hmm.. miten päästä ihastuksesta eroon?
mä tiedän että näitä juttuja on täällä vähän väliä, mutta uskaltauduin nyt kuitenkin tekemään ihan ikioman avauksen.
mä tiedän että ihastuksia tulee ja menee parisuhteessakin ja erohan on siinä että ajatteleeko vaan, vai viekö sen ihastuksen sitten pidemmälle. no, ensinnäkin tää mun ihastus nyt ei varmaan vois vähempääkään välittää musta, joten ei sitten mitään pelkoa että mitään vois edes tapahtua. ja toisekseen, en mä nyt mitään menis tekemään kuitenkaan. ärsyttää vaan itseäkin kun tuntuu jotenkin ihan teinityttömäiseltä kun toinen huomaa että on esim. tehnyt hiuksille jotakin. tänään just tää mies tuli kauppaan sisään ja heti ekana kysyi: mitä sä oot tehny tukalle? joo, mä tiedän että mun epäonnistunut yritys ruveta blondiks näyttää aika karmeelta, ja mä sanoin sen sillekin, mutta se vaan sanoi että se näyttää ihan hyvältä? ihme tyyppi. tosin, niin mun yks työkaverikin on sanonu. eli molemmat ihme tyyppejä. ja tää oli siis mun p*skan päivän kohokohta. ja nyt mä sitten oon vaan ajatellu sitä tyyppiä koko loppupäivän, ja toivonu että se tulis käymään huomennakin. aaarrrrggggggh! ärsyttävää.
niin ja mä oon siis naimisissa oleva kahden lapsen äiti, ja tän miehen avovaimo odottaa niitten ekaa lasta. että hyvin menee.
Kommentit (3)
Itsekin olen tällä hetkellä toivottomasti ihastunut, vaikkakin olen sinkku.
Ihastus vaan on sellainen asia, joka ei käskemällä lähdekään.. On vaikea sanoa mitään kotikonstia ihastumisen tunteen karkottamiseen.
Ja kuvittelisin, että rouvasihmiselle se on hyvinkin imartelevaa, että muutkin miehet vielä huomaavat ulkonäön ym. Joten ihastuksesi ei ole mitenkään yllättävää.
Nostaahan tuollainen itsetuntoa :) Otat vastaan kohteliaisuudet hyvillä mielin, äläkä mieti tunteitasi sen enempää :) Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty..
Tästä ei tainnut olla nyt mitään apua... :|
vaikea määritellä. mutta kaipa se tosiaankin on sitä että imartelee kun joku huomaa ja sanoonkin jotain ulkonäöstä. ja mä oon heti ihan lääpällään. pah. ihkuteinipissismeininkiä. -ap
Itsetunto sitä vaan kaipaa että joku muukin kuin se läpikotaisin tuttu oma puolisi " katselisi sillä silmällä" . Eikä siinä ole mitään pahaa. Flirttailu on itse asiassa ihan kivaakin, ei vaan pidä tosiaankaan olla niin hölmö että menisi sotkemaan omien lastensa tulevaisuuden :-)