Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin ystäväni homo- ja transfobian vuoksi

Vierailija
31.07.2017 |

Menetin läheisen ystäväni homo- ja transfobian vuoksi joitain vuosia sitten lukiossa. Hänen mielestään homoseksuaalisuus on mielisairaus ja väärin, kuitenkin hän on ateisti. Kaikki välit katkesivat ja myös kaveripiiri ympärillä oli homofobisia. He myös käskivät jättää minut ja kieltäytyä olemasta tekemisissä kanssani. Olin ystävääni syvästi rakastunut. Kerroin hänelle tunteistani ja että olen transihminen, että koen sukupuoli-identiteettini naiseksi, etten ole mikään homo vaan siten hetero, riippumatta siitä otanko tulevaisuudessa mahdollisia sukupuolta korjaavia hoitoja. En tiedä miksi avaudun tänne. Hän vain on pyörinyt mielessäni ja kaikki välirikon vuodet parina päivänä voimakkaasti, kun mun kaveri kertoi tämän miehen elämän kuulumista. Mua itkettää ja ahdistaa. Mun on niin valtavan paha olla. Mun on niin hirveä ikävä tätä miestä. Onko täällä muita vastaavaa esimerkiksi homo- tai transfobiaa kokeneita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla väärä paikka kysellä. Tulee vielä entiset syrjinnän kokemukset pahemmin pintaan kun täällä idiootit tulevat aukomaan päätään.

Vierailija
2/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiaa Sinulle, varmasti olet kokenut hämmenystä monessa asiassa. Voimia paljon ja voimahali Sinulle! Toivottavasti vielä kohtaat ihania Ystäviä. Voimia polullesi, kunnioitan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen bi-seksuaalinen nainen suuntautuneisuudeltani, rakastun siis miehiin ja naisiin. todella harvoin näin käy, mutta onpahan kuitenkin. olen onneksi saanut ymmärrystä aika hyvin osakseni ystäviltä, perhe kai tiedostaa muttei olla juteltu koskaan avoimesti.

nythän hottis.juha käy läpi sukupuolenvaihdosta, samaistutko hänen tilanteeseensa?

Vierailija
4/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuota miestä, olisin toiminut aivan samoin.

Vierailija
5/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
6/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmat homofoobikot lienevät itse heitä jotka pelkää omaa latenttia homoseksuaalisuuttaan, sitä että jokaisesa on pisara homoseksuaalisuutta esim fantasioiden muodossa. se ehkä järjen tasolla järkyttää heitä syvästi, tuo piirre heissä, jos he tuomitsevat homoseksuaalit. uskon, että elämänkokemus auttaa avartamaan ajatuksia.

Vierailija
7/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvattu naru auttaa.

Vierailija
8/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea! hienoa, olen ylpeä susta!

Vierailija
9/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen bi-seksuaalinen nainen suuntautuneisuudeltani, rakastun siis miehiin ja naisiin. todella harvoin näin käy, mutta onpahan kuitenkin. olen onneksi saanut ymmärrystä aika hyvin osakseni ystäviltä, perhe kai tiedostaa muttei olla juteltu koskaan avoimesti.

nythän hottis.juha käy läpi sukupuolenvaihdosta, samaistutko hänen tilanteeseensa?

sukupuolenkorjaus*

Vierailija
10/10 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei selvästikään osanneet suhtautua asiaan, eikä tämä mies tuntenut samoin. Ajatus voi tuntua vaikealta, mutta jätä mennyt taaksesi: he ovat siellä hyvästä syystä. Löydät kyllä parempaa seuraa, ehkä jopa rakkauden, kunhan jatkat elämääsi.

Itse jouduin myös kaveriporukan ja poikaystävän hylkäämäksi nuorena. Kaikki kyllä tiesi asian jo tutustuttaessa, muttei se sitten yhtäkkiä ollutkaan okei, kun olin menossa korjaushoitoihin. Parempi niin, sillä löysin parin vuoden päästä oikean rakkauden ja hyviä ihmisiä ympärilleni. Rakkauden ja transhoitojen avulla minustakin tuli ihan kokonainen, onnellinen ihminen.

T: transmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi