Elämänhallintani on nyt lomalla pettänyt täysin
Arkisinkin menin jatkuvasti rajoilla, kun valvoin todella myöhään ja kävin töissä parin tunnin yöunilla, joko söin liikaa tai liian vähän, liikuin joko joka päivä tai en ollenkaan, luuhasin kavereiden kanssa joka ilta tai en ollenkaan, saitte varmaan kiinni pointista.
Olen ollut lomalla kolme viikkoa ja vielä yksi viikko jäljellä. Valvon yöt läpeensä, nukun iltapäivään asti, syön aivan järkyttävän epäterveellisesti, en liiku lainkaan, en ole siivonnut koko lomani aikana oikein ollenkaan, en ole jaksanut nähdä ainuttakaan kaveriani. Tässä olisi ollut vaikka mitä pikkuremonttia ym, mut enpä ole saanut aikaiseksi.
Millä ihmeellä saada edes jonkinlainen elämänhallinta? Pakko yrittää tässä viikon aikana alkaa saada elämästä jotenkin kiinni, koska työt jatkuu pian.
Kommentit (2)
Sama. Mulla kääntyi vuorokausirytmi 14-06 muutamassa päivässä siitä, kun loma alkoi. Liikkumassa olen kyllä käynyt päivittäin, ja kämppääkin on siivottu eli täysin heitteillä en ole. Mutta ravinto on ollut vähän vääränlaista...
Mulla sama homma, mutta siksi tavallaan odotankin että työ taas alkaa, se tuo sitä rutiinia että ainakin pakko nousta aamuisin sängystä. Ilman työn tuomaa rutiinia en vaan onnistu, liian boheemiksi vetelehtijäksi kai lapsuuden perheessä opetettu esimerkillä.... onneks on semmonen työpaikka johon ei vituta mennä vaan työ maistuu ihan hyvälle.