Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko sanonut tuntemattomalle naiselle tämän kauneudesta?

Vierailija
30.07.2017 |

-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole itse sanonut, mutta lapsen puheterapeutti huomautti minulle kauneudestani kun tapasimme ensimmäisen kerran.

Vierailija
2/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni. En ole kommentoinut kenenkään tuntemattoman ulkonäköä tälle itselleen. Pitäisin sitä tungettelevana ja mahdollisesti myös epäkohteliaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mulle on tullut pari kertaa täysin tuntematon nainen sanomaan esim. "Sulla on todella kauniit hiukset" tai "sulla on ihanan väriset silmät". Naisten kehuista olen tullut paljon iloisemmaksi kuin miesten koska naiset kehuvat paljon harvemmin. Sen takia olen yrittänyt kehua myös muita. Miestenkin kehut ilahduttaa mutta tuo naisilta kehujen kuuleminen on todella harvinaista. :)

Vierailija
4/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut ja mulle on välillä sanonut tuntematon nainen :)

Vierailija
5/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naispuolinen työkaveri sanoi ensimmäisenä päivänä töissä, että "sulla on aivan ihanat hiukset!". Oli kiva kommentti, niin on jäänyt mieleen :)

Vierailija
6/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen eksä, jonka olin tavannut ohimennen pariin kertaan ja jonka kanssa oltiin vaihdettu numerot laittoi kerran yöllä tekstiviestin "sä olet todella kaunis". Vähän tosin ohis kun ei ollu ihan tuntematon kuitenkaan..

Vierailija
7/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan noilla sanoilla että olet kaunis, mutta toki monilla muilla sanoilla kehunut ulkonäköä. Juuri vähän aikaa sitten kehuin erään näyttävän hyvän tutun ulkonäköä.

Vierailija
8/8 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihaillut muutaman kerran ja sanonut naisille hyvästä hiusmallista (yleensä todella lyhyt malli, joka sopii kasvoihin), kauniista vaatteesta ,tyylistä yleensäkin. Ihanaa sanoa hyvää toisesta ja saattaa tuoda asianomaiselle iloa ainakin siihen hetkeen. Naisen antama hyvä palaute on arvokkaampaa kuin mieheltä tuleva,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi