Voinko pyytää miehen kaasoksi?
Ihana poikaystäväni kosi minua muutama viikko sitten, ja nyt suunnitellaan talvihäitä. <3 Yksi tärkeitä päätöksiä on valita itselleen hyvä kaaso. Olen sitä naistyyppiä, jonka parhaat ystävät ovat aina olleet miehiä, tämä ei toki tule miehelleni mitenkään yllätyksenä. Minulla ei yksinkertaisesti ole ketään naispuolista ihmistä, jota kehtaisin pyytää tähän tehtävään. Haluaisinkin kaasokseni parhaan ystäväni, "Pekan".
Pekka olisi täydellinen tähän hommaan, hyvä organisoija, ideoija ja sellainen hyvän tuulen ja rentouden ylläpitäjä. Olemme tunteneet hänen kanssaan jo vaahtosammuttimen pituisina. Vuosia sitten ennen kuin tapasin tulevan aviomieheni kävimme muutamille treffeillä, mutta totesimme ettei meistä romanttista paria saisi aikaiseksi. (Miehelleni en ole muistaakseni edes maininnut asiaa.) Olemme siis puhtaasti pelkkiä ystäviä.
Mitä mieltä olette miespuolisesta kaasosta, olisiko mahdoton ajatus?
Kommentit (13)
Tietenkin voit. Jos hän on homoseksuaali.
Onko kaaso ylipäätään pakollinen? Jos ei esim. halua polttareita, niin mihin sitä kaasoa välttämättä tarvitaan?
Hyvä hyvä, sukupuoleen perustuva syrjintä on Suomessa laitonta, ilman muuta kaaso voi olla mies, Paulig-tyttökin on ollut mies.
Kaaso = morsiamen pukija ja seuralainen. Minusta ei ole korrektia sulhasta kohtaan kun morsiamen sukkanauhoja, stringejä ym. intiimejä asusteita valitsemassa ja pukemassa on pukemassa toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kaaso = morsiamen pukija ja seuralainen. Minusta ei ole korrektia sulhasta kohtaan kun morsiamen sukkanauhoja, stringejä ym. intiimejä asusteita valitsemassa ja pukemassa on pukemassa toinen mies.
Hahaha xD eiköhän ne alusvaatteet saa päälle ihan itsekin. Ja entäpä jos kaaso olisi lesbo? No se tuskin haittaisi yhtään. voi teitä miehiä.
Ihan hyvin voit pyytää! Tuskin miehesi mitään yllättyy siitä, jos kerran tietää parhaiden ystäviesi olevan miehiä. Tärkeää on, että kaaso on ihminen, johon voit luottaa.
Olen nähnyt häät, joissa best manina oli nainen. Sama juttu. Eli voi olla hyvinkin.
Mulla oli "kaasona" mun veli. Tosin puhuttelimme myös häntä bestmaniksi. Oli siis morsiamen bestman ja sulhasen bestman.
tonttuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha xD eiköhän ne alusvaatteet saa päälle ihan itsekin. Ja entäpä jos kaaso olisi lesbo? No se tuskin haittaisi yhtään. voi teitä miehiä.
Kaaso muun muassa auttaa hääpuvun morsiamen päälle ja katsoo että asusteet ovat tiptop. Kyllä minä ainakin miettisin häitä uudelleen jos morsiameni ehdottaisi kaasokseen jotain entistä säätöään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt häät, joissa best manina oli nainen. Sama juttu. Eli voi olla hyvinkin.
Bestmanin rooli on toinen kuin kaason, ei hän pue sulhasta.
voit pyytää. olin talvella häissä jossa morsiamella oli miespuolinen kaaso