Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on tuntemasi 9.10. syntynyt ihminen?

Vierailija
30.07.2017 |

Kuvaile hänen luonnettaan. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin itse aloittaa. Kolme tuona päivänä syntynyttä henkilöä on tullut elämääni, aikamoinen sattuma!

Ensimmäinen heistä vaikuttaa oikein mielyttävältä ja mukavalta. Avoin. Lapsirakas, 4 lasta hänellä. Yrittäjä, kova paiskimaan töitä. Komea ja karismaattinen. Yksi outo piirre hänessä kuitenkin on, olisi halunnut tavata heti keskellä yötä vaikka asun 200km päässä ja ne ois ollu meidän ensitreffit. Sitten kanssa sanoi, että voisin muuttaa hänen luokseen, vaikka ei oltu vielä ees tavattu! siinä vaiheessa alkoi olla liian kova tahti mulle etenemisen suhteen.

Toinen sairastaa dysfasiaa, masennusta. Perheongelmia. Päihteetön. Outo. Hänen kanssaan mulla ei pelannut kemiat yhtään yhteen. Uhkasi lyödä mua pesäpallo mailalla päähän, mutta ajattelen tuon käytöksen johtuvan tuosta hänen sairaudestaan eli dysfasiasta.

Kolmas myös väkivaltaan taipuvainen, kova ilmeisesti tappelemaan ja sairaanloisen mustasukkainen. Päihteetön. Mulla oli koko ajan erittäin huono olla tämän ihmisen lähellä, en pystynyt yhtään olemaan oma itseni, kun koko ajan sai pelätä että sanoo jotain väärää ja turpiin tulee.

Vierailija
2/17 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, eksäni. Kiltti luonne, mutta kärsii mielenterveysongelmista ja omaa pitkän huumetaustan. Osasi täydellisesti valehdella ja taisi uskoa omia valheitaan, kun onnistui pitämään kulisseja useamman vuoden. Sittemmin ajautui omien sanojen mukaisesti tekemisiin alamaailman kanssa, ja tapahtumien jälkeen vaihtoi nimensä sekä muutti toiselle puolelle Suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia?

Vierailija
4/17 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
5/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
6/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, paras isä joka olla voi, joskin on hänessäkin niitä ärsyttäviä piirteitä kuten meissä kaikissa. Luotettava ja työteliäs ja opetti minutkin rakastamaan luontoa ja metsää ja etenkin soilla kulkemista.

Vierailija
7/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näitä kysellään? :)

Vierailija
8/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousfriikki, alavireinen kaikesta mahdollisesta mielensäpahoittaja 😟

Vierailija
9/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä narsistinen paskiainen.

Vierailija
10/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä opporturnisti, mielistelee ja nuolee joka suuntaan. Leikkii lastenystävää ja empaattista, vaikka todellisuudessa ukkoja lääppivä kaappijuoppo.

Vierailija
11/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
12/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ihme kysymyksiä. Ihan kuin syntymäpäivä vaikuttaisi jotenkin ihmisen luonteeseen. Noh, vastataan nyt jos helpottaa jonkun elämää. Tunnen 2 tuona päivänä syntynyttä.

Ensimmäinen on kiltti ja ystävällinen ja luotettava. Todella tarkka hygieniasta ja valikoiva käyttämiensä tuotteiden suhteen. Taipumus haalia liikaa tekemistä ja uuvuttaa itsensä, kun ei osaa sanoa "ei" tarjotuille tehtäville.

Toinen on haaveiluun taipuvainen romanttikko-optimisti, jolla kuitenkin realismiin pohjautuva näkemys asioista. Rauhallinen perusluonne, mutta innostuessaan eloisa ja jopa vilkas. Tarvitsee aika paljon omaa aikaa ja rauhaa.

Vierailija
13/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä minä päivänä joku on syntynyt. Onko nämä kaikki ketjut saman aloittamia? Voitko valaista, mikä on pointti. Ainakin näistä on jo selvinnyt, ettei samana päivänä syntyneillä ole mitään sen erityisempää yhteistä.

Vierailija
14/17 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä minä päivänä joku on syntynyt. Onko nämä kaikki ketjut saman aloittamia? Voitko valaista, mikä on pointti. Ainakin näistä on jo selvinnyt, ettei samana päivänä syntyneillä ole mitään sen erityisempää yhteistä.

Kuhan huvikseen kyselen :)

Vierailija
15/17 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
16/17 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.