Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen vanhempi antaa lapsen valita kaupassa omat vaatteensa?

Vierailija
30.07.2017 |

Kyllä vaatteiden valinta on aikuisten asia. Muutenhan kulkisivat ties minkä minipissiksen näköisinä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, jotta lapseni oppii miten valita vaatteita, pukeutua oikein tilanteen mukaan ja toisaalta, että hän niitä käyttäisi. Esimerkiksi juhlavaatteita ostettaessa, hän oppii, mitkä ovat juhlavaatteita ja -kenkiä. Kun kävimme eilen vaateostoksilla eskarin alkua varten, hyvin hän osasi jo valita kasan arkivaatteita ja vielä siten, että niitä voi yhdistellä eri tavoin. Meiltä kyllä löytyy myös niitä frozen - pukuja, -kruunuja yms. tyllivaatteita, mutta ne on tarkoitettu vain kotona käytettäviksi leikeissä tai sitten tarhan naamiaisissa. Tytär ymmärtää myös sen, ettei naamiaisasussa voi kulkea arkisin. Pääasia, että on tilanteeseen sopivat, siistit, ehjät ja puhtaat vaatteet. 

Jotkut kulkevat frozen-paidoissa ihan normaalisti.

Vierailija
22/24 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, jotta lapseni oppii miten valita vaatteita, pukeutua oikein tilanteen mukaan ja toisaalta, että hän niitä käyttäisi. Esimerkiksi juhlavaatteita ostettaessa, hän oppii, mitkä ovat juhlavaatteita ja -kenkiä. Kun kävimme eilen vaateostoksilla eskarin alkua varten, hyvin hän osasi jo valita kasan arkivaatteita ja vielä siten, että niitä voi yhdistellä eri tavoin. Meiltä kyllä löytyy myös niitä frozen - pukuja, -kruunuja yms. tyllivaatteita, mutta ne on tarkoitettu vain kotona käytettäviksi leikeissä tai sitten tarhan naamiaisissa. Tytär ymmärtää myös sen, ettei naamiaisasussa voi kulkea arkisin. Pääasia, että on tilanteeseen sopivat, siistit, ehjät ja puhtaat vaatteet. 

Ylemmässä lukikin, että Frozen pukuja ym muita tyllivaatteita. Ehkä ne paidat ovatkin niitä arkivaatteita? Itse miellän ne Frozen mekot, joita saa lelukaupoista ym, naamiaisvaatteiksi/roolileikkihin ym sopiviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylemmässä lukikin, että Frozen pukuja ym muita tyllivaatteita. Ehkä ne paidat ovatkin niitä arkivaatteita? Itse miellän ne Frozen mekot, joita saa lelukaupoista ym, naamiaisvaatteiksi/roolileikkihin ym sopiviksi.

Eiväthän ne paidat mitään tyylin juhlaa ole.

Vierailija
24/24 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti kun lapsella on ollut mielipide on se otettu huomioon vaatetta valitessa. Nettishoppailen ja hyväksytän ostoskorin lapsella tai kysyn vaihtoehdoista mikä on mieluisin. Joskus selaillaan sivuja yhdessä.

Jos minä olisin valinnut, tyttö ei olisi kulkenut viimeistä 6 vuotta kiireestä kantapäähän pinkissä ja vaaleanpunaisessa. Mutta kun en valinnut, ostin mm. vaaleanpunaiset villavuoriset nahkasaappaat talveksi, jotta ulkovermeet on varmasti sävysävyyn :)

Nyt kesällä 10v kaupassa kysyi josko ostaisin näkemänsä siniraidallisen trikoopaidan....jos tuosta pinkistä kaudesta pian päästäisiin...