Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko käyttäytyy minua kohtaan törkeästi

30.07.2017 |

Tässä mietiskelen että mistäköhän mahtaa johtua, että miksi miehen sisko käyttäytyy minua kohtaan näin.

Miehelläni on 4 siskoa, joista yhden käyttäytyminen minua kohtaan on joskus todella loukkaavaa.
Muut siskot eivät näin tee.

Miehen suku asuu siis ulkomailla, mies töissä Suomessa jo neljättä vuotta, mies käy säännöllisesti kotonaan.

Olimme sukuloimassa ulkomailla. Menimme ostoksille, katsoin uutta hienoa paitaa, tämä yksi sisko tuli viereeni ja tokaisi kuinka ruma paita. Ei sillä, että hänen tarvitsisi siitä tykätä, mutta menneisyyteni takia olen sellainen että jos kukaan muukaan ei kyseisestä paidasta pidä, en voi sitä ostaa.
Ajattelen siis mitä muut ajattelevat vaikka niin ei saisi tehdä.

Yhtenä päivänä sitten menin ja otin itseäni niskasta kiinni. Löysin itselleni juuri sen korun jonka minä halusin, josta minä tykkäsin, sehän oli mielestäni hieno koru. Ostin sen.
Menimme takaisin miehen perheen asunnolle ja laitoin korun kaulaan. Miehen sisko naurahtaa ja kysyy minulta miksi ostin korun ja tiedänkö millaiset ihmiset sellaisia käyttää. Kysyin että millaiset ihmiset. Naurahti ja lähti muualle.

Seuraavana päivänä menimme ostoksille, katsoin shortseja. Hän tuli viereeni ja tokaisi, hyi on todella rumat shortsit.

Yhtenä iltana oli kylmä, minulla oli kaksi hupparia päällekkäin.
Hän kysyi nauraen ja vatsaani läimäyttäen, onko minulla noin iso maha.

He asuvat pienessä kylässä, minä keskustassa, ja olen tottunut meikkaamaan kun lähden johonkin, koska haluan.
Monta kertaa hän kysyy miksi meikkaan ja miksi pukeudun tuolla tavalla, miksi ja miksi ja miksi.

Olen kuulemma kaunis kun minulla on meikkiä.

Kysyin miehen veljen vaimolta, puhuuko sisko hänelle samalla tavalla, vastasi että ei, ei koskaan ole tuollaisia hänelle puhunut.

Hän löytää kaikesta minuun kohdistuvasta asiasta pahaa sanottavaa mutta miehen veljen vaimo kun värjäsi esimerkiksi hiukset, niitä hän hurjasti kehui.

Tässä vain muutamia asioita.

Miksi minä? Ihmettelen että hän käyttäytyy minua kohtaa tuolla tavalla vaikka hänelle en ole mitään pahaa tehnyt.
Mitä mieltä te olette mistä mahtaa johtua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mustasukkainen veljestään.

Vierailija
2/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen veljestä? Älä välitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan siskolta:"Miksi käyttäydyt ikävästi minua kohtaan?"

Vierailija
4/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen sisko, perheellinen yli nelikymppinen , alkoi useiden sukulaisten kuullen haukkumaan juuri ostamaamme taloa todella suorasanaisesti, sekä lisäksi ilkeästi vihjaillen.

Lisäksi puhuu alentavasti mun työstä ja koulutuksesta.

Vierailija
5/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja joka näkee, että olet herkkä.

Vierailija
6/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että tuollainen saa nyt loppua, ja että jos hänellä ei ole sinulle muuta kuin ikävää sanottavaa, on parempi ettei hän puhu sinulle ollenkaan.

Vierailija
7/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ainoa ulkomaalainen sukuun naitu? Jos olet, kateus voi johtua siitä. Kuitenkin oli syy käytökseen mikä tahansa, miehesi siskon käytös on huonoa. Kasvata itsellesi paksu nahka ja etsi tilanteesta positiivisia puolia esim. ettette asu lähekkäin ja näette harvoin.

Vierailija
8/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet tossukka ja selkeästi yli käveltävissä. Jo se miten et voi jotain tehdä tai ostaa jos muut ei hyväksy kertoo sen. Sinun kaltaiset ihmiset on jackpot tuommoisille kiusaajille. Ainoa keino saada lopettamaan on se että kasvatat selkärangan ja alat tehdä kuten itse haluat ja lopetat välittämästä mitä muut on mieltä.

9/9 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainut ulkomaalainen kyllä joka on sukuun naitu.

Ja olen häneltä kysynyt mitä olen hänelle tehnyt että hän käyttäytyy minua kohtaa tällä tavalla. Vastaus on "Et mitään".

Olette oikeassa, ei saisi antaa kuvaa että olen yli käveltävissä.

Eli niin sanotusti, paras keino saada lopettamaan olla välittämättä mitä hän sanoo ostoksistani tai muusta?

Olen myös yrittänyt olla enemmän muiden siskojen kanssa tekemisissä, en hänen. En sen pahemmin enää hänelle juttele sosiaalisen median kautta sillä ei häntä minun asiani näytä kiinnostavan. Hänen asioista kuitenkin täytyy olla kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän