Teen tai en tee kaikkeni, naista ei löydy ):
Olen 35 v sosiaalinen mies. Ajattelen positiivisesti, käyn päivätöissä, pukeudun siististi ilman erityistä teemaa. Tässä iässä sitä toivoo jo vakavissaan perhettä. Kiinnostukseni tavata samoin tunteva nainen on isoa ja aitoa.
Keskustelen tuntemattomien naisten kanssa suhteellisen usein. Esteenä etenemiselle onkin vain se, että lähes kaikilla naisilla on vireillä jotain suhteenpoikasta toisella suunnalla. Ihastus, ex jossa on edelleen kiinni, friends with benefits, tai muu säätö. Usein vaikuttaakin siltä että nainen on periaatteessa hyvin kiinnostunut tutustumaan, mutta jokin toiselle suunnalle annettu lupaus tai sopimus sitoo häntä. Se hämmentää.
Olisi upeaa tutustua joskus niin, ettei tarvitse samalla kilpailla kenenkään kanssa :)
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on normaali/tasokas mies, jolka on yhtä 'vaikeat' kriteerit kuin naisilla eli kuka tahansa ei kelpaa, vaan pitää olla vetovoimaa ja henkistä kiinnostusta. Siksi parin etsintä on yhtä vaikeaa kuin naisilla keskimäärin. Ap siis kuulostaa erittäin fiksulle ja hyvälle, tavoiteltavalle miehelle.
Kyllä se oikea sieltä löytyy. Pitää vaan ottaa aktiivinen linja ja tehdä aloitteita live-elämässä niin monelle kiinnostavalle kuin mahdollista. En oikein usko tindereihin. Lähde kiertämään mummotunneleita yms. Tai sinne Helmen perjantairisteilylle jne, käytä loman vikat päivät tehokkaadti hyödyksi.
En edes kehtaa melkein kirjoittaa tätä, mutta itse löysin unelmamiehen näin. Otin parin vkon projektin ja kiertelin kaupungilla joka päivä tuntikausiakatselemassa miehiä. Joka puolella yritin tunnustella, pitäisinkö tuosta, entä tuosta. Sitten kun näin sen, mistä tiesin, että tuo se on, menin heti juttelemaan. Oli ihme tuuria, luultavasti joutuu tekemään tätä paljon pidempään, kunnes onnistuu. Ap kuulostaa siltä, että tulee onnistumaan.
No just. Noinhan se juuri toimii. Kadulta vain valitaan se, joka itseä miellyttää. :D Eiköhän tuossa onnistumisprosentti ole paljon olemattomampi kuin nettideiteissä, joissa tiedät, että nämä ihmiset ovat ylipäänsä sinkkuja ja etsimässä seuraa. Ihan samalla tavalla sielläkin katsellaan ja tunnustellaan, pitäisinkö tuosta tai tuosta. Silti se on monille aika hakuammuntaa.
Palstalla on jatkuva vinkuminen siitä, etteivät naiset tee aloitteita. Nyt yksi kertoo, kuinka teki, ja alkoi vinkuminen kuinka tyhmästi hän toimi. En jaksa ymmärtää teitä palstamiehiä.
Outoa psykologisointia joissakin viesteissä. Aloittaja vaikuttaa ihan tervepäiseltä ja fiksulta tyypiltä. Ei hänen naisettomuudessa aan ole todennäköisesti kysymys mistään muusta kuin omasta aktiivisuudesta ja tuurista. Tinder ja kavereiden kaverit toimivat hyvin, kunhan itse on mukava, flirttailee ja tekee aloitteita.
Kannattaa muistaa, että kivoilla ja hyvän näköisillä varatuilla naisilla on melkein aina kivoja ja hyvän näköisiä sinkkukavereita. Joten pysy väleissä ja tutustu uusiin ihmisiin näiden naisten kautta.
M31
Omien kokemusten pohjalta suosittelen tekemään huolella nettiprofiilin johonkin deittisivuille ja sen kanssa hakemaan kontakteja. Sitten rohkeasti tapaamaan niin joku niistä nappaa kunnolla. Itse olen sieltä löytänyt sekä seksiseuraa että parisuhteen, ja valinnanvaraakin oli molempiin. Pitää vähän panostaa profiiliin ja viestittelyyn niin ainakin treffeille kyllä pääsee.
Olen itse M45 työssäkäyvä eronnut siisti akat varakas pk-seudulta, ei enää vapaa.
Elämä voi yllättää. Olin sinkkuna vastoin tahtoani 6 vuotta, kunnes Tinderissä äärettömän fiksu akateeminen (ja vielä itseäni 7 vuotta nuorempi) nainen ilmoitti ihastuneensa muutaman lyhykäisen viestinvaihdon jälkeen. Nyt on seurusteltu onnellisesti 5,5 kk.
Kannattaa myös antaa mahdollisuus afrikkalaiselle naiselle. Ovat lempeitä, hyviä ruuanlaittajia, laittautuvat nätiksi päivittäin. Heitä löytyy vaikkapa match.comista.
Tunnen erään ap:n ikäisen miehen, joka on ihan tavallinen suomalainen mies, ei erityisen hyvännäköinen mutta ei rumakaan, ei erityisen hyvätuloinen mutta ei työtönkään jne. Ihan tavallisen kiva tapaus siis, mutta sellainen joita mahtuu monta tusinaan. Hän on aina ollut kiinnostunut itseään pari vuotta vanhemmista naisista, siis jo pari kymppisenä. Ja hän on aina saanut helposti (näitä itseään hieman vanhempia) naisia :D . Hänellä siis seuraa riittää, joskus jopa pari naista yhtä aikaa kyselee häntä treffeille. On ollut pitkässä parisuhteessakin ja on saanut yhden yön juttuja. Ei hänellä nuorempien naisten keskuudessa mitään vientiä silti ole. Hän ei siis kylläkään mitenkään "tyydy" vanhempaan naiseen vaan nimenomaan hän on aina ihastunut itseään pari vuotta vanhempiin naisiin. Ja tämän ominaisuutensa takia on naisia riittänyt.
Aloittajalle tsemppiä vain etsintään. Olet oikealla tiellä. Hylsyjä varmaan tulee jonkin verran, mutta kun jaksaa yrittää, niin kyllä se palkintokin sieltä tulla tupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset luopuvat näistä toisista säädöistään, kun "se oikea" pamahtaa paikalle. Mulla on sinkkuna ollessani aina ollut säännöllinen seksisuhde joko miespuolisen ystävän tai joskus jopa exän kanssa, mutta kun on tullut se mielenkiintoinen tyyppi eteen, olen lopettanut kaikki säädöt ja keskittynyt vain häneen. Joten ei tarvii kilpailla kenenkään kanssa, oot vaan ollut tähän mennessä väärä tyyppi niille naisille.
Minä en ainakaan pysty ihastumaan naiseen jolla on joku vakipano tai säätö. Ja kierrän tuon tyyppiset naiset muutenkin kaukaa. Luuletko ettei asia tule ilmi? Miehilläkin on verkostonsa joissa tieto kulkee. Systärini olivat aikanaan kovia onkimaan jokaisen tapailemani naisen taustat kunnes löytyi se oikea.
Pitääkö naisten pysyä neitsyinä kolmenkympin ikään asti ja luopua siitä sitten hääyönään? Olithan myös itse neitsyt hääyöhön asti?
Näin eilen kaupassa nuoren perheen, jossa mies oli ihan kivan näköinen kotimainen mies ja vaimo varmaan jostakin Thaimaasta. En voinut sille mitään, mutta se oli jotenkin niin nolon näköistä! Nainen oli lapsen kokoinen, alta 160 cm ja pieni laiheliini, jolla oli halvan näköiset teinitytön vaatteet pikkuruisine shortseineen ja iloisesti kikatellen hän puhui perheen pienille lapsille hoonoa soomea.
Ehkä mies on löytänyt naisesta reissuillaan elämänsä rakkauden ja ehkä se nainen on oikeasti tosi mukava, mutta silti. Silti se oli jotenkin niin naurettavan näköistä! Eikö mies oikeasti ollut saanut kotimaista naista, vaan hänen oli pitänyt tuoda tuollainen tuliainen? Haiskahti tosi epätoivoiselta viritelmältä ja arvaan, että tuo tuontityttö saa kokea valitettavasti täällä aika monen ihmisen, varsinkin miehen, hieman alentavaa käytöstä. En siis neuvoisi tuomaan tänne yhtään thaityttöä, jolla ei ole äärimmäisen hyvä itsetunto tai sitten tosi hyvä koulutus ja kielitaito.[/quote]
Tästä mainitsemastasi alentavasta käytöksestä taisit itse antaa juuri oikein oppikirjaesimerkin tällä kommentillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset luopuvat näistä toisista säädöistään, kun "se oikea" pamahtaa paikalle. Mulla on sinkkuna ollessani aina ollut säännöllinen seksisuhde joko miespuolisen ystävän tai joskus jopa exän kanssa, mutta kun on tullut se mielenkiintoinen tyyppi eteen, olen lopettanut kaikki säädöt ja keskittynyt vain häneen. Joten ei tarvii kilpailla kenenkään kanssa, oot vaan ollut tähän mennessä väärä tyyppi niille naisille.
Todella vastenmielisiä sinunlaiset naiset. Sitten "se oikea" tulee käyttämään sinua säätönä ja jättämään heti kun hänen "se oikea" tai edes parempi vakipano pamahtaa paikalle. Karman laki.
Ai siis nainen ei saa harrastaa seksiä missään muussa suhteessa kuin vakaassa parisuhteessa? Ei saa olla ikinä yhden illan juttuja? Ei mitään muuta kuin parisuhde? Muuten on vastenmielinen. Joopa joo. Vedättäminen on väärin, mutta jos on jonkun kanssa sopinut, että harrastetaan vain seksiä, ei seurustella, niin, kyllä tämän seksisuhteen saa parisuhteen vuoksi lopettaa. Ja sen parisuhteen toisen osapuolen kanssa sovitaan sitten aikanaan, ettei enää tapailla muita. Ei siinä kukaan tule huijatuksi.
Saahan sitä tehdä mutta minun kanssa ei sitten enää sen jälkeen mihinkään vakavaan suhteeseen. Oikeus on minullakin valita.
Toki sinulla on oikeus valita, mutta mistä teet valinnan, jos ketään ei ole? Kun et kelpuuta ketään? :) Eikö tuo nyt ole jo hieman liian vaikeaa? Haluat ilmeisesti lähes neitsykäisen, tai ainakin hyvin vähän kokeneen yli kolmekymppisen naisen, jolla ei ole oikeastaan edes ystäviä. Ja jos on, niin kun Sinä tulet kuvioihin, ei ystävistä saa mainita enää sanaakaan, heidät vaietaan kuoliaaksi, poistetaan kokonaan muistista ja heille ei enää edes moikata vaikka vastaan tulisivat? Etkö hyväksy naisen historiaa? Miksi olet mustasukkainen sellaisesta, mikä on historiaa? Eikö vain tulevalla ole merkitystä? Onko sinulla kaikki ihan kunnossa pään sisässä...?
Mit vit... ja sinunlaisella jakorasialla sitten on??? Kyllä kaveripiiriä seuranneena voin ettei kyllä horosta saa vaimoa tehtyä. Ei tuonlaisille mitään pelastusta ole.
Kyllä saan helposti 18-22v tyttöjä ulkomaan reisuilla. Älä sinä siitä huolehdi.
Jos naisella on ollut aiempia seksisuhteita hän on jakorasia. Itsestäsi samaan hengenvetoon kehuskelet että saat tyttöjä ulkomaanreissuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vastenmielisiä sinunlaiset naiset. Sitten "se oikea" tulee käyttämään sinua säätönä ja jättämään heti kun hänen "se oikea" tai edes parempi vakipano pamahtaa paikalle. Karman laki.
Ai siis nainen ei saa harrastaa seksiä missään muussa suhteessa kuin vakaassa parisuhteessa? Ei saa olla ikinä yhden illan juttuja? Ei mitään muuta kuin parisuhde? Muuten on vastenmielinen. Joopa joo. Vedättäminen on väärin, mutta jos on jonkun kanssa sopinut, että harrastetaan vain seksiä, ei seurustella, niin, kyllä tämän seksisuhteen saa parisuhteen vuoksi lopettaa. Ja sen parisuhteen toisen osapuolen kanssa sovitaan sitten aikanaan, ettei enää tapailla muita. Ei siinä kukaan tule huijatuksi.
Saahan sitä tehdä mutta minun kanssa ei sitten enää sen jälkeen mihinkään vakavaan suhteeseen. Oikeus on minullakin valita.
Toki sinulla on oikeus valita, mutta mistä teet valinnan, jos ketään ei ole? Kun et kelpuuta ketään? :) Eikö tuo nyt ole jo hieman liian vaikeaa? Haluat ilmeisesti lähes neitsykäisen, tai ainakin hyvin vähän kokeneen yli kolmekymppisen naisen, jolla ei ole oikeastaan edes ystäviä. Ja jos on, niin kun Sinä tulet kuvioihin, ei ystävistä saa mainita enää sanaakaan, heidät vaietaan kuoliaaksi, poistetaan kokonaan muistista ja heille ei enää edes moikata vaikka vastaan tulisivat? Etkö hyväksy naisen historiaa? Miksi olet mustasukkainen sellaisesta, mikä on historiaa? Eikö vain tulevalla ole merkitystä? Onko sinulla kaikki ihan kunnossa pään sisässä...?
Mit vit... ja sinunlaisella jakorasialla sitten on??? Kyllä kaveripiiriä seuranneena voin ettei kyllä horosta saa vaimoa tehtyä. Ei tuonlaisille mitään pelastusta ole.
Kyllä saan helposti 18-22v tyttöjä ulkomaan reisuilla. Älä sinä siitä huolehdi.
Jos naisella on ollut aiempia seksisuhteita hän on jakorasia. Itsestäsi samaan hengenvetoon kehuskelet että saat tyttöjä ulkomaanreissuilla.
niin miehet eivät ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan pysty ihastumaan naiseen jolla on joku vakipano tai säätö. Ja kierrän tuon tyyppiset naiset muutenkin kaukaa. Luuletko ettei asia tule ilmi? Miehilläkin on verkostonsa joissa tieto kulkee. Systärini olivat aikanaan kovia onkimaan jokaisen tapailemani naisen taustat kunnes löytyi se oikea.
Pitääkö naisten pysyä neitsyinä kolmenkympin ikään asti ja luopua siitä sitten hääyönään? Olithan myös itse neitsyt hääyöhön asti?
Kuka muka sanoisi, että on jo vakipano tai joku epämääräinen säätö, jos olisi oikeasti kiinnostunut toisesta. Se on vain kohtelias selitys miksi ei. En minä tällaisia juttuja ainakaan paljastele. Edes tuleva vaimoni ei tiedä, että tällaisia on ollut. Toki jo vuosia ennen kuin tunsimmekaan.
Tanssilavoilla käy nuoriakin naisia 20-40-v, riippuen bändistä. Heitä hakevat vanhatkin miehet, esim. 60-v, joten 35-vuotias on todella haluttu pari. Myös salsa-klubeilla ja rock-tansseissa (esim. comets) on nuoria naisia erilaisilla elämäntilanteilla. Vähintää takuuvarma kontakti ja pääset irti arkikuvioista (toki muukin liikuntaa kelpaa tähän). Valasrannan tanssileirillä on ns. vaimoainesta. Kaikki vähänkin normaalit miehet menee kaupaksi, myös pariutumismielessä.
Hyvä ja mukava miestanssija ei ole puutteessa, naisena taas hymyilevät kasvot vetoavat miehiin. Tosin naisten yliedustus tanssipiireissä vaatii kovaa asennetta naiselta mutta mies kelpaa kun on raitis, jonkinlainen tanssitaito ja vähintään osaa esittää mukava.
Kaikki tanssijat eivät ole pelureita vaan ihan kaikenlaisia löytyy.
Tätä maailmaa pitkään seuranneena.
Täällä toinen 32v mies joka etsii naista tositarkoituksella mutta ei tahdo löytyä ja olen tullut tulokseen että suurin ongelma on TUTTAVAPIIRI. Sitten kun kaverit on muuttaneet muille paikkakunnille ja entiset kaverisuhteet muuttuneet yms ei oikein muualta voi naisia löytää kuin ravintolasta tai nettideittailusta. Silloin kun on kaveripiirejä ja menoja ja meininkejä tulee niitä kumppaniehdokkaita vastaan ihan helposti odottamatta mutta jos olet yksinäisempi ja tunnet vähän ihmisiä niin ei löydy.
Tinder ja nettideittailu on tehnyt entistä vaikeampaa löytää nainen koska miehistä on valtavasti ylitarjontaa ja lisäksi se houkuttelee joitain naisia siihen ettei halua keskittyä kehenkään tai pyörittää muuten vaan montaa yhtaikaa. Onhan se vallan eri juttu kun normaalisti partneri etsitään tuttavapiiristä mutta yhtäkkiä onkin kaikki lähistön miehet tarjolla. Tinder on pilannut koko deittailukulttuurin ja tuskin enää kukaan deittailee niinkuin ennen tindereitä...
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tsemppiä vain etsintään. Olet oikealla tiellä. Hylsyjä varmaan tulee jonkin verran, mutta kun jaksaa yrittää, niin kyllä se palkintokin sieltä tulla tupsahtaa.
itse miehenä ja paljon pakkeja saaneena voin tähän sanoa että ei niitä pakkeja ja hylsyjä loputtomiin jaksa ottaa vastaan ja yrittää aina uudestaan. Tuosta huokuu se miten et ymmärrä millaista miehen maailmassa on se naisten lähestyminen ja kuinka ujona ja hiljaisena miehenä et pärjää ollenkaan. Voisi olla melkoinen järkytys sulle olla pari päivää miehenä kun huomaisit miten erilaista tietyt asiat on. Ujous ja hiljaisuus ei ole kuitenkaan naiselle este ja niitä ujojakin naisia lähestytään toisin kuin ujoja miehiä. Miehenä olet totaalinen väliinputoaja jos et ole sosiaalinen ja suosittu
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen 32v mies joka etsii naista tositarkoituksella mutta ei tahdo löytyä ja olen tullut tulokseen että suurin ongelma on TUTTAVAPIIRI. Sitten kun kaverit on muuttaneet muille paikkakunnille ja entiset kaverisuhteet muuttuneet yms ei oikein muualta voi naisia löytää kuin ravintolasta tai nettideittailusta. Silloin kun on kaveripiirejä ja menoja ja meininkejä tulee niitä kumppaniehdokkaita vastaan ihan helposti odottamatta mutta jos olet yksinäisempi ja tunnet vähän ihmisiä niin ei löydy.
Tinder ja nettideittailu on tehnyt entistä vaikeampaa löytää nainen koska miehistä on valtavasti ylitarjontaa ja lisäksi se houkuttelee joitain naisia siihen ettei halua keskittyä kehenkään tai pyörittää muuten vaan montaa yhtaikaa. Onhan se vallan eri juttu kun normaalisti partneri etsitään tuttavapiiristä mutta yhtäkkiä onkin kaikki lähistön miehet tarjolla. Tinder on pilannut koko deittailukulttuurin ja tuskin enää kukaan deittailee niinkuin ennen tindereitä...
Millionairematch
ChristianMingle
Vilkase!
Naimaan pääsee vaikkei naista löytyisikään..
Ongelma sama, ikää 37. Vakaa ja tukeva valtion virka, josta taidetaan jäädä eläkkeelle aikanaan.
Lisäansioina oman firman pyöritystä, aikaa kun on. Korkeakoulututkinto. Itse en juo alkoholia enkä käy baareissa, niin jäi opiskelijabileet kokematta. Rakastan rauhaa ja hiljaisuutta, vaikka työelämässä olenkin varmasti eniten äänessä oleva enkä mikään tuppisuu.
Työelämässä jos kohtaan miellyttävän naisen, niin aina ne ovat varattuja. Se vaan tulee ilmi kahvipöytäkeskustelussa tai sormuksesta sormessa.
Oma mielikuvani on, että alle 40-vuotiaista vapaata, terveellisesti elävää naista ei ole.
Itse harrastan kaikenlaista liikuntaa; pyöräilyä, vaellusta, lenkkeilyä, punttisalia.
En katselee niitä kuuluisia 25-vuotiaita naisia. Minun silmilläni 30-35 vuotiaat ovat perusnättejä, jos elävät terveellisesti.
Älkää ehdottako lavatansseja eikä Thaimaata. Lavatanssseilla käy vain mummot ja aasialainen kulttuuri on minulle niin vieras, etten sitä ymmärtäisi.
M37
aiempaan viestiin viitaten " - Ujous ja hiljaisuus ei ole kuitenkaan naiselle este ja niitä ujojakin naisia lähestytään toisin kuin ujoja miehiä. Miehenä olet totaalinen väliinputoaja jos et ole sosiaalinen ja suosittu" Tämä niin pirusti
Sinulla on lupa, tottakai, etsiä naista jonka arvoihin ei kuulu vakihoidot tai yhden yön suhteet. Se ei kuitenkaan oikeuta sinua nimittelemään muita vastenmielisiksi. Se myös rajaa merkittävästi niiden naisten määrää, joiden joukosta voit kumppanisi löytää, mutta sen varmasti ymmärrät itsekin.