Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tai en tee kaikkeni, naista ei löydy ):

Vierailija
30.07.2017 |

Olen 35 v sosiaalinen mies. Ajattelen positiivisesti, käyn päivätöissä, pukeudun siististi ilman erityistä teemaa. Tässä iässä sitä toivoo jo vakavissaan perhettä. Kiinnostukseni tavata samoin tunteva nainen on isoa ja aitoa.

Keskustelen tuntemattomien naisten kanssa suhteellisen usein. Esteenä etenemiselle onkin vain se, että lähes kaikilla naisilla on vireillä jotain suhteenpoikasta toisella suunnalla. Ihastus, ex jossa on edelleen kiinni, friends with benefits, tai muu säätö. Usein vaikuttaakin siltä että nainen on periaatteessa hyvin kiinnostunut tutustumaan, mutta jokin toiselle suunnalle annettu lupaus tai sopimus sitoo häntä. Se hämmentää.

Olisi upeaa tutustua joskus niin, ettei tarvitse samalla kilpailla kenenkään kanssa :)

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naiset luopuvat näistä toisista säädöistään, kun "se oikea" pamahtaa paikalle. Mulla on sinkkuna ollessani aina ollut säännöllinen seksisuhde joko miespuolisen ystävän tai joskus jopa exän kanssa, mutta kun on tullut se mielenkiintoinen tyyppi eteen, olen lopettanut kaikki säädöt ja keskittynyt vain häneen. Joten ei tarvii kilpailla kenenkään kanssa, oot vaan ollut tähän mennessä väärä tyyppi niille naisille.

Todella vastenmielisiä sinunlaiset naiset.  Sitten "se oikea" tulee käyttämään sinua säätönä ja jättämään heti kun hänen "se oikea" tai edes parempi vakipano pamahtaa paikalle. Karman laki.

Ai siis nainen ei saa harrastaa seksiä missään muussa suhteessa kuin vakaassa parisuhteessa? Ei saa olla ikinä yhden illan juttuja? Ei mitään muuta kuin parisuhde? Muuten on vastenmielinen. Joopa joo. Vedättäminen on väärin, mutta jos on jonkun kanssa sopinut, että harrastetaan vain seksiä, ei seurustella, niin, kyllä tämän seksisuhteen saa parisuhteen vuoksi lopettaa. Ja sen parisuhteen toisen osapuolen kanssa sovitaan sitten aikanaan, ettei enää tapailla muita. Ei siinä kukaan tule huijatuksi.

Saahan sitä tehdä mutta minun kanssa ei sitten enää sen jälkeen mihinkään vakavaan suhteeseen. Oikeus on minullakin valita.

Toki sinulla on oikeus valita, mutta mistä teet valinnan, jos ketään ei ole? Kun et kelpuuta ketään? :) Eikö tuo nyt ole jo hieman liian vaikeaa? Haluat ilmeisesti lähes neitsykäisen, tai ainakin hyvin vähän kokeneen yli kolmekymppisen naisen, jolla ei ole oikeastaan edes ystäviä. Ja jos on, niin kun Sinä tulet kuvioihin, ei ystävistä saa mainita enää sanaakaan, heidät vaietaan kuoliaaksi, poistetaan kokonaan muistista ja heille ei enää edes moikata vaikka vastaan tulisivat? Etkö hyväksy naisen historiaa? Miksi olet mustasukkainen sellaisesta, mikä on historiaa? Eikö vain tulevalla ole merkitystä? Onko sinulla kaikki ihan kunnossa pään sisässä...?

Mit vit... ja sinunlaisella jakorasialla sitten on??? Kyllä kaveripiiriä seuranneena voin ettei kyllä horosta saa vaimoa tehtyä. Ei tuonlaisille mitään pelastusta ole.

Kyllä saan helposti 18-22v tyttöjä ulkomaan reisuilla. Älä sinä siitä huolehdi.

No jopas kävi luonteen päälle! Ehkä sitten haet niitä helppoja 18-22 vuotiaita tyttösiä ulkomaan reissuiltasi, hae vaikka samantien useampi, niin ei heti lopu. Täällä porukka nauraa sinulle ihan täysillä!

Niin. Hullujen huonella nauretaan yhdelle jos toisellekin asialle.

Vierailija
62/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne sun ikäiset naiset on jo lapset tehneet eivätkä halua aloittaa alusta. Se juna meni jo. Eronneet 30v+ naiset haluaa aikuisen suhteen. Ja noita 25v. naisia ei moniakaan oikeasti kiinnosta lähes 40v. mies

Ei tuo nyt ainakaan pääkaupunkiseudulla pidä paikkaansa. Siellä lapsettomilla 30+ naisilla on pulaa saman ikäisistä miehistä kenen kanssa perustaa sen ensimmäisen perheen.

Eipä kovin suurta pulaa näytä kuitenkaan olevan. Ei koskaan ole tuon ikäisiltä tullut mitään aloitetta ja tinderissä niiltä <5 matchia/kk joista ei sitten koskaan mitään tule. Olen hoikka, varakas ja ulkonäkökin kai muutenkin kohdillaan. Nuoremmilta tytöiltä tulee aloitetta, tosin todella harvoin ja aina kännissä ovat, mutta jotain sekin. Ulkomaan matkoilla menee... sanonpa vaan että todella hyvin.

M35 Espoo

Tuo kiinnostaa minuakin. Että Espoon suunnalla liki jokainen sinkku ja vähemmän sinkku nuori nainen on Tinderissä. Mutta minkälaisia miehiä he sitä kautta tapaa, kun A-luokan suomalainen mies ei tunnu kelpaavan sitten millään?

No ei todellakaan ole tinderissä. Olen 35-vuotias espoolainen lapseton korkeasti koulutettu sinkku, sellainen tavallinen ihan nätti nainen, joka on perhekeskeinen arvoiltaan, harrastaa kulttuuria ja lenkkeilyä ja matkustelua, on kiva, ystävällinen ja rauhallinen. Sinkkukaverini on melko samanlaisia kuin minä, ja siis pk-seutulaisia. Kukaan meistä ei koskaan ole ollut tinderissä. Eikä aio mennäkään. Nettideitissä kyllä, mutta kuvattomana, vaikka kaikki ollaankin kivan näköisiä ja normaalipainoisia (ei vaan haluta että työkontaktit tunnistaa sieltä). Haluaisin perustaa perheen ja niin haluaisivat sinkkukaverinikin. Emme käy baareissa juuri koskaan emmekä erityisemmin käytä alkoholia muutenkaan. Ongelma on se, ettei miehiä oikein löydy. Emmekä aio mennä etsimään sinne tinderiin, koska siellä on lähinnä seksiseuraa etsiviä tai sellaisia, jotka pyörittää yhtä aikaa monta naista eikä oikeasti halua sitoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon varmaan ole varsinaisesti mitään syytä. Kumppanin etsintä on niin monesta asiasta kiinni, että minusta on ennemminkin hämmentävää kuinka moni sen kumppanin lopulta löytää.

Miehenä sinulla ei biologinen kello tikitä yhtä kiivaasti kuin naisilla, mutta toki jonkin verran. Hyvä että olet laittanut nettiprofiilin ja olet sosiaalinen muutenkin. Jos tämä ei ole tuottanut tulosta, niin ehkä voit vielä tehdä jotain muuta. Useampi nettiprofiili, ulkomaat.

Ulkomailla en tarkoita mitään postimyyntimorsianta vaan normaalia deittausta. Onhan niissä naisissakin eroja. Joku hakee vain rahakasta miestä. Sinulla olisi valttina se, että olet nuorehko, etsit rakkautta ja oikeaa kumppania. Olet varmasti monelle oikea unelmamies. Tietysti kansainvälisyys tuo omat haasteensa, mutta sanon vaan että yksi vaihtoehto sekin. Naisia on muuallakin kuin Suomessa ja Thaimaassa 😊

Vierailija
64/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap onnistuu, kun tekee aloitteita. Nimenomaan tämä aloitteen teko on suomimiehiltä hukassa. Olen nätti kasvoista, hoikka ja ok toimeentuleva nainen, vissiin ihan hauskakin mutta ujo. Yksin saan olla. Eilen kävin taas baarissa, tulin vain masentuneeksi. Ei täällä kukaan tule juttelemaan. En jaksa enään, olen päättänyt etten enään etsi parisuhdetta. Tämä oli tässä. Teen yksin ne asiat mitä olen haaveillut tekeväni jonkun kanssa. Raastava kaipuu toisen lähelle ja rakastamaan, mutta jo hyväksyn, en kelpaa.

Ei herranjestas. Mikään ei estä sinua naisena tekemästä aloitteita.

Onko naiset oikeasti tuollaisia että jos heille ei tehdä aloitteita niin sitten ovat mielummin yksin kuin itse tekisivät aloitteen :D?

Kyllä minä ainakin olen sen verran vanhanaikainen nainen että odotan miehen tekevän aloitteen. Yksin olen ollut jo 20v. Olen aika kokematon miessuhteissa ja se ensimmäinen vakavampi oli aika katastrofaalinen. En halua myöskään mitään hu...n mainetta, hyvin herkästi naiselle se titteli annetaan (miesten toimesta) jos edes osoittaa ihastumista johonkin mieheen vaikka ei koskaan edes koskisi häneen. Mieshän sen valinnan tekee ketä haluaa lähestyä. Odottaako miehet sitten oikeasti että nainen tekisi aloitteen? Minä kun olen vanha ja ruma niin kynnys siihen on aikas korkea, en kestä mitään pilkkanauruja "kuvitteleeko tuokin jollekin kelpaavansa". Miehet osaa olla todella rumia sanoissaan ja teoissaan. 

Samasta syystä en itsekään miehenä lähesty naisia. Moni nainen ei tajuakaan kuinka törkeästi toisten naisten kanssa asiallinen ja ystävällinen nainen saattaa puhua miehille.

Vierailija
65/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skarppaa äijä. 

Tolla ruikuttamisella et ainakaan tuu naista saamaan.

Vierailija
66/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap onnistuu, kun tekee aloitteita. Nimenomaan tämä aloitteen teko on suomimiehiltä hukassa. Olen nätti kasvoista, hoikka ja ok toimeentuleva nainen, vissiin ihan hauskakin mutta ujo. Yksin saan olla. Eilen kävin taas baarissa, tulin vain masentuneeksi. Ei täällä kukaan tule juttelemaan. En jaksa enään, olen päättänyt etten enään etsi parisuhdetta. Tämä oli tässä. Teen yksin ne asiat mitä olen haaveillut tekeväni jonkun kanssa. Raastava kaipuu toisen lähelle ja rakastamaan, mutta jo hyväksyn, en kelpaa.

Onko naiset oikeasti tuollaisia että jos heille ei tehdä aloitteita niin sitten ovat mielummin yksin kuin itse tekisivät aloitteen :D?

Kyllä minä ainakin olen sen verran vanhanaikainen nainen että odotan miehen tekevän aloitteen. Yksin olen ollut jo 20v. Olen aika kokematon miessuhteissa ja se ensimmäinen vakavampi oli aika katastrofaalinen. En halua myöskään mitään hu...n mainetta, hyvin herkästi naiselle se titteli annetaan (miesten toimesta) jos edes osoittaa ihastumista johonkin mieheen vaikka ei koskaan edes koskisi häneen. Mieshän sen valinnan tekee ketä haluaa lähestyä. Odottaako miehet sitten oikeasti että nainen tekisi aloitteen? Minä kun olen vanha ja ruma niin kynnys siihen on aikas korkea, en kestä mitään pilkkanauruja "kuvitteleeko tuokin jollekin kelpaavansa". Miehet osaa olla todella rumia sanoissaan ja teoissaan. 

Sitä saa mitä tilaa. "vanhanaikaisuus" on vain tekosyy, olet oikeasti pelkuri. Pelkäät sitä että mies ei anna vastakaikua jos teet aloitteen.

Vierailija
67/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap:nä vastaan, että viimeiselle kolmelle sivulle en ole kommentoinut mitään. Joku esitti jonkinlaisen mielipiteen ja joku toinen oletti sen kuuluvan minulle. Mukatosiksi muuttuvat oletukset ovat nykyään valitettavan yleisiä.

Kunnioitan ja arvostan naisia. Rakastan jokaista maailman naista, kunnes yksi heistä on se kaikkein eniten oikea. Riittääkö se seurusteluun ja perheen perustamiseen, riippuu myös ihastuksen ja rakkauden kohteesta.

Vierailija
68/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. "vanhanaikaisuus" on vain tekosyy, olet oikeasti pelkuri. Pelkäät sitä että mies ei anna vastakaikua jos teet aloitteen.

Saatatpa olla ihan oikeassa, mutta sen ensimmäisen katastrofaalisen kokemuksen jälkeen kuka tahansa olisi pelkuri. Ehkä kuitenkin pelkään enemmän sitä että saisin vastakaikua ja sama h...tti toistuisi uudelleen. No niin tai näin, sinkkuna hautaan :)

Vierailija
69/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte mutta tämä on empiiristä faktaa (lukemattomia kertoja nähty), geelitukka-nuorukaisten ympärillä pörrää useita siistin ja fiksunnäköisiä nuoria naisia ja vähän jokaisen kanssa heistä on näillä geelitukalla teerenpeliä.

Ja kun näitä geelitukkia on tuhansittain niin voit siitä päätellä että aloittajan kaltaisille kilttimiehille on varattuna korkeintaan aisankannattajan rooli.

Seksiä et siinä roolissa tule saamaan, mutta ehkä joskus kuitenkin pienen halauksen ja jopa poskipusun kun kiltisti olet maksajan roolissa.

Vierailija
70/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mutta mulla tuli äkkisältää mieleen, että etitköhän vähän liian tiukalla skaalalla. KUITENKIN. Oon ite sun ikäinen ja oon aina tykännyt itteeni nuoremmista. Mies on tällä hetkellä 5 vuotta nuorempi. Seurusteltu jo lukuisia vuosia mutta ukollani oli ainakin ongelma se että omanikäset on lian pinnallisia mutta heti ku ottaa "vanhemman akan" niin johan löytyy.

Moni "vanha" eli sinun ikäisesi nainen ei halua samanikäistä, saati vanhempaa miestä. Sitä halutaan nuori, koska naisella on siihen vain oikeus. Suosittelen katsomaan 40 vuotiaita, niin johan kiinnostusta löytyy. aivan varmasti on lapsettomia 40-45 naisia, jotka ottais sut. Ulkonäkö ei oo niin se teema vaan kuinka nuorekas ja ukkoontunut on. Saan varmasti alapeukkuja, muttta se on muotia ottaa nuori ukko, koska sillai nyt saa vähän omaa nuoruuttaan takasi. Ne ajat on menneet, kun otettiin vanha ukko!

Lapsellista naista en suosittele ottamaan, ellet oo valmis olemaan heille isähahmo ja kenties kustantamaan jotain heistä. Jos pidät kriteerisi "tiukalla" niin saatat pysyä kauan sinkkuna.

TSEMPPIÄ

Vierailija
71/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi kokeilla ulkomailta. Jos et työn vuoksi matkustele, niin vietä vaikka koko kesäloma jossain ulkomaan kohteessa. Vuoraa asunto tai apartomentos, järjestä aktivitetteja, kurssi, opintoja, harrastuksia  tms. joissa tapaat paikallisia naisia.

Suomalaisena miehenä herätät paikallisten naisten kiinnostuksen. Naiset ovat ulkomailla aktiivisempia ja kohteliaampia. Itse pääsen monin kerroin helpommin juttuun ulkomailla. Siksi muutinkin Suomesta kun totesin ettei minulla ole mahdollisuutta löytää puolisoa suomalaisesta naisesta.

Vierailija
72/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, mutta mulla tuli äkkisältää mieleen, että etitköhän vähän liian tiukalla skaalalla. KUITENKIN. Oon ite sun ikäinen ja oon aina tykännyt itteeni nuoremmista. Mies on tällä hetkellä 5 vuotta nuorempi. Seurusteltu jo lukuisia vuosia mutta ukollani oli ainakin ongelma se että omanikäset on lian pinnallisia mutta heti ku ottaa "vanhemman akan" niin johan löytyy.

Moni "vanha" eli sinun ikäisesi nainen ei halua samanikäistä, saati vanhempaa miestä. Sitä halutaan nuori, koska naisella on siihen vain oikeus. Suosittelen katsomaan 40 vuotiaita, niin johan kiinnostusta löytyy. aivan varmasti on lapsettomia 40-45 naisia, jotka ottais sut. Ulkonäkö ei oo niin se teema vaan kuinka nuorekas ja ukkoontunut on. Saan varmasti alapeukkuja, muttta se on muotia ottaa nuori ukko, koska sillai nyt saa vähän omaa nuoruuttaan takasi. Ne ajat on menneet, kun otettiin vanha ukko!

Lapsellista naista en suosittele ottamaan, ellet oo valmis olemaan heille isähahmo ja kenties kustantamaan jotain heistä. Jos pidät kriteerisi "tiukalla" niin saatat pysyä kauan sinkkuna.

TSEMPPIÄ

Eli sun mies oikeasti halusi itseään nuoremman mutta tyytyi sinuun kun omanikäiset oli pinnallisia.

Kadehdittava kohtalo... not

Kyllä naisen pitää olla miestä nuorempi, mihinkään 40v naisiin pidä tyytyä..

Vierailija
73/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Itse olen jo 35 eikä mulla ole koskaan ollut miesystävää. Suomalainen mies ei ole koskaan edes lähestynyt! Eikä omat aloitteet ole tuottaneet tulosta.

Vertailun vuoksi kerrottakoon, että hiljattain minusta kiinnostui ulkomaalainen mies (ei maahanmuuttaja, mutta kulttuurista jota kiihkoilijat halveksuvat). Hän oli kohtelias, mielenkiintoinen keskustelija, koulutettu, älykäs, hyvässä työssä. Hän katsoi minua silmiin eikä 30 senttiä alemmas koko ajan. Hän oli kiinnostunut ajatuksistani ja haastoi minua älyllisesti. Hän tarjosi sekä avasi ovet, saattoi kotiin jne. Ei odottanut vastapalveluksia. Kiinnostuttuaan minusta hän kysyi minua treffeille kasvotusten (!!!).

No, monesta tekijästä johtuen en hänestä kiinnostunut, pääasiassa kemian puute ja kulttuurierot (kiihkoilijoiden mukaan en siis langennut paholaisen pauloihin, hyvä minä...). Mutta ei kukaan ole koskaan hoitanut hommaa näin tyylikkäästi. Jos tuollaista kohtelua, suoraselkäisyyttä ja selkeää kommunikointia saisi yhdeltäkään suomalaiselta mieheltä, olisin varmaan aika myyty. Mutta ei. Ei yhden ainutta kertaa. Ikisinkkuna mennään.

Vierailija
74/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni fiksu omillaan toimeentuleva nainen tosiaan haluaa juuri omanikäisen tai nuoremman miehen. Vanhemmat miehet ei kiinnosta parisuhdemielessä kuin pientä osaa naisista (toki heitäkin on, mutta heillä on valinnanvaraa niin monesta miehestä, että siinä kilpailussa on vaikea voittaa). Olen samaa mieltä kuin yllä joku kirjoitti: Ap:n kannattaa etsiä naista pari vuotta itseään vanhemmista naisista, niin johan alkaa löytyä. Ymmärrän tietenkin, että kaksvitosen naisen vartalo ja kasvot on miehen mielestä houkuttelevat, mutta oikeasti hyvän parisuhteen voisi saada itseään kaksi vuotta vanhemman naisen kanssa, jolla on hyvä luonne, rauhallinen suhtautuminen ongelmiin ja vastoinkäymisiin, fiksuja ajatuksia ja ymmärrystä elämälle. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, jos sekä naiset että miehet etsii itseään nuorempaa kumppania. Ne, joille myös sinkkuus on ok, voi jatkaa tiukoilla kriteereillä etsimistä, koska heitä ei niin haittaa vaikka ei löytyisikään. Mutta ne miehet, jotka ehdottomasti haluavat parisuhteen, heidän kannattaa ymmärtää että suuri osa naisista haluaa vuoden-kaksi itseään nuoremman miehen, ja näissä naisissa on tarjolla parisuhde miehelle.

Vierailija
75/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap:nä vastaan, että viimeiselle kolmelle sivulle en ole kommentoinut mitään. Joku esitti jonkinlaisen mielipiteen ja joku toinen oletti sen kuuluvan minulle. Mukatosiksi muuttuvat oletukset ovat nykyään valitettavan yleisiä.

Kunnioitan ja arvostan naisia. Rakastan jokaista maailman naista, kunnes yksi heistä on se kaikkein eniten oikea. Riittääkö se seurusteluun ja perheen perustamiseen, riippuu myös ihastuksen ja rakkauden kohteesta.

Ap sinä vaikutat ihan fiksulta mieheltä, ja sen perusteella on vähän outoa, että et ole pk-seudulta naista itsellesi löytänyt (fiksut miehet on harvassa ja ne kiinnostaa naisia). Kirjoitit, että ongelmasi on se, että kaikki kiinnostavat naiset tuntuu olevan varattuja tai eksässä kiinni tai jossain "säädössä" kiinni. Oletko miettinyt, että ehkä jostain syystä tunnet vetoa hieman saavuttamattomiin naisiin? Oletko miettinyt, että ehkä sinussa herää kiinnostuksen ja ihastumisen tunteita silloin, kun nainen on kiinni jossain muussa eli ei 100% saatavilla vapaana sinulle? Tällainen nainen on paradoksaalisesti turvallinen ihastuksen kohde hieman sitoutumiskammoiselle ihmiselle, koska tällaista naista ei voi täysillä saada itselleen. Eli ei joudu ottamaan riskiä siitä, että oikeasti rakastuu ja tulee sitten parisuhteessa ja korviaan myöten rakastuneena hylätyksi (se riskihän sisältyy aina parisuhteeseen). Moni ihminen (ehkä tiedostamattaan) on vähän sitoutumiskammoinen, koska pelkää hylätyksi tulemista. Ja sen takia ihastuu vaikeasti saataviin naisiin tai miehiin. 

Vierailija
76/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TSEMPPIÄ

Eli sun mies oikeasti halusi itseään nuoremman mutta tyytyi sinuun kun omanikäiset oli pinnallisia.

Kyllä mutta monella muulla mieheni tuttavalla edelleen nainen hankkimatta koska haluavat nuoren. Me ollaan molemmat tyytyväisiä. Mies oli 26 ja ite 31 ku tutustuttiin. 4 vuotta tunnettu.

Vierailija
77/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TSEMPPIÄ

Mitä se tyytyminen sitten oikein on? Jos tavoittelee asiaa, jota on mahdoton ikinä saada, niin mitä silloin pitäisi tehdä? Jos yrittää saada kuun taivaalta, vaikka ei omista avaruusrakettia, niin mitä silloin pitäisi tehdä?

Olennaista olisi oivaltaa, että se mitä haluaa on mahdottomuus. Oivaltaa, että se mitä haluaa on jotain mitä ei voi ikinä saada. Sitten pitää valita, että jääkö lopuksi ikää tavoittelemaan haluamaansa, jota ei koskaan tule saamaan, vai muuttaako halujaan? Alkaako haluamaan jotain, joka on oikeasti ihan realistinen tavoite? Onko omien tavoitteiden ja halujen muuttuminen mahdottomista haluista realistisiksi haluiksi tyytymistä? Vai voiko halut ihan aidosti muuttua ja voisiko ihan aidosti olla onnellinen jostain, jonka voi oikeasti saada?

Tiedättehän onnellisuuden reseptin: Lakkaa haaveilemasta jostain, jota et voi ikinä saada, ja ala nähdä edessäsi olevat asiat, jotka sinulla jo on, ja ala olemaan onnellinen niistä.

Vierailija
78/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä. Katkeroidu ja yritä unohtaa naiset. Itsekin lipsun välillä lataamalla Tinderin, mutta jämäkästi poistan sen joka kerta kun siitä mitään tule.

Voimia ja mielenlujuutta, bro. Joka ikäryhmästä tuhansia miehiä jää ilman parisuhdetta / lasta vastoin tahtoaan. Se on vain elämää ja ikävää, jos sattuu omalle kohdalle.

Vierailija
79/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat vaan thai cupidiin ja cherry blossomiin profiilit ja maksettu jäsenyys. Saat yhteydenottoja sadoilta muijilta.

Ei suomalaisten muijien kanssa kannata tuhlata aikaansa jollei pääse panemaan sitä parasta 10%  20-25 vee muijista. Siinäkin tapauksessa kannattaa vaan käyttää niitä panoina ja lopuksi hakea se vaimo ulkomailta.

Näin eilen kaupassa nuoren perheen, jossa mies oli ihan kivan näköinen kotimainen mies ja vaimo varmaan jostakin Thaimaasta. En voinut sille mitään, mutta se oli jotenkin niin nolon näköistä! Nainen oli lapsen kokoinen, alta 160 cm ja pieni laiheliini, jolla oli halvan näköiset teinitytön vaatteet pikkuruisine shortseineen ja iloisesti kikatellen hän puhui perheen pienille lapsille hoonoa soomea.

Ehkä mies on löytänyt naisesta reissuillaan elämänsä rakkauden ja ehkä se nainen on oikeasti tosi mukava, mutta silti. Silti se oli jotenkin niin naurettavan näköistä! Eikö mies oikeasti ollut saanut kotimaista naista, vaan hänen oli pitänyt tuoda tuollainen tuliainen? Haiskahti tosi epätoivoiselta viritelmältä ja arvaan, että tuo tuontityttö saa kokea valitettavasti täällä aika monen ihmisen, varsinkin miehen, hieman alentavaa käytöstä. En siis neuvoisi tuomaan tänne yhtään thaityttöä, jolla ei ole äärimmäisen hyvä itsetunto tai sitten tosi hyvä koulutus ja kielitaito.

Voisihan mies hienotunteisesti ohjata vaimonsa pukeutumista aikuiselle naiselle sopivaksi mutta ei taida olla itsekään penaalin terävin kynä. On tuolla naiselle kuitenkin ainakin kielellistä lahjakkuutta sillä ennen suomen oppimista on opittu englanti.

Vierailija
80/106 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi kokeilla ulkomailta. Jos et työn vuoksi matkustele, niin vietä vaikka koko kesäloma jossain ulkomaan kohteessa. Vuoraa asunto tai apartomentos, järjestä aktivitetteja, kurssi, opintoja, harrastuksia  tms. joissa tapaat paikallisia naisia.

Suomalaisena miehenä herätät paikallisten naisten kiinnostuksen. Naiset ovat ulkomailla aktiivisempia ja kohteliaampia. Itse pääsen monin kerroin helpommin juttuun ulkomailla. Siksi muutinkin Suomesta kun totesin ettei minulla ole mahdollisuutta löytää puolisoa suomalaisesta naisesta.

Sama kokemus minulla. Minulla on venäläinen naisystävä ja tapasin hänet työmatkallani. Opiskelee suomenkieltä, että voisi muuttaa luokseni ja tehdä työtään lääkärinä Suomessa. Raittiilla ja koulutetulla sinkkumiehellä on kysyntää Venäjän suurkaupungeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi