En saa laihdutettua, mietin itsaria.
Vuonna 2013 68kg, nyt varmaan jo yli 100kg. Lopetin puntarilla käymisen tammikuussa kun,näytti 97kg.
Joka päivä aloitan, joka päivä loppuu. Olen kodin vanki kun ei kehtaa käydä missään, jos vaikka törmää vanhoihin tuttuihin. Uutta työpaikkaa en hae,koska ei kukaan ota tosissaan tässä painossa.
Kommentit (29)
Edelleenkin sanat fiilikset. Miten onnistuisin
Vierailija kirjoitti:
Saisitko apua psykiatriselta puolelta? Ravintoterapeutilta? Mikä elämässäsi on muuttunut vuoden 2013 jälkeen?
Ehkä älyn käyttö on suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sua ylipaino vaivaa, vaan masennus.
Joka on seurausta läskirasismista.
Lopeta laihduttaminen. Jos kerran joka päivä olet aloittanut laihduttamisen (paaston?), olet todennäköisesti vain sotkenut aineenvaihduntasi. Moni lihava on lihonut juuri jatkuvan laihduttamisen ansiosta. Jos jokin asia ei toimi, kannattaa muuttaa toimintaansa.
Mene mahalaukun ohitusleikkaukseen. Työtä sekin vaatii (vaikka monet muuta luuleekin), mutta se on paras keino saada pysyvä tulos.
Vierailija kirjoitti:
ABuser kirjoitti:
Heitä KAIKKI ruoat kotoa pois ja aloita Nutrilett-kuuri. Kaveri laihdutti sillä aluksi 15 kiloa ja siten pääsi laihduttamisen makuun kunnolla mukaan.
Ja tätä alapeukutetaan 😂 Oikeasti ainoa tapa laihtua on syödä vähemmän ja liikkua enemmän, ja varsinkin jos liikunta ei houkuttele, vlcd-ruokavalio on tehokas ja vieläpä nopea tapa päästä kiloista (ja herkuttelutottumuksista) eroon.
On muuten eniten ihmisiä tappanut pussiruoka. Etenkin vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta laihduttaminen. Jos kerran joka päivä olet aloittanut laihduttamisen (paaston?), olet todennäköisesti vain sotkenut aineenvaihduntasi. Moni lihava on lihonut juuri jatkuvan laihduttamisen ansiosta. Jos jokin asia ei toimi, kannattaa muuttaa toimintaansa.
Aina ennen painoon liittyvää interventiota pitää psyyken olla kunnossa. Kun psyyke on kunnossa, voi sitten lähteä pohtimaan millä keinoin voisi laihtua. Yleensä tosin jos psyyke on kunnossa, laihtuu itsekseen, kun mielenkiinto ruokaan normalisoituu.
Älä kuuntele noita Nutrilett-pussikeittoihmisiä äläkä niitä, jotka sanoo, että kävele monta tuntia viikossa tai sauvakävele ainakin viitenä päivänä viikossa. Aloita pienin askelin. Kävele tänään kilometri. Ensi viikolla kilometri. Seuraavalla viikolla puolitoista. Pikkuhiljaa. Aloita kävelylenkeistä, joissa vauhdilla ei ole mitään väliä. Pääasia, että lähdet kotoa ja liikut vähän. Sovi itsesi kanssa, että syöt säännöllisesti. Syö kuudesti päivässä. Aluksi valitset itse, mitä syöt, vaikka herkkuja ja juustopastaa tai mitä vaan syöt yleensäkin. Sit hiljalleen kun olet tottunut ruokailurytmiin, laita lautaselle niiden normaalien ruokien lisäksi kasviksia, vaikka kurkkua ja tomaattia tai mitä tahansa, mikä tuntuu tutummalta. Sit kun kasvikset löytyy lautaselta, voit vaihtaa pastan täysjyväpastaksi. Ymmärrätkö idean? Yksi pieni muutos kerrallaan. Otat seuraavan muutoksen kehiin sitten kun edellinen muutos ei enää tunnu muutokselta vaan rutiinilta.
Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."