Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilanteita joissa äitinne/muu sukulainen loukkaantunut turhasta?

Vierailija
29.07.2017 |

Aloitan:
Äitini loukkaantui kun muutin kotoa 18 vuotiaana kotoa kun kukaan ei ollut kotona. (Moralisoijille tiedoksi että olin kyllästynyt siihen miten isä kohteli, ja siihen että isä ei olisi antanut lupaa muuttaa. )
Toinen oli kun mummo tuli kylään kahville ja halusi siivota mun kämpän (vaikka olikin kyllä jo ihan siisti) ja tutkia kaapit/laatikot ja nätisti kielsin.
Kolmas kun mummo olisi halunnut ostaa paidan joka ei ole mun tyyliä ollenkaan ja nätisti sanoin että "kiitos, mutta ei ole minun tyyliäni."
Muita nyt ei tule mieleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini loukkaantuu joka kerta kun en "lainaa" rahaa. Muutama tonni jäänyt saamatta.

Vierailija
2/4 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas äiti loukkaantui kun ei saanut tutkia vaatehuonettani ja kaappejani. Mikä siinä on että pitää haluta tutkia aikuisen lapsensa kaappeja??? Äitini tosin syvästi uskonnollinen, haluaako sitten tarkistaa ettei löydä mun kaapeista mitään omasta mielestään syntistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta terapeuttini sanoi, että tuollaiset ihmiset kuin äitini potkivat vaikka lyhtypylvästä, jos kävelevät sitä päin, kun eivät huomaa sitä. Sehän se sen törmäyksen suunnittelikin. Tai lapsen mielessä on halveksuntaa. Ehkä ois kannattanut katsoa vaan omaan napaansa.

Vierailija
4/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsivain kirjoitti:

Minulla taas äiti loukkaantui kun ei saanut tutkia vaatehuonettani ja kaappejani. Mikä siinä on että pitää haluta tutkia aikuisen lapsensa kaappeja??? Äitini tosin syvästi uskonnollinen, haluaako sitten tarkistaa ettei löydä mun kaapeista mitään omasta mielestään syntistä?

Alapeukuttajalle tiedoksi: luultavasti äitini pitäisi seksileluja ja rooliasuja syntisinä, samoin pitää goottivaatteita mutta niistä ei ole mitään enää muutamaan vuoteen sanonut kun en ole kuunnellut.