Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko käynyt niin, että mies on torjunut seksin kanssasi, vaikka olisit itse halunnut?

Vierailija
29.07.2017 |

.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin.

Vierailija
2/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. toivottavasti sekin ihme joskus tapahtuisi, miehet näyttäkää itsekurinne.

haluan tulla torjutuksi

Vierailija
4/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Monta kertaa viikossa.

Vierailija
5/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toistaiseksi joka kerta. T. Neitsyt

Vierailija
6/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin kuin että olisivat suostuneet.

Vierailija
7/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa, joo. Pitkässä suhteessa monesti myös.

Vierailija
8/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys.

Vierailija
9/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ex että nykyinen aviomieheni ovat tehneet sitä lukuisia kertoja, enää en ole n. 10 vuoteen vongannut. Seksiä harrastetaan nykyään hyvässä lykyssä kerran kuussa, eli aina silloin kun mies haluaa. No olin nuorena itseäni aika paljon vanhemman miehen kanssa, en ole siis kokenut koskaan nuorta miestä joka haluaisi joka päivä. Olin nuorena niin hellyydenkipeä että otin ensimmäisen miehen joka minut halusi ja toki rakastuin tulisesti, suorastaan läheisriippuvuuteen asti.

Jos ylläasteella joku poika olisi halunnut seurustella minun kanssani niin olisin kyllä suostunut seksiinkin, mutta eipä ketään kiinnostanut, kun oli silmälasit, muuten en ollut mielestäni mitenkään pahan näköinen tai luonteeltani luotaantyöntävä. Olin kateellinen niille harvoille tytöille joilla oli poikaystävä.

Vierailija
10/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras seksi alkoi vasta 45- vuotiaana. Viisi vuotta olemme hehkuneet aina tavatessamme.

Mutta.

Viime viikonloppuna oli ensimmäinen kerta, kun se ei vaan seissyt. Vatkasin ja vatkasin, hieroin ja tanssimme alasti. Tanssimme vain elämää kaikki kaudet, tanssimme yön koko tuotannon.

Mutta ei siltä tullut. Ja nuorru ei kukaan päivääkään, ukko on vasta 57. Olen suurien valintojen edessä.

Vierailija
11/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joo. Ei lämmennyt ajatukselle julkisella paikalla harrastetusta seksistä :)

Vierailija
12/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt.

Vierailija
13/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sillointällöin....suhteessa, yhdenillan ehdokkaiden kanssa (silloin joskus) ja pari kertaa fwb-ystäväkin halusi mieluummin nukkua :)

Ensimmäinen avomies taas oli aina valmiina ja innokas...joskus kun itse kieltäydyin, niin tarjosi rahaa jotta makaisin lahnana alla. Jäi exäksi aika pian tuon tapahtuman jälkeen.

N45

Vierailija
14/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksuaalinen halu miesten ja naisten välillä niin räikeän eri tasolla, että tällaiselle kysymykselle on edes tarvetta? Eihän kukaan osaa edes kuvitella tällaista kysymystä esitettävän miehille.

Vierailija
15/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa on mies kieltäytynyt seksistä, yhdessä oltu reilu 10 vuotta.

Vierailija
16/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset vaan kertovat siitä mitenkä suurinta osaa naisia kiinnostaa vain se miesten komein viisi prosenttia

Vierailija
17/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin käy niin. Nyt olen yrittänyt opetella olemaan tekemättä aloitetta tai hoidan itse itseni kylppärissä tai jossain missä olen yksikseni.

Itse haluaisin Jokapäivä. Mielellään kahdesti. Miehellä on yhden lääkkeen vuoksi jota on vuosia sitten syönyt tullut sivuvaikutuksena herkkyys useampaan lääkeaineeseen. Joten välillä jos on joutunut ottamaan antibioottia, allergialääkettä tai kipulääkettä niin siitä seuraa n. 6kk impotenssi ongelma. Tällöin hän pystyy n. Joka kolmas päivä. Tämä johtaa jännitykseen että jos hänellä on tunne ettei onnistu niin ei halua tuottaa "pettymystä" eikä siis uskalla alkaa edes yrittämään. Lääkärin mukaan on psykologinen ongelma ettei lääkeaineet noita aiheuta ja tarjosi mielialääkitystä a impotenssi lääkettä.

Exä Ei kerran saanut seisomaan joten vuoden ajan paniikissa torjui kaikki yritykset. En kyllä tajua miten jaksoin vuoden ilman.

Vierailija
18/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa (jossa valitettavasti edelleen olen) mies torjui lähestymisyritykseni raskausaikoina. Ketuttaahan se seksinhaluissa kieriä jatkuvasti alapää märkänä, niin että voisi aamusta iltaan panna menemään. Eikä moraali antanut periksi siihen, että olisin lähtenyt pettämään. Viimeiseen kahteen vuoteen en ole vongannut ja seksikerrat olivat viime vuonna 2 kertaa ja tänä vuonna olen saanut seksiä kerran. Ensi vuonna ei sitten varmaan heru ollenkaan. Voi olla, että ero on väistämättä edessä. Mutta koska lapset pieniä ja arki rullaa muilta osin kiitettävästi, ei minulla ole kiire yksinhuoltajaksi. Taloudellisestikaan en ole sidottu häneen millään muotoa.

Vierailija
19/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset vaan kertovat siitä mitenkä suurinta osaa naisia kiinnostaa vain se miesten komein viisi prosenttia

Tai että miehet eivät ole aina valmiina. Tai pitkässä parisuhteessa ei joka kerta halut täsmää.

Vierailija
20/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen saanut pakkeja, niin parisuhteessa kuin miesten iskemisessä. Mutta minusta se on hyvä asia, muistuttaa siitä että olen edes rohkeasti yrittänyt saada seksiä vaikken ole varma vastapuolen haluamisista. Ja ymmärrän sen seurauksena miehiä paremmin, osaan antaa yhtä hienovaraisesti pakit kuin miehetkin. Pääasia, ettei kehenkään satu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi