Nainen, onko käynyt niin, että mies on torjunut seksin kanssasi, vaikka olisit itse halunnut?
Kommentit (42)
Todellakin on. Useamman on kieltäydytty kuin itseltä kysytty.
Exä ei koskaan suostunut seksiin minun aloitteestani, koska hän ei ollut "sillä tuulella". Seksiä oli kuitenkin kohtalaisen usein, koska hänellä oli ihan normaalit halut.
Ei auttanut rautalangasta vääntäminen (siis, etten minäkään automaattisesti napsahda "sille tuulelle", kun hän tekee aloitteen).
Aviomies kieltäytyi monet kerrat. Viimeisten 2,5 vuoden aikana ei seksiä ollenkaan. Siksipä ero vireillä ja uusi miesystävä.
Montakin kertaa viimeisten parin vuoden aikana. Mies nauttii siitä että teen aloitteen mutta seksi ei koskaan silloin sovikaan hänelle. Seuraavana päivänä tekee itse aloitteen. Sitten mun pitäisi innostua.
No, nyt onneksi seksiä enää 3-6 vkon välein, en vaan minäkään jaksa enää.
Kyllä. Ja muutenkin seksi oli tasoa lahna.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset vaan kertovat siitä mitenkä suurinta osaa naisia kiinnostaa vain se miesten komein viisi prosenttia
Vastaukset kertovat siitä, että suurin osa naisista harrastaa seksiä parisuhteessa.
On, mutta ainoastaan pitkässä parisuhteessa. Satunnaisesta seksistä en kyllä muista miehen koskaan kieltäytyneen.
Miehenä olen antanut pakit vain humalaisille, liikalihaville ja kavereiden mimmeille.
Vierailija kirjoitti:
Paras seksi alkoi vasta 45- vuotiaana. Viisi vuotta olemme hehkuneet aina tavatessamme.
Mutta.
Viime viikonloppuna oli ensimmäinen kerta, kun se ei vaan seissyt. Vatkasin ja vatkasin, hieroin ja tanssimme alasti. Tanssimme vain elämää kaikki kaudet, tanssimme yön koko tuotannon.
Mutta ei siltä tullut. Ja nuorru ei kukaan päivääkään, ukko on vasta 57. Olen suurien valintojen edessä.
Kenelläpä seisoisi Yön tuotantoa kuunnellessa.
Kerran yksi mies tuli baarista kämpille, mutta ei sitten suostunutkaan muuhun kuin kosketteluun. Kihloissa oli.
Muutaman kerran kostoksi siitä, että itse olen kieltäytynyt aiemmin samana tai edeltävänä päivänä vedoten väsymykseen tai muuhun.
Parisuhteessa ollessa joo, käynyt monta kertaa. Ihan normaaliahan tuo on sukupuolesta viis. Ex-mies kieltäytyessään kieltäytyi täysin ja tyydytin sitten itse itseni, nykyiseni naispuoleinen avokkini taas aina tyydyttää minut niin halutessani, vaikka hänen ei tekisikään mieli. Tosin aika usein hänkin hyppää saamapuolelle touhutessa. :)
On useamman kerran, jonka jälkeen päätin alkaa odottaa aina miehen jonkinlaista vihjettä tai aloitetta. Mies ei ole tullut torjutuksi kuin kerran tässä 16v suhteessa, sen jälkeen kun edellisenä päivänä oli sanonut yhtä vartaloni osaa rumaksi.
Vein miehen kotiin ja mieheni kieltäytyi kolmen kimpasta. Outoa.
Noin kahdeksan kertaa kymmenestä ehdotuksesta monta vuotta.
Sitten lopetin. En enää jaksanut. Hoidan homman itse.
N50 avioliitossa yksi lapsi
Eksä kieltäytyi useasti. Niin useasti että lopetin kokonaan aloitteiden tekemisen ja seksielämä kuivui kasaan. Kävi pian ilmi että seksi muiden naisten kanssa maistui hänelle kyllä.
Nykyinen mies ei ole kieltäytynyt kertaakaan.
Tietenkin on. Vaikka poikaystäväni onkin varsin aktiivinen petipuuhissa, niin ei hänkään mikä kone ole joka on valmis nappia painamalla. Hänellä on oikeus kieltäytyä seksistä kuten minullakin. Todella harvoin näin kuitenkaan tapahtuu ja sillonkin sävyyn "oot kulta ihana, mut nyt oon niin väsyny..."
Mies torjuu melkein aina, jos minä teen aloitteen seksiin. Niinpä en enää teekään. Hän itse harmistuu, jos minä kieltäydyn joskus hänen aloitteestaan. Mies harrastaa myös pihtaamista kostoksi jostain.
Itse olen miehenä kieltäytynyt seksistä, naiset eivät tienneet, ettei yhdyntä onnistu minulta enkä kertonut syytä.