Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (4612)
Vierailija kirjoitti:
Vain valkeata joulua
mielessäin ootan minä ain
Valkeaa unelmaa
Kodin kynttilät lämpöisin liekein
Näin sydämeeni joulun teen ja mieleen hiljaiseen taas Jeesuslapsi syntyy uudelleen.
Mono kirjoitti:
Näin sydämeeni joulun teen ja mieleen hiljaiseen taas Jeesuslapsi syntyy uudelleen.
Siks mieli hellä on kristityllä
Kun joulu on, kun joulu on
Mono kirjoitti:
Oi jouluyö, sä lohtu ihmisten
Arkihuolesi kaikki heitä
Me ollaan Penasta huolissamme vaan, vähän levottomaksi muuttui kun se eron otti muijastaan
Vierailija kirjoitti:
Mono kirjoitti:
Siks mieli hellä on kristityllä
Kun joulu on, kun joulu on
Älä enää lyö! Nämä mustelmat, arvet lyöntien häviää. Vaan siltikin sieluun henkinen kipu jää.
Tänä vuonna tämän joulun kanssas jaan.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan Penasta huolissamme vaan, vähän levottomaksi muuttui kun se eron otti muijastaan
Ensi vuonna saapuu hän lailla ystävän, ei voi toivo pettää.
Minut toivolla täyttää, vaikka vanha jo oon
Kun tänä yönä taivas on niin korkealla. Tiedän että sinäkin oot saman taivaan alla.
Mono kirjoitti:
Kun tänä yönä taivas on niin korkealla. Tiedän että sinäkin oot saman taivaan alla.
Rööperin kuu käy kattojen taa, tänä yönä yksinäiset vaeltaa
Kaksi vanhaa h!nttaria, h!nttiä ei mitään muuta Toisiansa kähmii ja v!tusta ne soittaa suuta Toinen poraa peräre!kää sormenpää on hiilenmusta Toisen päässä silmät nurinpäin on täynnä kaipausta.
Hyvää jullia/ kut jul!
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vanhaa h!nttaria, h!nttiä ei mitään muuta Toisiansa kähmii ja v!tusta ne soittaa suuta Toinen poraa peräre!kää sormenpää on hiilenmusta Toisen päässä silmät nurinpäin on täynnä kaipausta.
Hyvää jullia/ kut jul!
Hiljaa hiljaa joulunkellot kajahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jullia/ kut jul!
Hiljaa hiljaa joulunkellot kajahtaa.
Kello löi jo viisi, lapset herätkää.
Juhani ja Liisi, muuten matka jää.
Vain valkeata joulua
mielessäin ootan minä ain