Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (7375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa..
Rumat ihmiset, menkää kotiinne.
Ruma haisee ja ruma on köyhä
ruma näpelöi itseään ja ruma käy työssä
ruma ajattelee salaa ja ruma sun ovelles palaa
Tero on ruma, minä olen komea
Vierailija kirjoitti:
Tero on ruma, minä olen komea
Se oli kauhean komea mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero on ruma, minä olen komea
Se oli kauhean komea mies
Sitten tapahtui yllättävä käänne
Hän on mun , hän on mun, lökäpöksyni mun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero on ruma, minä olen komea
Se oli kauhean komea mies
Sitten tapahtui yllättävä käänne
Lihoi linnassa hamppari
Olin poika nimeltä Päivi ja tahdoin vain suudella sun maalattuja huulia
Vierailija kirjoitti:
Hän on mun , hän on mun, lökäpöksyni mun
Sanoit että "oot ihana" vaikka oon pikkasen pyöree ja lihava
Vierailija kirjoitti:
Olin poika nimeltä Päivi ja tahdoin vain suudella sun maalattuja huulia
Mennyt mies on historiaa
Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin poika nimeltä Päivi ja tahdoin vain suudella sun maalattuja huulia
Mennyt mies on historiaa
Sä mennyt oot ja tuskin taas sua vierellein mä saan
Vanha mennyt ja entinen
Jos vain takaisin saisin sen
Vierailija kirjoitti:
Vanha mennyt ja entinen
Jos vain takaisin saisin sen
Ei mennyt aika koskaan enää palaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mennyt ja entinen
Jos vain takaisin saisin senEi mennyt aika koskaan enää palaa
Palaa
vielä palaa
unestani etsinaina vain
Ei mennyttä aikaa ei takaisin saa
mut miksi sen tahtoisin ees uudestaan
Rumat ihmiset, menkää kotiinne.