Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (7154)
Jumalan kämmenellä ei pelkää lintunen
Oi katsohan lintua oksalla puun, se laulaa niin kauniisti aina. Se korkeimman kiitokseen aukaisee suun, ja mieltä sen huolet ei paina.
Vierailija kirjoitti:
Oi katsohan lintua oksalla puun, se laulaa niin kauniisti aina. Se korkeimman kiitokseen aukaisee suun, ja mieltä sen huolet ei paina.
Niin kuin lintu sineen taivaan
lentää siivin riemukkain,
nousen taivaan kirkkauteen,
aamuun ikisunnuntain.
Onko olemassa sanoja joita ei missään lauluissa ole käytetty?
Sanat eivät riitä kertomaam, tuskin niitä tarvitaan. Riittää kun sä hiljaa oot mun ja mä sun kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanat eivät riitä kertomaam, tuskin niitä tarvitaan. Riittää kun sä hiljaa oot mun ja mä sun kokonaan.
Jos en saa sua kokonaan, menetät mut kokonaan, kumpikaan ei uskalla sanoa niitä sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa sua kokonaan, menetät mut kokonaan, kumpikaan ei uskalla sanoa niitä sanoja
Lähden pois mä katsomaan maailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Hei kulkija kuustoistavuotias näen kyyneleet silmissäsi
Vierailija kirjoitti:
Hei kulkija kuustoistavuotias näen kyyneleet silmissäsi
En ilosta itke, en surusta itke, jos itken,
niin itken muuten vaan
Itke vaan jos tunnet niin
syöksy vaikka sementtiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli viimeinen heinäkuu kun kuuluit mulle. Mitään sellaista en enää kokea saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli viimeinen heinäkuu kun kuuluit mulle. Mitään sellaista en enää kokea saa.
Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
jolla on aikaa ja tilaa unelmille
ja mielen vapaus ja mielen vapaus.
Kun taas mieleen salaa tuo sun kuvas palaa, niin se toiveen valaa, sun minä kerran saan.
Aina uudelleen teen matkaa eiliseen, muistojani selaten elän hetken kerrallaan. Ja kaipaan
Hetkisen vain sinun kerallasi kuljin, hetken katsoin silmiis sinisiin
Heilini sinisistä silmistä minä onnen löysin kerran
Onnenmaahan vaan, me kerran kuljetaan. On aikaa taas uudestaan.
Haavemaa, mielestäin pois heitin sen. Luona sun, maa on rakkauden
Tuhansin kielin, oi, jos voisin
ma Jumalaani ylistää