Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (7408)
Taas kulman kundit jammaillessaan
unohtavat duunin ja huolet
liity remmiin soittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota minut syliin.
Haluis yöt ja päivät olla sylityksin,
eikä millään kestä oloansa yksin.
Kukaties sä piankin käyt syliin lämpimään. Minä vain tien taivaan tuuliin nään.
Yöllä ylös taivaalle mä pyynnön kuiskasin, kävisipä pian tuulemaan
Olen niin kevyt, että leijun ilmassa sun huoneessa,
mä olen höyhen, sinä tuuli
puhalla etten putoa
Vierailija kirjoitti:
Valkeni pääsiäisaamu
Mämmistä löytäisin sen laulun
sen laulun kaikkein parhaimman.
Vierailija kirjoitti:
Valkeni pääsiäisaamu
Jo valkenee kaukainen ranta
ja koillisest' aurinko nousee
ja auteret kiirehtii pois
Onneni auringon luulin taivaalle seisahtuneen, kunnes näin sammuvan välkkeen kuohussa tulisen veen
Vierailija kirjoitti:
Onneni auringon luulin taivaalle seisahtuneen, kunnes näin sammuvan välkkeen kuohussa tulisen veen
... ja koski se kuohuu ja pauhaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneni auringon luulin taivaalle seisahtuneen, kunnes näin sammuvan välkkeen kuohussa tulisen veen
... ja koski se kuohuu ja pauhaa...
Se on kumminkin pieni virta vaan, ei mitkään Niagaran putoukset ollenkaan
Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain ja mä suljin kaikki portit ...
Vierailija kirjoitti:
Haista paska
Haistakaa paska koko valtiovalta
ette osaa muuta kuin verottaa
Kai kahden onni kukoistaa myös tunkiolla voi, kun viemärikin meille pelkkää onnen kieltä soi
Kaukana jossain onnenmaa
odottaa
meitä saa
Odota en -
Se aivan turhaa on
Odota en -
En tahdo toiveisiin
Tuhlata aikaa -
On tyyli uudempikin
Siksi iltaisin -
menneitä mä muistele en
Vierailija kirjoitti:
Odota en -
Se aivan turhaa on
Odota en -
En tahdo toiveisiin
Tuhlata aikaa -
On tyyli uudempikin
Siksi iltaisin -
menneitä mä muistele en
Iltaan käy myös päivä tää
yökin ilman unta jää
valvoo rauhaton
ja yksin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota en -
Se aivan turhaa on
Odota en -
En tahdo toiveisiin
Tuhlata aikaa -
On tyyli uudempikin
Siksi iltaisin -
menneitä mä muistele enIltaan käy myös päivä tää
yökin ilman unta jää
valvoo rauhaton
ja yksin on
On ihminen niin yksinäinen, minä kohtalooni hiljaa taivun
sen huomaan vaivun
niin yksinäin ja allapäin
Sä yksin kyyhöttelet pörröhöyhenin
varpunen
Nää samat kujat tuntee meistä kumpikin
varpunen