Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (6055)
Vierailija kirjoitti:
Ei laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa, kuin kotimaa tää pohjoinen, maa kallis isien
Vie terveiset hälle joka siellä asustaa hän kerran osasi mua rakastaa
Rannalle erämaajärven mies nuoren vaimon toi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa, kuin kotimaa tää pohjoinen, maa kallis isien
Vie terveiset hälle joka siellä asustaa hän kerran osasi mua rakastaa
Katson maalaismaisemaa ja ymmärrän, kuinka onnellinen voikaan olla hän, joka täällä vain saa aina asustaa, maalaismaisemaa en saata unohtaa
Mä maalaipoika oon, köyhä poika oon. Mä tulin maalta tänne kaupunkiin
Vierailija kirjoitti:
Mä maalaipoika oon, köyhä poika oon. Mä tulin maalta tänne kaupunkiin
Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi ja tuumas että "pakkasessa tuokin elää voi"
Sinä päivänä kun Luoja teki sinut hän ei muuta tehnytkään. Heräs aikaisin, otti kynän käteen rupes siinä piirtämään
Jos sua ei ois ollut, niin olisin keksinyt sut
ois susta samanlainen tullut, mitään en ois muuttanut.
Milloinkaan en naista, löydä samanlaista vaikka kuinka etsin mä vaan, yksinäisen miehen, päivä puolitiehen
ehtii ennen kuin huomaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkaan en naista, löydä samanlaista vaikka kuinka etsin mä vaan, yksinäisen miehen, päivä puolitiehen
ehtii ennen kuin huomaakaan.
Mä oon Erika hauska tavata
Kunjoku kaunis päivä luoksesi saavun ei auta vaikka pukis nunnakaavun, tai vuoksein itkis koko Argentiina, jos on elänyt kuin Cicciolina
Et itkeä saa argentiina en sinusta luovu koskaan, jos sorruin moniin mielettömyyksiin sanani pidin, voit luottaa minuun.
...jos voitte nuoret paremmaksi saada tään mailman niin sodan särkemän, me emme varmaan toiveitanne kaada, jos hoidatte tään homman tärkeän...
Sotilaat, kansat, maat pois jo tykit pankaa etteivät lapsemme nyt sotaa nää, viimeinen olkoon tää.
Vierailija kirjoitti:
Sotilaat, kansat, maat pois jo tykit pankaa etteivät lapsemme nyt sotaa nää, viimeinen olkoon tää.
Uskon siemen nouskoon pintaan ,olkoon rauha loppumaton
Toivotaan, että joskus luomme toisenlaisen maan, että antaisimme kaiken, auttaisimme ystävää, ehkä kaukana se on mut` toivo jää
Me rauha tehdään maailmaan
vaikka sitten väkisin
jos sotahullun näkisin
mä silmille sen räkisin.
Vierailija kirjoitti:
Me rauha tehdään maailmaan
vaikka sitten väkisin
jos sotahullun näkisin
mä silmille sen räkisin.
Hän ei leppyä voi hän ei väistyä saa, vaviskaa vaviskaa!
Toivotaan, toivotaan, toivotaan...
Tahtoisin saattaa ma sun, luo Kyyhkyluodon kaunoisen, sinne rakkaus tää, muistohon jää