Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (4000)
Vierailija kirjoitti:
Olet lapsi sä myös tämän maailman
Olen kahden maan kansalainen
On spurgut handelis jonos, skurul hesariin menos, taskus muutama ropo
mut vapaaherrana elos
Samassa lasissa samassa lasissa samassa lasissa koska kujalasi näyttää vaan nii hyvältä mun kädessä
Ei litrat tapa, niist menee öihi Tuntuu et ois jääny kiinni sohvan turvavöihi Tähän aina varaa, ei mennä syihi toinen silmä kiinni, toinen aikuisvideoihi Kattoo, tähden jallu se on pakko Jalat ei kanna mutta kantaisko matto Tippatammikuu, ja vielki henkipatto Huulille heitä iso vahva tobacco Oon ollu näis, Ötzi ei ollu ees jäis Lasit kaikissa säis, tulet kynttilän päissä Siks on parempi tässä et me pysytään näissä Apinat netissä, Eräkoira hyvissä
Mul on skumppaa ja tähden jalluu samassa lasissa, samassa lasissa, samassa lasissa Skumppaa ja tähden jalluu samassa lasissa, samassa lasissa, samassa lasissa Skumppaa ja tähden jalluu samassa lasissa, samassa lasissa, samassa lasissa Eräkoira hyvissä, apinat netissä koska kujalasi näyttää vaan nii hyvältä mun kädessä
Pullojen pohjat alkaa olla jo sakas click-clack!Mä vien ne keittiöön takas Tuon uusii tilalle ettei menis olot pilalle Hengähdän sohvalle ja stögis käsinojalle Menopeliks, ei riitä se mopo Muille ei mitää, Eräkoiralle tobo Enne se oli oho, nyt se on lyö ne massit toho Kättä taskuun, K.V.N. & Lobo Et saa kii vaikka kurot, spliffit läskei ku sumot Levii korttipakkapinot, silmät punaset ja vinot Siks on parempi tässä että kysyn "ai missä?" Eräkoira hyvissä, vesis tosi syvissä
Ja aamuviideltä kun naapureidenkin viinat on juotu
On hyvä mennä nukkumaan
Kun uusiks maailma on luotu
Vierailija kirjoitti:
Rahat on loppu, ja päässäkin kohmelo jyskyttää.
Juodaan viinaa tullaan viisaammiksi näin
Juodaan viinaa
On todellisuus piinaa hetkittäin selvinpäin
Koko viikon kiire painaa
joka päivä paine altistaa
se käskee vaatii huutaa
joka hetkeen työtä vaan
Täällä tuhlata ei aikaa
Kun tää suuri karuselli
pyörii vaan
Se vauhtiin meidät vaatii,
eikä anna seisahtaa
Vierailija kirjoitti:
Koko viikon kiire painaa
joka päivä paine altistaa
se käskee vaatii huutaa
joka hetkeen työtä vaan
Täällä tuhlata ei aikaa
Kun tää suuri karuselli
pyörii vaan
Se vauhtiin meidät vaatii,
eikä anna seisahtaa
Silloin vauhti hiljenee ja melkein pysähtyy
Missä lienee pysähdyksen syy?
Olen vapaa bussi Tarvon tietä kiitää kivi Helsinki jää kauas kauas taa niinkuin lokki aion pohjoiseen mä liitää...
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa bussi Tarvon tietä kiitää kivi Helsinki jää kauas kauas taa niinkuin lokki aion pohjoiseen mä liitää...
Linja-autossa onpi tunnelmaa, linja-autossa matka katkeaa. Linjuriauto on maantien ässä mine lienekin rientämässä.
Lähde Lappeenrantaan seurassani mun.
.
Vierailija kirjoitti:
Lähde Lappeenrantaan seurassani mun.
.
Lähtisitkö silloin kanssani järvelle?
Vierailija kirjoitti:
Sinä lähdit pois!
En taakse aio vilkaistakaan
Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä lähdit pois!
...mua älä hylkää oma armain tai loppuu liitto ikuinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä lähdit pois!
Mä sanon viimeisen sanan ja se on EI
Herää rakkaani herää, elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä lähdit pois!
.,..sitäsaa mitä tilaa, ehkä opit sentään nyt , kun kaiken itse pilaa on turhaa olla pettynyt.
Olet lapsi sä myös tämän maailman