Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle uusi nimi, olen tosissani

Vierailija
29.07.2017 |

Minua on häirinnyt jo vuosia oma ruma nimeni. En nyt tunnistettavuuden vuoksi sano oikeaa nimeäni, mutta sanotaanko että nimeni on samaa tyyliä kuin "Pirkko". Toinen nimeni on taas tavallistakin tavallisempi, tyyliä "Mari". Yritin jossain vaiheessa ottaa käyttöön toista nimeäni, muttase ei koskaan lähtenyt sujumaan.
Nyt asia on niin, että vuodenvaihteesta muutamme pysyvästi uudelle paikkakunnalle ja aloitan uudessa työssä. Nyt olisi tuhannen taalan paikka toteuttaa nimenvaihdos, koska naapurusto ja työyhteisö tunne minua. Haluan kauniin ja persoonallisen nimen, joka soveltuu suomalaiseen sukunimeeni. Sukunimeni ei ole yleinen, mutta ihan suomalainen kuitenkin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja, Inari, Pihla...

Vierailija
22/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silje, Mila, Alina, Lovisa,  Sointu, Säde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisla Katariina

Halla Kultakukka

'Selja Tähdikki

Daalia Lumikki

Vierailija
24/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlott

Vierailija
25/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sun toisesta nimestä tehtyä pidemmän?

Mari=Marianne, Marikki, Marleena

Vierailija
26/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotta Fagina

Vierailija
27/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, Silja, Minttu, Sini, Kanerva, Olga, Alisa, Noora...

Vierailija
28/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on häirinnyt jo vuosia oma ruma nimeni. En nyt tunnistettavuuden vuoksi sano oikeaa nimeäni, mutta sanotaanko että nimeni on samaa tyyliä kuin "Pirkko". Toinen nimeni on taas tavallistakin tavallisempi, tyyliä "Mari". Yritin jossain vaiheessa ottaa käyttöön toista nimeäni, muttase ei koskaan lähtenyt sujumaan.

Nyt asia on niin, että vuodenvaihteesta muutamme pysyvästi uudelle paikkakunnalle ja aloitan uudessa työssä. Nyt olisi tuhannen taalan paikka toteuttaa nimenvaihdos, koska naapurusto ja työyhteisö tunne minua. Haluan kauniin ja persoonallisen nimen, joka soveltuu suomalaiseen sukunimeeni. Sukunimeni ei ole yleinen, mutta ihan suomalainen kuitenkin.

TARZAN

Tyngemar

Snchuberttiina

Vladimira

Tungtung

Mao

Miau

Imovane

Candesartan

Klexane

Eliquis

Brilique

Tummeli

Vierailija
29/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nancy

No eikai. Joku Mona. Milla.

Minäkin vihaan etunimeäni. Se on Satu. Minusta oli meinannut tulla Iida tai Emilia, mutta isäni oli torpannut ja laittanut Satu. En ymmärrä miksei äiti pitänyt puolia. Ärsyttävää. Satu on ihan shitti nimi. :D Olen 90-luvun lapsi ja ajattelin että ehkä vaihdan nimekseni jonkun härön. Esim Svetlana tai Barbara. :D

Vierailija
30/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru Satu Loru Kirjanen

Vierailija
31/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini

Sini Lilja 

Hyacinth, Delia, Mariana, Seera, Marsia

Vierailija
32/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö nykyisestä kutsumanimestä sailyttämään esim kaksi ensimmäistä kirjainta? Vaihdos voisi sujua luontevammin ja reagoisit paremmin uuteen nimeen.

Vierailija
33/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bum bum Kodjac

Chia Mare

Elmera

Vierailija
34/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lii Kaki Loja

Vierailija
35/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraken

Vierailija
36/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukku-leena

Vierailija
37/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrodite

Hermafrodite

Käpy

Elli Kantar

Soma Li Andersson

Vierailija
38/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevää keksiä sukunimeen sopiva persoonallinen etunimi, kun ei tunne ihmistä eikä tiedä tämän sukunimeä.

Tyhmätär voisi ehkä sopia.

39/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aameli

Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot

Vierailija
40/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi