Aikuinen mies lukee harry potter kirjoja?
Olin tinder treffeillä miehen kanssa joka kertoi lukevansa niitä. Aika noloa minun mielestä lapsille tarkotettuja kirjoja. En usko tapaavani tätä miestä enää uudelleen.
Kommentit (28)
Mä olen 30v ja luen vieläkin mun vanhoja Pollux-heppakerhon kirjoja. Vaikka ei nekään ihan lastenkirjoja ole. Niissä on sellaista siveää romantiikkaa ja rakkaustarinoita joista silloin nuorena tyttönä haaveilin. Joka kesä niitä kirjoja lueskelen ja mietin kuinka elämä olikaan ihanaa vielä silloin kun ei ollut aikuisen huolia eikä todellinen elämä ollut vielä lävähtänyt päin naamaa.
Teet miehelle palveluksen kun kerrot ettet voi kuvitellakaan lukevasi niitä.
Etsii jonkun vähemmän tyhjäpäisen, jonka kanssa hänellä olisi jotain yhteistä.
No enpä kyllä lapseni antais kovin lapsena viimeisiä Pottereita lukea. Täys sota päällä ja synkkää on. Mutta hyvä, että miehelle selvisi heti alkuun, että kunnon jästin kanssa tekemisissä.
Minäkin luen niitä...
T. Mies 30v
En osaa mieltää Pottereita lastenkirjoiksi,taisin olla 13 kun ensimmäinen kirja ilmestyi ja aloin lukea sarjaa,eivät edes ensimmäiset vähemmän synkät tuntuneet lapsellisilta.
Miehessä ei ole vikaa, mutta hyvä huomata heti alkuun että teillä ei ole yhteistä. Löydätte kumpikin varmasti enemmän samanhenkisen kumppanin itsellenne.
Itse olen ihan onnessani, kun olen löytänyt miehen, joka tykkää katsoa kanssasi Disney-elokuvia.
Potter-hahmot on syntyneet vuonna -80 eli on vain sopivaa, että minä 37-v mies luen niitä. :D Vakavasti puhuen, eivät ne ole ns.lasten kirjoja ja itse asiassa pitäisin ymmärrettävämpänä pakkien syynä sitä, ettei toinen lue niitä.
Pottereita ei voi kyllä lasten kirjoiksi luokitella. Ensimmäiset kolme ehkä, mutta sitten alkaa menemään jo synkemmäksi, ja kirjatkin on jo paljon paksumpia. Hyviä ovat, suosittelen lukemaan! (Tai ainakin leffat katsomaan), mikäli vain pitää fantasiasta. Muistan kun se toinen leffa ilmestyi, olin silloin toisella luokalla. Oli kyllä yllättävän pelottava.
Laitoin mieheni katsomaan potterit, kun fantasiasta tykkää, muttei silti ymmärtänyt, miksi se on niin suosittu. Huoh, mun mielestä ne vaan on niin parhaita :)
Nykyään lukeminen tuntuu olevan hyvin poikkeuksellista. On hienoa jos mies lukee, mitä tahansa. Se nostaa hänen sivistyksensä tason paljon keskiarvoa korkeammalle.