Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies lukee harry potter kirjoja?

Vierailija
29.07.2017 |

Olin tinder treffeillä miehen kanssa joka kertoi lukevansa niitä. Aika noloa minun mielestä lapsille tarkotettuja kirjoja. En usko tapaavani tätä miestä enää uudelleen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistävää tutustua myös lastenkulttuuriin.

Vierailija
2/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänkin vielä oman noita-akkansa löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ette sovi toisillenne. Oma puoliso on lukenut Potterit sekä suomeksi että osin englanniksi. Samoin Taru sormusten herrasta ja muu fantasiakirjallisuus on kahlattu läpi.

Vierailija
4/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella Potterit ovat lastenkirjoja? Minusta ne ovat ennemminkin fantasiakirjoja.

Vierailija
5/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kävi heti ilmi, että olet jästi.

Vierailija
6/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut, että Potterit ihan pienille sopisivatkaan. Eikös niissä elokuvissakin ole ikäraja K11?

Vierailija
7/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkari-miehet on takuulla miehekkäämpiä.

Vierailija
8/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Luen minäkin vielä Anni Polvan Tiina-kirjoja. Luen silti myös aikuisten kirjoja. Kysyitkö mieheltä mitä muuta hän lukee, vai lukeeko pelkästään Pottereita?

Vierailija
9/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap et kerran ole lukenut itse Pottereita, niin miten voit väittää niitä lastenkirjoiksi, kun et tiedä mistä puhut? Se menee kirja kirjalta synkempään suuntaan. Tiedän monia aikuisia miehiä jotka on ne kirjat lukeneet.

Vierailija
10/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter -kirjat on kirjoitettu ja suomennettu taitavasti. Suosittelen kirjoja sinullekin, koska kirjallisuuden lukeminen lisää yleissivistystä ja oikeinkirjoitusta. 

Vierailija
11/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi unelma 😍 Hyvä vaan josset tapaa häntä enää, jästi.

Vierailija
12/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki Harry Potterit dvd:nä ja katsotaan miehen kanssa niitä yhdessä ,pidetään usein kunnon leffamaratooneja. Katsotaan myös muita fantasialeffoja, taru sormusten herrasta on myös hyvä jota katsotaan usein vaikka ne ollaan nähty useasti. Ollaa parikymppisiä molemmat.

Vierailija
13/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenu Potterit läpi varmaan viis kertaa. Luin ne aikoinaan silloin, kun ne ilmestyivät, ku olin noin 25-vuotias ja taas uudelleen ja uudelleen luen niitä. Olen 40-vuotias nainen.

Vierailija
14/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että lukee. Siitä se maku vähitellen kehittyy jopa klassikoihin asti. Tiedätkö, miten monet tytöt ovat aloittaneet lukuharrastuksena todellisilla kioskikirjoilla tyyliin Harlekiinit ja kun lukutaito on kehittynyt, niin kriittinen suhtautuminenkin on kehittynyt ja nyt uppoavat monenlaiset muut opukset. Ettet vain itsekin kuuluisi tuohon joukkoon?

Vierailija
15/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenu Potterit läpi varmaan viis kertaa. Luin ne aikoinaan silloin, kun ne ilmestyivät, ku olin noin 25-vuotias ja taas uudelleen ja uudelleen luen niitä. Olen 40-vuotias nainen.

Lisäys: ja luen paljon muitakin kirjoja. Milteipä laidasta laitaan.

Vierailija
16/28 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että Harry Pottereissa on jokin yläikäraja. Olen 45 v nainen ja lukenut Harry Potterit ja katson myös Game of Thrones -sarjaa. 

Vierailija
17/28 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ensimmäistä Potteria voidaan ehkä laskea lastenkirjoiksi. Loput ovat kyllä ihan aitoa fantasiaa.

Vierailija
18/28 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön ajatus, että olisi kirjoja mitä ei saa lukea.

M35

Vierailija
19/28 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan omistaa kaikki muut Potterit paitsi kaksi ensimmäistä kirjaa.

Vierailija
20/28 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella Potterit ovat lastenkirjoja? Minusta ne ovat ennemminkin fantasiakirjoja.

Tässä sosialistisen (inho)realismin läpikyllästämässä maassa kaikki Pohjantaähteä ja Varesta fantastisempi on lapsille ja herrojen kermapersekakaroille, jotka eivät kovasta elämäm koulusta ymmärrä mitään.