Pitäisikö siitä olla onnellinen että saa nuorena naisena paljon huomiota miehiltä?
Kun tietää kuitenkin mikä miesten taka -ajatus on? :/
Kommentit (15)
Kaksiteräinen miekka, onhan se kivempaa saada huomiota kuin olla saamatta, mutta samalla tietään että huomion syy ei ole juuri muu kuin nuoruus ja ulkonäkö mitkä kumpikin katoavia ominaisuuksia.
Voit aina lohduttautua sillä että se on ohimenevä vaihe, jonka iän karttuminen korjaa...
Minä olin ainakin tosi onnellinen nuorena, kun miehet seurasivat ja tuijottivat.
Tutut vanhat sedät halailivat, isän ikäiset tuijottivat ja vieraat miehet tulivat viereen istumaan busseissa, pojat seurasivat kaduilla, rivoja tai härskejä ehdotuksia sateli ja toisinaan minua oletettiin prostituoiduksi, kun kävelin ystäväni kanssa kaupungilla.
Ihanat, vanhat, hyvät ajat.
NOT.
Vierailija kirjoitti:
Kaksiteräinen miekka, onhan se kivempaa saada huomiota kuin olla saamatta, mutta samalla tietään että huomion syy ei ole juuri muu kuin nuoruus ja ulkonäkö mitkä kumpikin katoavia ominaisuuksia.
Tuon takia juuri en ymmärrä miksi siitä pitäisi olla onnellinen, kun ei kauneuskaan ole pysyvää? Mieluummin olen onnellinen jos joku kutsuu minua vaikka kivaksi tyypiksi,yms. Mutta tuntuu siltä,että naisena pitäisi tulla muka kiva olo jos joku mies tuijottaa pitkään ja pitää sinua kauniina? :/
Vierailija kirjoitti:
Mikä se taka-ajatus on?
Rakkaus?
Ei se ole rakkautta jos tuijotetaan naista ja ihaillaan tämä ulkonäköä, että saa sitä itselleen jotain tyydystä ja päiväunia itselleensä. Rakkaus voi syntyä vain esim kirjoittelemalla ja tutustumalla toisen persoonaan ja rakkaus on siitä että välittää toisesta vaikka tämän naama tuhoutuisi koska rakastaa tämän sielua eikä ulkonäköä
Ei se määrä, vaan laatu. Itse en myöskään nuorena tyttönä saanut moisesta ihailusta ja jahtaamisesta mitään irti. Se mikä olis ollut kova juttu, ois ollut se että ns. sielunkumppani olisi "tullut vastaan". Mutta ei. :/ Huonoa tuuria.. nuoruudesta ei jäänyt mitään käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se taka-ajatus on?
Rakkaus?
Ei se ole rakkautta jos tuijotetaan naista ja ihaillaan tämä ulkonäköä, että saa sitä itselleen jotain tyydystä ja päiväunia itselleensä. Rakkaus voi syntyä vain esim kirjoittelemalla ja tutustumalla toisen persoonaan ja rakkaus on siitä että välittää toisesta vaikka tämän naama tuhoutuisi koska rakastaa tämän sielua eikä ulkonäköä
Rakkaus ei voi saada ensiaskelta katseesta?
Olin nuori, kaunis, pitkä ja hoikka nainen, voittanut kauneuskilpailuja, esiintynyt televisiossa ym. Jatkuvaa huomiota miehiltä, ihan koko ajan, opiskeluissa, töissä, vapaalla, missä vain. Niin nuoret kuin vanhatkin miehet. Todella kuluttavaa, missään ei voi olla se huomaamaton, missään ei voi olla ihan omissa oloissaan ja rauhassa. Ja en halunnut olla töykeä, joten tyydyin vain ottamaan huomiot osakseni.
Suoraan sanoen se oli hirveää. Mutta kuten sanottu, aika korjaa tuon taatusti. Nyt olen 45 ja saan olla rauhassa, ketään ei kiinnosta mitä teen tai missä olen tai mitä minulla on päällä. Siellä on uudet parikymppiset kaunottaret ottamassa huomiota vastaan. Nautin tästä nyt! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se taka-ajatus on?
Rakkaus?
Rakkaus ei voi saada ensiaskelta katseesta?
Katse on eri asia kuin limaisen käppänän irstas tuijotus, käppänäiseni.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi.
T. Toinen kaunis
Miksiköhän tuo kommenttini saa olla, mutta allaoleva ei saa :D
Pitäisi.
T. Rumilus
Mä en ollut siitä onnellinen. Etenkään silloin, kun olin vielä tosi nuori, käytännössä lapsi. Pukeuduin poikamaisesti, mulla oli silmälasit (siihen aikaan kun se oli vielä paha virhe ulkonäössä), en meikannut. Silti tuli käpälöintiä ja enempi tai vähempi härskejä ehdotuksia, huuteluja... En ymmärrä, millä tavoin siitä olisi pitänyt tulla onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori, kaunis, pitkä ja hoikka nainen, voittanut kauneuskilpailuja, esiintynyt televisiossa ym. Jatkuvaa huomiota miehiltä, ihan koko ajan, opiskeluissa, töissä, vapaalla, missä vain. Niin nuoret kuin vanhatkin miehet. Todella kuluttavaa, missään ei voi olla se huomaamaton, missään ei voi olla ihan omissa oloissaan ja rauhassa. Ja en halunnut olla töykeä, joten tyydyin vain ottamaan huomiot osakseni.
Suoraan sanoen se oli hirveää. Mutta kuten sanottu, aika korjaa tuon taatusti. Nyt olen 45 ja saan olla rauhassa, ketään ei kiinnosta mitä teen tai missä olen tai mitä minulla on päällä. Siellä on uudet parikymppiset kaunottaret ottamassa huomiota vastaan. Nautin tästä nyt! :)
Sama täällä. Sain myös nuorena naisena paljon huomiota, suht usein myös epätoivottua. Nyt on mittarissa 45 vuotta, huomion määrä on iän ja kilojen myötä vähentynyt paljon. Ainoa, mikä harmittaa, on se, ettei ole ollut kumppania muutamaan vuoteen, sen saaminen on nykyään vaikeampaa. Seksiä saisin, on nytkin fwb-suhde, mutta haluisin enemmän. En myöskään kelpuuta itselleni yli 60-vuotiasta miestä, fyysisen puolen pitää toimia kuitenkin. Ja kumppanin pitää miellyttää minua, vaikkei se kaikkein komein mies olisikaan. Miehetkin vanhenee ja rupsahtaa, kas kummaa.
Saa myös osakseen aika paljon vihaa katkerilta miehiltä sekä naisilta.