Nyt ukot lopettakaa tuo pitkäpartahipsteröinti
Siis tuohan on todella naurettava muoti-ilmiö.
Jos se sopi Jeesukselle ja sille pastorille, se ei tarkoita, että se sopii kaikille.
Suurimmalla osalla pitkä parta näyttää vappunaamarilta.
Pitkä parta just peittää miesten leukalinjan, joka vetoaa meihin naisiin, plus vielä lisäksi saa silmät näyttämään jotenki pöllöiltä. Katsokaa vaikka TIS-Jonnea.
Nutturoille kans vaan repee poikkeuksetta.
Turhamainen mielikuva kans välittyy, joka ei ikinä pue miestä.
"Tässä sitä vaa muina casual chickeinä kuleskellaan".
Jumalaton myötähäpeä tulee poikkeuksetta.
Ei mee ku kaks vuotta ni partahipsterit häpeää instakuviaan ja miettii " mitä vittuu mä aattelin? Voiks nää poistaa jotenkin?"
Kommentit (47)
Muoti-ilmiöistä tavallaan samaa mieltä, mutta tässä on nyt kuljettu pitkässä parrassa jo 10-15 vuotta, niin ehkä se pysyy jatkossakin. Kiitos vaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.Parta on puistattava...mietin aina mitä ruokajäämiä siellä kuhisee.Ja letitetty parta on kaikkein kamalin.Siis oikeasti, mitä helvettiä miehet??? Sänki on taas aivan eri, jopa seksikäs. Kuka lopettaisi tuon partamuodin?
Joskus tenhtiin tutkimus, mitä kaikkea miesten parrat sisältää. Jep, paskaahan sieltä löytyi. Monet miehet eivät tunnetutusti pese kovin usein käsiään edes vessareissun jälkeen. Sivelevät kuitenkin mielellään partaansa paskaisilla käsillään. YÖKS!
Ne peräpään bakteerit tulevat kylläkin naisilta. Ei se tietenkään sen hienompaa ole, mutta ainakin on rouva tullut tyydytettyä. Jos ne olisivat miehen omia bakteereja sormien kautta, niin niitä olisi ihan yhtä lailla kaikkien muidenkin miesten naama täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt nyt vaikka kuinka kauan saada miestäni ajamaan parran pois, mutta ei suostu. -_-
Tuli vaan tässä mieleen, kun mieheni pitää kovasti pitkistä hiuksistani, että mitähän olisi mieltä jos leikkaisin ne lyhyeiksi. Olen jo pitkään halunnut kokeilla sellaista "pixie" poikatukkaa. Pitäisköhän varata aika kampaamoon?
Miksi minunkaan pitäisi miellyttää mieheni silmää, kun ei häntäkään huvita miellyttää minua?
Nyt pitäisi vain tietää kumpi on yleisempää. Se kun nainen leikkauttaa hiuksensa, vaikka tietää miehen pitävän pitkistä vaiko se kun mies kasvattaa parran, vaikka tietää ettei nainen pidä parrasta. Tai hetkinen... taidankin tietää kumpi on yleisempi tilanne.
Minusta parta on tosi seksikäs. Sänki hankaa, mutta parta on pehmeä. Ja jos mies huolehtii hygieniastaan muutenkin, on myös parta puhdas. Parrattomat miehet näyttävät ihan pikkupojilta, ei kyllä kiinnosta yhtään...
Parta on eräänlainen suodatin. Jos se häiritsee naista niin ei ollut oikeanlainen nainen :)
Miehet kasvattaa parran koska ne on bi.
Ja tämä on tieto, olen itsekin.