Nyt ukot lopettakaa tuo pitkäpartahipsteröinti
Siis tuohan on todella naurettava muoti-ilmiö.
Jos se sopi Jeesukselle ja sille pastorille, se ei tarkoita, että se sopii kaikille.
Suurimmalla osalla pitkä parta näyttää vappunaamarilta.
Pitkä parta just peittää miesten leukalinjan, joka vetoaa meihin naisiin, plus vielä lisäksi saa silmät näyttämään jotenki pöllöiltä. Katsokaa vaikka TIS-Jonnea.
Nutturoille kans vaan repee poikkeuksetta.
Turhamainen mielikuva kans välittyy, joka ei ikinä pue miestä.
"Tässä sitä vaa muina casual chickeinä kuleskellaan".
Jumalaton myötähäpeä tulee poikkeuksetta.
Ei mee ku kaks vuotta ni partahipsterit häpeää instakuviaan ja miettii " mitä vittuu mä aattelin? Voiks nää poistaa jotenkin?"
Kommentit (47)
Kaipa av mammat omissa harhoissaan kuvittelee, että joku mies ajaa partansa, kun he täällä mölisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parta on tosi seksikäs joillakin miehillä. Siis joillakin_miehillä.
Maan päällä on vain yksi mies jolle sopii parta, ja se on Viggo Mortensen. ;)
Gandalf. Gandalfilla on parta ja se on hieno!
Älä puhu kaikkien naisten puolesta. Jotkut meistä tykkää parroista, joten älä käytä sanoja "me naiset". Jos tykkäät sileäposkisista pojista niin peukut sulle.
Oon yrittänyt nyt vaikka kuinka kauan saada miestäni ajamaan parran pois, mutta ei suostu. -_-
Tuli vaan tässä mieleen, kun mieheni pitää kovasti pitkistä hiuksistani, että mitähän olisi mieltä jos leikkaisin ne lyhyeiksi. Olen jo pitkään halunnut kokeilla sellaista "pixie" poikatukkaa. Pitäisköhän varata aika kampaamoon?
Miksi minunkaan pitäisi miellyttää mieheni silmää, kun ei häntäkään huvita miellyttää minua?
Pixie tukka kuulostaa hyvältä! Ei tarvi miellyttää miestä. Itsevarmuus ja oma tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt nyt vaikka kuinka kauan saada miestäni ajamaan parran pois, mutta ei suostu. -_-
Tuli vaan tässä mieleen, kun mieheni pitää kovasti pitkistä hiuksistani, että mitähän olisi mieltä jos leikkaisin ne lyhyeiksi. Olen jo pitkään halunnut kokeilla sellaista "pixie" poikatukkaa. Pitäisköhän varata aika kampaamoon?
Miksi minunkaan pitäisi miellyttää mieheni silmää, kun ei häntäkään huvita miellyttää minua?
Ei sun pidäkään miellyttää miehesi silmää. Ihan itse olet tuollaisen asian keksinyt.
Aina te valitatte. Eikö jokainen saa näyttää siltä kun haluaa. Minäkin tykkäisin jos kaikki naiset Suomessa näyttäisi hoikalta ja kauniilta ja kaikilla olisi isot tissit, mutta ei teitä kiinnosta.
Don't worry, hipsteriparta on samalla tavalla ohimenevä ilmiö kuin kaikki muutkin muoti-ilmiöt. Siinä vaiheessa kun niitä rupeaa näkymään katukuvassa liikaa ja vääränlaisilla ihmisillä, sheivaa muodin edelläkävijä tosihipsteri parran pois. Ollaan varmaan jo aika lähellä tuota kyllästymispistettä.
Omasta mielestäni parta on hot. Ei tosin sellanen zz-top meininki mut esim. Johhny depp, Jared Leto tai Ville Valo tyyppinen on hot. Vähän pitempikin saa olla.
Taitaa olla niin, että kärkkäimpiä partojen vastustajia ovat tissiposkimiehet, joille ei itselleen kasva kuin hiukan vaaleaa nukkaa :D
Itselläni ei varsinaisesti partaa ole, mutta tämä hiukan venähtänyt sänki kyllä tekee minusta 100x komeamman ja seksikkäämmän. Voisihan sitä kokopartaakin kokeilla jossain vaiheessa, mutten tykkää siitä kasvatusvaiheesta. Kesälomalla voisi rauhassa kokeilla - jos sellaisen ehdin joskus pitämään.
Minunkin mielestä parrat ovat kamalia! Parikymppiset ja kuusikymppiset näyttävät saman ikäisiltä partoineen. En voisi pussata partasuuta oli ikä mikä tahansa. Ällöä!
T. Nainen 40+
Pitkät parrat on järkyttäviä, näyttää ihan spurgulta. Yök, ei sovi kenellekkään. Sänki on seksikäs mutta en pidä siitäkään paria päivää kauempaa koska olen herkkä ihoinen joten se raapii ikävästi.
Musta parrat on kivan näköisiä, mutta suudellessa ikäviä kun pistelevät. En kyllä ole koskaan vaatinut miestä ajamaan partansa sen takia, jokainen saa ihan itse päättää mitä karvoilleen tekee, sukupuolesta ja karvan kasvupaikasta riippumatta.
Olettepa te ilkeitä kommentteja kirjoittaneet, " hyi yök" ja "ällöttävää" ym. Ei ole kovin hyvätapaista ällötellä edes anonyyminä.
Tunnen useita miehiä jotka ovat kasvattaneet parran. Yksikään näistä ei ole mitenkään spurgumainen, ällöttävä tai täynnä ruokaa. Pesevät partansa päivittäin ja käyttävät parranhoitotuotteita. Näyttävät hyvältä parralla ja ilman.
Typerää yleistystä ja lietsontaa taas.
T.parraton nainen
Vierailija kirjoitti:
1) ukko on halventava ilmaus. Älä käytä sitä, ellet ole sitä mieltä että akka tai ämmä ovat hyväksyttäviä ilmauksia naisesta
2) on miehen oma asia miltä hän haluaa näyttää. Älä puutu siihen, ellet ole sitä mieltä että on miehen asia paljonko sinulta näkyy säärtä ja rintavakoa
3) älä arvota ketään ulkonäön kautta, älä miestä eikä naista
Juuri näin.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) ukko on halventava ilmaus. Älä käytä sitä, ellet ole sitä mieltä että akka tai ämmä ovat hyväksyttäviä ilmauksia naisesta
2) on miehen oma asia miltä hän haluaa näyttää. Älä puutu siihen, ellet ole sitä mieltä että on miehen asia paljonko sinulta näkyy säärtä ja rintavakoa
3) älä arvota ketään ulkonäön kautta, älä miestä eikä naistaJuuri näin.
N49
Tää oli varmaan läppä? Oon kuullu itseäni nimiteltävän niillä rumimmilla nimityksillä, millä naisia voi halventaa ja pukeudun siis ihan tavallisiin vaatteisiin, kuten paitaan ja housuihin.
Tässä sitä silti vaan tallustellaan ja pukeudun edelleenkin perus-, itseäni miellyttäviin vaatteisiin vaikka kuinka paljon sais kuulla paskaa.
Onko miehet todella noin herkkänahkasia? En ois oikeesti uskonu.
Lontoossa tänä kesänä ei enää kenelläkään tsaarinpartaa että ihan FYI.
Mä taas inhoan sänkeä kun se raapii ihoa. Mulla nousee lievää ihottumaa jos sänki hankaa esim kaulaa tai kasvoja. Puhdas parta on hot!
Miehen täytyy olla karvaton, myös keho. Tyylikkäästi pukeutuva söpö Audimies saa mun pisteet.