Mieheni sanoi ettei välitä vaikka en aja säärikarvojani, pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (12)
Turhaan miehiä varten poistelet. Tee vain jos itse pidät siitä. Olen samanmielinen kuin ap:n mies, en tajua poiston järkevyyttä.
M40
Jätä se sika, selvästi sairaaloisen mustasukkainen.
Tuohan taisi olla sarkastinen kommentti mieheltäsi. Nyt höylä heilumaan myös muilla alueilla muuten suhde on kivillä.
Varmasti on myös niitä miehiä, jotka tajuavat myös naisen kehossa kasvavan karvaa. Tietävät, että se on luonnollista ja eivät ole moksiskaan.
Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta ja hänelle on ihan se ja sama ovatko kinttuni karvaiset vai ei. Sama on myös haarustan ja kainaloiden kanssa. On ihan sama siis sheivaanko vai en, hän pitää jaloistani ihan yhtä paljon joka tapauksessa ja nostaa jalkani syliinsä vaikka sohvalla telkkaria vierekkäin katsoessamme. Olen talvisin hyvin laiska säärikarvojeni höylääjä, mutta näin kesällä otan ne muutaman kerran viikossa - jos muistan. Kesämökille olin unohtanut ottaa höylän mukaan ja hyvin kelpasin.
Joskus huvittaa se naisten taistelu karvojaan vastaan. Mielipidettä on kysytty ja ei juurikaan kiinosta. Omat on karvat niin päätä itse on vakiovastaukseni.
Mies on fiksu. Ei välitä tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on lapanen eikä uskalla sanoa rehellistä mielipidettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on lapanen eikä uskalla sanoa rehellistä mielipidettään.
Miehenä sanoisin, vaihtelu virkistää, voit tehdä mielesi mukaan. Joskus karvoja joskus ei.
Ei kaikki miehet vain välitä tuollaisesta. Mun mies on alusta asti ihmetellyt, että miksi poistelen karvoja. Nykyään ei kommentoi mitään, poistin tai en. Tykkäisi kai enemmän, jos kaikkien karvojen antaisi vain olla, mutta mä nyt silti välillä niitä poistelen, kun ei mun silmää aina miellytä katsella mun karmeita säärikarvoja. En nimittäin ole mistään karvattomimmista päästä.