Miten saan Huawei-puhelimen pois Offline-tilasta?
Kommentit (29)
Onko lentokonetilassa? Mobiilidata päällä? Mulla on huawei mutta en kyllä oikein tiedä, miten sen edes saa johonkin offline tilaan.
Laita sormi ruudun ykäreunaan, sinne missä näkyy kamera ja mikrofoni. Vedä alas, tulee uusi sivu, valitse pikavalikot, rullaa niin että näet alareunan, valitse mobiilidata päällä tms. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Laita sormi ruudun ykäreunaan, sinne missä näkyy kamera ja mikrofoni. Vedä alas, tulee uusi sivu, valitse pikavalikot, rullaa niin että näet alareunan, valitse mobiilidata päällä tms. Ole hyvä.
Ei mulla tule mitään tuollaista.
Ap
Tulee vaan koko ajan "Offline tila"
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan varmasti tulee, jos se kerran on Huawei. Pyyhkäisy ruudun yläreunasta alaspäin tuo näkyviin Ilmoitukset ja Pikavalikot. Jälkimmäisistä löydät Mobiilidatan.
Nykyisissä Huawei malleissa on lentokonetila, joten vähän paha auttaa, kun et kerro puhelimesi mallia, käyttöjärjestelmän numeroa etkä EMUI version numeroa. Missä se offline tila näkyy. Oletko käynnistänyt puhelimen uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan varmasti tulee, jos se kerran on Huawei. Pyyhkäisy ruudun yläreunasta alaspäin tuo näkyviin Ilmoitukset ja Pikavalikot. Jälkimmäisistä löydät Mobiilidatan.
Kun teen noin, minulle tulee näkyviin Googlen pikakuvake ja "Asetukset" kuvake.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nykyisissä Huawei malleissa on lentokonetila, joten vähän paha auttaa, kun et kerro puhelimesi mallia, käyttöjärjestelmän numeroa etkä EMUI version numeroa. Missä se offline tila näkyy. Oletko käynnistänyt puhelimen uudelleen?
Olen käynnistänyt uudelleen, en tiedä mikä malli tämä on, paketti ja ohje hukassa.
ap
Mallinumeron näet asetuksista tietoja-kohdasta.
Oletko laittanut simmin paikalleen?
Mitä tuo offline-tila siinä puhelimessa sitten aiheuttaa? Voiko sillä soittaa? Pääseekö nettiin?
Vielä av-palstaakin pätevämpi asiantuntija löytyy Huawein tuotetuesta. Ihan suomeksi ja hyvin palvelevat numerossa (09) 2313 8998.
Jos klikkaat sitä asetuskuvaketa, niin aivan viimeisenä vaihtoehtona on kohta "tietoja puhelimesta". Siellä lukee laitteen nimi, android versio ja Emui versio. Offline tila on myös joissain ohjelmissa, ei koko puhelimessa ts pystytkö soittamaan puhelimalla, lähettämään tekstiviestejä ja surffailemaan netissä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo offline-tila siinä puhelimessa sitten aiheuttaa? Voiko sillä soittaa? Pääseekö nettiin?
Voi soittaa ja tekstata, nettiin ei pääse.
Ap
Mallinumero: HUAWEI TIT-L01
Suoritin: Neljä ydintä, 1,3 GHz
RAM: 2 Gt
Muisti
Tilaa käytettävissä: 6,82 Gt
Tilaa yhteensä 16,00 Gt
Tarkkuus: 720x 1280
Android-versio: 5.1
Järjestelmäversio: EMUI 3.1 Lite
Baseband-versio: MOLY.LR9.W1444.MD
Kernel-versio: 3.10.65
Tila: Puhelinnumero, signaali jne.
Oikeudelliset tiedot: Android tietoturvakorjauksen taso 2016-05-01
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi soittaa ja tekstata, nettiin ei pääse.
Ap
Soita tosiaan tuotetukeen, niin ongelmasi on ohi parissa minuutissa.
Ja Googlesta ei ole apua.