Eräs entinen kaverini haukkuu minua narsistiksi , onko olemassa mitää testejä mistä näkisi onko minussa jokin palikka vinossa?
Kysymys otsikossa. Haluan selvittää mikä minussa on vikana. Että voisin korjata välit.
Kommentit (5)
Jos olet oikeasti narsisti niin kaveri tuskin haluaa korjata välejä kansssi. Jos taas et ole narsisti niin miksi haluaisit korjata välit narsistiksi haukkujan kanssa.
Vähän ohis, mutta mun kaveri dano yhtä narsistiksi... Kysyin siltä et mitä se sit tarkottaa, eikä tiennyt. Etsin googlesta, mutta... Suomeksi, millainen narsisti? 😂
Jos tosissaan (tai huvikseen) haluat testata niin tässä on narsistisen persoonallisuushäiriön testi. Samalta sivustolta löytyy myös Borderline personality test eli epävakaan persoonallisuushäiriön testi. Tietenkään mitään diagnooseja ei voi tehdä nettitestin perusteella.
https://psychcentral.com/quizzes/narcissistic.htm
Ja kuten 1 kirjoitti, narsisti on nykyään muotisana jota heitellään ympäriinsä heti kun ei tykätä jostakusta. En ottaisi niin vakavasti, mutta voihan sitä mielenkiinnosta testailla itseään vaikkei oikeasti mitään ongelmia olisikaan.
Narsismi nyt on tollanen haukkumasana. Ennen homoteltiin, nyt kutsutaan narskuksi. Itse dumppaisin tuollaisen idioottikaverin.