Läheiset eivät hyväksy Eevan, 53, ja Tomin, 36, rakkautta: "Onko tuo sinun poikasi"
http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707282200291287_rk.sh… Miksi nykyään kaikenlaiset poikkeavat revittelevät mediassa?
Kommentit (35)
Mietin kuvia katsoessa, että eihän noiden ikäeroa edes huomaa. Molemmat ovat varsin onnistuneesti "tantta ja setä" -esteettisiä. Jopa siinä vanhemmassa kuvassa. Itse en ikinä huomasi, että mies on nuorempi.
Miehelle kuuluu nuorempi nainen. Mikä tässä on pervertikkojen niin vaikeata ymmärtää?
Nuorekas mamma yli 5-kymppiseksi.
Hitsi mullahan ei kohta mitään ongelmaa haikailla yhden 11v nuoremman perään kun noillakin iso ikäero :)
N45
Kaikesta päätellen tuossa ei ole mitään poikkeavaa. Itselläni on nyt 15-vuotias poika, ja odottelen vaan ensimmäisiä tuntemattomien kommentteja, joissa oletetaan meidän olevan pariskunta kun yhdessä liikumme. :D
Eipä silti, olen joskus itsekin seurustellut itseäni paljon nuoremman miehen kanssa, mutta harmillista kyllä kukaan ei huomautellut asiasta, eikä sukulaistenkaan ollut vaikea ymmärtää. Kyllä minä niin mieleni siitäkin pahoitin.
Jos täysin rehellinen olen, niin luulin, että he ovat samanikäisiä. Mies on ikäistään vanhemman näköinen. Jos he ovat onnellisia yhdessä, niin mitä se meille kuuluu.
Lol, kyllä taas huomaa mitkä kommentit ovat aloittajalta. Ei hyvä trolli, huono trolli, tsoo tsoo!
"Rakkaus ei katso ikään"
"Ikä on vain numeroita"
Nuo sanonnat eivät näköjään päde silloin kun nainen haluaa deittailla itseään nuorempaa miestä. Nainen saa valita vain itsensä ikäisen tai vanhemman miehen tullakseen yhteiskunnassamme hyväksytyksi. Ja jos nainen päättää valita toisin, häntä sheimataan.
Toivon sydämeni pohjasta, että tulevaisuudessa suhtaudutaan vanhempi nainen/nuorempi mies -pareihin ihan yhtä luonnollisesti, kuin muihinkin pareihin. Minä ainakin haluaisin valita rakkaani aivan vapaasti, ilman että minulle vinoillaan siitä.
Luulin heitä kaksosiksi. Niin samannäköisiä ja ikäeroa ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta päätellen tuossa ei ole mitään poikkeavaa. Itselläni on nyt 15-vuotias poika, ja odottelen vaan ensimmäisiä tuntemattomien kommentteja, joissa oletetaan meidän olevan pariskunta kun yhdessä liikumme. :D .
Siis sait poikasi teini-ikäisenä? Muuten on vaikea ymmärtää, mitä mieltä tässä kommentissa oli.
Kuvan mies voisi olla 53 ja nainen 36.
Minua ei haittaa pariskuntien ikäero, ei edes Dannyn ja Erikan. Tiedän monta onnetonta liittoa, jossa pariskunnat ovat samanikäisiä. Ei se ikä mitään takaa.
Häh? Tuo nainen näyttää miestään nuoremmalta. Onko jutun iät nyt varmasti oikein?
Tyypillistä että miehet ovat suhtautuneet negatiivisimmin. Luultavasti Eevan ikäiset ja vanhemmat miehet, tuskin nuoremmat. Voipi miettiä mikä siihen on syynä.
Tuosta ekasta kuvasta olisin arvellut molempien iäksi 44-45 vuotta.
Mies on huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen eli siten tasapainottaa tilannetta. Naurahdin, kun nainen kirjoitti, että miehelle olisi kysyntää. Ja myös kateuskorttia vilautettiin tekstissä. Noloa.
Mieheni sukulaisella on avioliitossaan samanlainen ikäero, ja nainen kyllä näyttää ikäiseltään. Tasapainoisin ja toisilleen sopivin pariskunta jonka olen tavannut.
Ei huomaa eroa kyllä yhtään kuvan perusteella! Enkä muutenkaan koe, että paha ikäero. 🤔
Jonkun 20-vuotiaan juuri ensimmäiseen omaan asuntoon muuttaneen opiskelijan ja 37-vuotiaan eronneen esimiestehtävissä olevan kahden lapsen vanhemman suhde ei taas välttämättä toimi erilaisten elämäntilanteden takia.
Minun isoisäni vaimo on 25 vuotta nuorempi. Omani 9 vuotta vanhempi. Isäkin oli monta vuotta 11 vuotta vanhemman naisen kanssa, joten tässä suvussa aika kovat isoerot välillä muutenkin, olen tottunut. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sukulaisella on avioliitossaan samanlainen ikäero, ja nainen kyllä näyttää ikäiseltään. Tasapainoisin ja toisilleen sopivin pariskunta jonka olen tavannut.
Näinhän se usein sitten on, koska suhteessa on yleensä jo alussa tiukka testi ikäeron takia. Jos suhde silloin jatkuu, niin se jatkuu syistä jotka myös pitävät suhteen toimivana.
Kannattaisi varmaan katsoa peiliin ennen kuin antaa tällaisia haastatteluja.. ehkä ongelma on sukulaisilla ja läheisillä, jotka sattuvat tietämään ikäeron. Satunnainen ohikulkija ei todellakaan sitä huomaa!
Rohkea mies. Tiedän tapauksen jossa äiti kielsi, niin ei sitten :D. Myös kavereiden paine oli liikaa. Lopulta jäi kuitenkin ruikuttamaan naisen perään, sellainen "mies".
Hatunnosto pariskunnalle ja onnea heille.
Yööööök!