Pistäkää nämä jalkapalloilijat paremmuus järjestykseen : Beckham, Zlatan, Messi?
Kommentit (15)
Tarkoitat siis "Beckham, Ibrahimovic, Messi".
1. Messi
2. Zlatan
3. Beckham
Hankala tosin sanoa, koska en ole seurannut miehiä kovinkaan aktiivisesti.
Messi on hyvä pitämään palloa ja on vikkelä jaloistaan. Nopeita suunnanvaihdoksia jne.
Zlatan on varmasti urheilullisin näistä pelaajista. Nopea, hyvä veto, fyysinen jne.
Beckhamin näkisin enemmän keskittäjänä ja muutenkin pelinrakentajana. Älykkäin näistä pelaajista, mutta ei yhtä taitava.
Kumpi Messi, Leo vai Lionel? Toisella niistä on parta, en muista, kummalla.
IBRAKADABRA!!
Järjestys on seuraava
1. Zlatan
2. Zlatan
3. Zlatan
Muita ei kannata jalkapallon yhteydessä ees mainita.
Ai Beckham kuitenkin oli niin hyvä peluri että hänet voi samassa lauseessa mainita noiden muiden kanssa:O Minä luulin häntä aina ihan pilipalipeluriks sen muun julkisuushömpän takia.
Messi, Becki, Zlatan. Messin jälkeen pistäisin Neymar Jr, ja vaikka en Ronaldosta pidäkään kai sekin olisi pakko. Bale on paras.
Beckhamista oli hyvä otsikko sen hänen sähköposti skandaalin aikaan " Mainettaan parempi pelaaja, mainettaan huonompi ihminen". Se skandaali vissiin lakastiin aika äkkiä maton alle?
Kyllä mielestäni puhtaana maalintekijänä vähintään edellisten tasoa on esimerkiksi Gabriel Batistuta ja pelin rakentajana Zidane. Toki loistavia pelimiehiä kaikki mainitut.
Maailman tyhmin vertailu. 2 hyökkääjää ja yksi keskikenttä.
Vierailija kirjoitti:
Ai Beckham kuitenkin oli niin hyvä peluri että hänet voi samassa lauseessa mainita noiden muiden kanssa:O Minä luulin häntä aina ihan pilipalipeluriks sen muun julkisuushömpän takia.
No siis olihan Beckham pelimies ehdottomasti ja kertoohan jotain sekin, että oli vuosikaudet Englannin maajoukkueen runkomiehiä ja pelasi kaikenkaikkiaan 115 matsia maajoukkueessa. Tusinamiehillä ei ole mitään asiaa Englannin maajoukkueeseen, joka kuitenkin yksi maailman kovimmista, vaikkei viime vuosina aivan kärkeen olekaan arvoturnauksissa päässyt.
Kuitenkin hänellä oli parhaina päivinäänkin matkaa noihin kahteen muuhun. Messi ylivoimainen ykkönen ja Zlatan yhtä selvä kakkonen ja Beckham vieläkin selvempi kolmonen.
Varmaan 1.Messi 2.Zlatan 3. Becksi. Itse olen kumminkin eniten fanittanut Becksiä. Harva AV-mammoista edes tietää kuin hyvä jalkapalloilija hän olikaan kuin on nähnyt vain mallikuvissa. Teki viel vanhoilla päivilläänkin Losissa uskomattomia maaleja vapareista!
Eikö Zlatan ja Beckham pelannut samassa joukueessakin?
Messi ehdottomasti ykkönen. Sitten ehkä Zlatan ja sit vasta Beckham. Listalta puuttuu monta Zlatania ja Becksia parempaa.