Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos eroaisit ja miehesi ottaisi kauniimman ja nuoremman minkä verran nuorempi olisi loukkaavin?

Vierailija
28.07.2017 |

Esim olet 45v ja miehen uusi olisi 25v tuntuisiko se pahemmalta kuin 38v vai päinvastoin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo olisi pahin että uusi olisi joku kaksvitonen misukka

Vierailija
2/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisimme ja mies ottaisi sen jälkeen uuden naisen, niin ihan sama, millaisen. En mä siitä loukkaantuisi. Eri asia, jos uusi olisi ollut eron aikaan jo valmiiksi katsottuna - se loukkaisi ihan iästä tai muista ominaisuuksista riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pahin olisi itseä huomattavasti vanhempi misukka.

Vierailija
4/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nuori ja kaunis tuntuisi niin pahalta. PAhempi olisi omanikäinen ja hyvin säilynyt...harmittaisi enemmän.

Vierailija
5/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim olet 45v ja miehen uusi olisi 25v tuntuisiko se pahemmalta kuin 38v vai päinvastoin?

Mieheni karkasi vauva-arkea itseään yli 20 vuotta vanhemman naisen luo. Oli kaamea elähtänyt, viinanhuuruista elämää viettävä leskinainen.

Ensin se loukkasi, mutta lopulta olin ihan tyytyväinen että pääsin pelkurista eroon.

Tämä vanhempi rouva on rikkonut välinsä omiin lapsiinsa ja yritti ensin sabotoida isä-tapaamisia ja soitteli lasuja.

Pian he kuitenkin luovuttivat,

ja nykyään saan ihan rauhassa yksin kasvattaa lastani. Ja tapailla hiukan nuorempaa, kaunista miestä.

Vierailija
6/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa minun puolesta ihan minkä ikäisen vaan, itsekin vaihdoin edellisen 20 vuotta nuorempaan (oli tosin vahinko). 

Vierailija
7/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä heilauttaisi kumpikaan. Pääasia, että tulisi onnelliseksi.

Vierailija
8/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nuori ja kaunis tuntuisi niin pahalta. PAhempi olisi omanikäinen ja hyvin säilynyt...harmittaisi enemmän.

Sama! Nuoret misukat ei haittasi yhtään. Nuoret naiset on kauniita. Se on luonnollista. Oman ikäinen, itseni parempi versio olisi karmea muistutus omista puutteista.

Vierailija
9/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet ohjeita uuteen provoiluun?

Vierailija
10/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 ja minulle se olisi ihan se ja sama. No, jos nuorikko olisi 90 vee miljonääri niin vähän saattaisi kirpaista.

Vierailija
11/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tullut ajatelleeksi. Hyvin säilynyt omanikäinen tarkoittaisi että mies lähti sellaisten asioiden takia joille olisi jätetty voinut tehdä jotain. Nuori misukka on nuori misukka ei siinä voi mitään. AV opettaa asioita.

Vierailija
12/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika samantekevää. Toki voi olla että jos lasten uusi "äitipuoli" olisi parikymppinen tyttö niin saattaisihan se ihmetyttää.

Vierailija
13/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin uutta naista, ihan sama minkä ikäisen naisen ottaisi (tai saisi). Kyllä aika tyhmä täytyy uuden naisen olla, jos huolii sarjapettäjän. Lähinnä odotan mielenkiinnolla millainen nainen huolii itselleen sarjapettäjämiehen, kuvitteleeko joku oikeasti että 'ei se mua petä vaikka lastensa äitiä petti vuosikaudet huorien ja baarilöytöjen kanssa'.

Vierailija
14/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin 19-vuotiaan kun erosin ikäisestäni naisestä, olimme 29. Exä oli raivoissaan.

Vierailija
15/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias ja mies on 29-vuotias... Eroaisimme ja ottaisi 16-19 vuotiaan enpä sanoisi mitään...

Ihan sama se mulle on 😁

Vierailija
16/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mieheni hyvin ja tiedän, että seuraajani olisi oikein mukava ja ihana ihminen. Olisi siis ihan sama minkä ikäinen hän olisi. Olen varma, että mies ei lapsillemme ikävää ihmistä esittelisi.

Vierailija
17/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ei kai se ikä niinkään vaan enemmän, kuinka ero on muuten tapahtunut ja kuinka nopeasti uusi tulee kuvioihin. Varmaan kanssa jos suhde etenisi tosi nopeesti. Tiedän tapauksen, jos nainen petti miestään sitten meni parin vuoden sisään naimisiin tämän toisen miehen kanssa ja kolmen vuoden sisään vauva. He taas olivat yhdessä 5 vuotta ja paljon hitaampi tahti, kun eivät vielä edes kihloissa. Jos itselleni kävisi samalla tavalla, niin kokisin juuri, että miksi minun kanssani ei ollut intoa edetä. Olemme asuneet yhdessä 4 vuotta ja hyvin menee, mutta olisi todella loukkaavaa juuri se, että pettämisen lisäksi vielä ryntäisivät tyyliin seuraavana vuonna naimisiin. Ihan sama onko se toinen osa puoli nainen vai mies ja 15 tai 65

Vierailija
18/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah kirjoitti:

Saa ottaa minun puolesta ihan minkä ikäisen vaan, itsekin vaihdoin edellisen 20 vuotta nuorempaan (oli tosin vahinko). 

Pimeässä erehdyit henkilöstä? Mitä tarkoitat vahingolla?

Vierailija
19/19 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaisi tuollaiseen suhtautua iän perusteella. Itse nimittäin vaihdoin neljä vuotta itseäni vanhemman miehen itseäni 23 vuotta vanhempaan. Mitä helkutin väliä aikuisten iällä ja suhteilla on. Pääasia, että seura miellyttää.