Menin sitten panemaan varattua miestä jonka nainen on vielä viimeisillään raskaana
Oli oikein mukavata tajuta aamulla ja miettiä että mitähän vittua tuli tehtyä. No syömään kohta ravintolaan, mies tarjoaa. Onpahan taas mistä jutella. Voi..... sanonko mitä.
Kommentit (18)
Olet siis mies. Jos olisit nainen sun kuuluis sanoa panit varatun miehen kanssa.
Miks vitussa? Milloin naiset oppivat ettei varattujen miesten sänkyihin hypitä?
Vierailija kirjoitti:
Hypitäänpäs. On aina hypitty ja tullaan aina hyppäämään. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Ai mutta varattu mies teki ihan oikein? Lol
Kauhea ihminen, toivottavasti itsellesi käy joskus samoin. Karma rules.
Vierailija kirjoitti:
Milloin varatut miehet oppivat, ettei vieraiden naisten sänkyihin hypitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mutta varattu mies teki ihan oikein? Lol
Voitko kertoa sen viestin numeron, missä sinun mielestäsi on näin sanottu, niin minä voin opettaa sinulle lukutaitoa?
Olen huomannut, että tällä palstalla Naiset aina panee kun niillä on jokunfeministinen girl power vaihe. Sitten kun mies on narsistinen sika tai jotain ikävää on tapahtunut, niin silloin mies on pannut.
Sinkkuaikoinani yksi varattu mies soitteli jatkuvasti, mm olisi halunnut tulla luokseni kun vaimonsa oli synnyttämässä heidän toista lastaan. Itse en ollut aloitteentekijänä kertaakaan. Eiköhän se paha karma kuulu ihan sille äijälle itseleen. Sinkkuna vastasin teoistani pelkästään minulle.
Minä esitän usein valevarattua, koska se houkuttaa naisia. En tiedä miksi, mutta voivat sitten varmaan kauhistella miten "panivat naimisissa olevaa".
Ihan huippu noloa. Eikö oo mitään omanarvontuntua. Oikeesti säälittää jos ei muuta miestä saa ku olla jonkun varatun pikapanona. Nyt hiukan ryhdistäydy nainen. Ihan varmaan oli vielä tyyliin sun ystävän mies.
Hyvä provo. Jos muka ei ole provo niin olet saastaa ja niin on se mieskin.
Odottavien äitien miehet käyttäytyvät joskus kuin mielipuolet.
Onkohan se miehiltä kateutta?
Mies ei voi koskaan lisääntyä,
niinpä hän kadehtii naisen kykyä synnyttää uutta elämää. Kohtukateus.
Siksi odottavien naisten puolisot pelkäävät ja inhoavat heitä.
Törkeä mies joka tapauksessa. Hän petti myös syntymättömän lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hyvät panot ,ei valittamista!
Sittenhän kaikki on paremmin kuin hyvin! Ja vielä ravintolaruoat päälle! :)
Sitten...