Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa edetä hitaasti, itseäni himottaa

Nainen41
28.07.2017 |

Olen eronnut jo jokin aika sitten todella pitkästä avoliitosta ja vuosia siinä vietettiinkin vain kämppiksinä eli olo ollut jo pitkään kuin nunnalla luostarissa. En ole halunnut edes kylmän suhteen aikana ottaa kuvioihin mitään "salarakasta", koska se ei sovi mun mentaliteettiin. Nyt erottuamme aloin liki heti katsoa itselleni seuraa ja vuosien seksittömyyden jälkeen halut ovat koko ajan ihan tapissaan...taidan ajatella seksiä päivittäin enemmän kuin keskivertomies :o

Löysin nettideittailun maailmasta miehen, jota olen nyt tapaillut (toki harvakseltaan) parin kuukauden ajan. Nautin hänen seurastaan, juttelemme ja halailemme paljon. Saatamme makoilla sängyssä ja kosketella sekä halailla pitkiäkin aikoja, eikä aina tarvitse sanoa mitään...toisen seura ja kosketus riittää. Mies on silminnähtävän halukas tai ainakin erektio ja sen housujen lievä kostuminen viestii halukkuudesta, mutta silti se pidättäytyy. Itselläni kierrokset ovat ihan tapissaan, housut märkänä ja kroppa huutaa hoosiannaa, mutta mies ei anna : ( En ole kinunut häneltä seksiä tms., vaan antanut hänen edetä asioissa omaan tahtiinsa. Olen kyllä ilmaissut myös hyvin selvästi, että haluan häntä. Hän vetoaa töihin ja omassa elämässä oleviin negatiivisiin asioihin, jotka vievät liki kaiken energian eikä sitä tahdo enää riittää juuri mihinkään muuhun...ainakaan sekstailuun. Mitä tehdä, miten saisin jäitä hattuun, että kestän tätä tilannetta? Panettaa ihan hulluna, mutta en halua ahdistaa häntä mihinkään suorituspaineisiin.

Ja siis ei, hänellä ei tunnu olevan erektio-ongelmaa, hän ei seurustele tai ole salaperhettä eikä hänellä ole mikromunaa, saati ole kaappihomo....joku keksii vielä jonkun muun tekosyyn, mutta niitä en nyt etsi. Vaan lähinnä ideoita, miten kestän tätä panttaamista (masturbointi vie halut vain hetkeksi, eikä sitä enää vuosien jälkeen jaksa...haluaa muuta!) ja millaisia kokemuksia muilla himokkailla naisilla on ollut, kun suhteen alussa mies haluaa tutustua hitaasti ennen seksiä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäpä jos vaan sopiassa tunnelmassa ja tilanteessa kuiskaat korvaan, että haluan seksiä. Jos mies ei ole valmis peniksensä käsittelyyn, niin saatta kysyä että mitä haluat tehtävän. Sano että tyydytä minut vaan jotenkin. Älä itse ryhdy kopeloimaan vaan anna hänen toimia omalla tavallaan. Sitten kun olet valmis, voit ehkä kysyä häneltä haluaisiko jotain käsittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä