Nukun vain 4,5h vuorokaudessa. Kauanko menee ennen kuin sekoan/flippaan/kuolen?
Yks lääke aiheuttanu mulle pahan unettomuuden. Viis viimesintä päivää menny 5-4h unilla vuorokaudessa. Käskettiin ottaa lisää väsyttäviä lääkkeitä. Ei auttanut ainakaan viime yönä. Kauanko menee tällä tahdilla kunnes pimahdan?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Palstan kaikki tietavat voisivat olla varovaisia sanoessaan ettei tuolla unimaaralla sekoa, asia on hyvin yksilollinen ja jos on muutoin jo riskitekijoita kuten ilmeisesti ap:lla niin kylla tuosta uni maaran muutoksesta ilman kunnon syyta tulisi olla huolissaan. Ap nyt tosissaan haet oikeat uni laakkeet ja myos varmista ns. uni hygienia (sleep hygiene) .
Tämä!
Täältä ei kannata kysellä terveyteen liittyviä kysymyksiä. Palstan vittupäät alkavat "heittää vitsiä" asialle. Ja jos joku antaa järkevän vastauksen, se katoaa mukahauskan sekoilun massaan.
Aika yksilöllistähän tuo on että paljonko unta tarvitsee.
Itse vetelen aina 4-5 tunnin yöunilla ja jos menen aikaisemmin nukkumaan, niin herään aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Palstan kaikki tietavat voisivat olla varovaisia sanoessaan ettei tuolla unimaaralla sekoa, asia on hyvin yksilollinen ja jos on muutoin jo riskitekijoita kuten ilmeisesti ap:lla niin kylla tuosta uni maaran muutoksesta ilman kunnon syyta tulisi olla huolissaan. Ap nyt tosissaan haet oikeat uni laakkeet ja myos varmista ns. uni hygienia (sleep hygiene) .
Kiitos viestistäsi! Yritin pyytää parempia unilääkkeitä tänään, mutta ei suostuttu antamaan. Luojan kiitos olen saanut tänään kuitenkin nukuttua päivällä vähän lisää, joten päivän kokonaismäärä on jo 8h. Olen ainakin unissakävellyt tuona aikana, kun tavarat on siirtyilleet kämpässä, joten kyllä mulla todella oli paha univaje päällä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Täältä ei kannata kysellä terveyteen liittyviä kysymyksiä. Palstan vittupäät alkavat "heittää vitsiä" asialle. Ja jos joku antaa järkevän vastauksen, se katoaa mukahauskan sekoilun massaan.
Kannattaa tai ei kannata, ainakin vastausten suodatus pitää olla itsellä päällä.
Kyllähän nyt vaikuttaa siltä, että ap ihan luonnostaan pimahtanut ja unettomuus on seuraus, eikä syy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt vaikuttaa siltä, että ap ihan luonnostaan pimahtanut ja unettomuus on seuraus, eikä syy.
Olen "pimahtanut" juu jo kauan sitten, mutta harhat tulee peliin vasta pahan stressin tms. seurauksena, jota unettomuuskin voi tehdä. Sinänsä kiva päästä niistä 13h yöunista eroon ja siksi en haluaisi tästä uudesta lääkkeestä luopuakaan, mutta mä tunnen itseni kyllä sen verran hyvin, ettei mun kroppa kestä pitkään vähiä unimääriä. Sitäpaitsi unettomuus on yleinen haittavaikutus ton lääkkeen kanssa. ap
10v ja yli nukkunut 4,5-5 h per vrk. Hyvin menee.