Saunaan 1,5 v kanssa????
Uskaltaako jo mennä? Kaunko voi olla, kuinka kovat löylyt uskaltaa ottaa?? Ihanko yläritsillä uskaltaa istua??
Kommentit (11)
muutettiin juuri asuntoon jossa on sauna, eipä ole aiemmin tullut mahdolisuutta saunoa.
meidän tyttö on käynyt ihan pikkusesta asti saunassa pesulla... ja ikää hällä nyt 1v4kk...
Meidän lapsia on käytetty saunassa varmaan parin kuukauden iästä. Ensin vain haistelemassa ilmaa ovelta, sitten alimmalta lauteelta ylöspäin iän karttuessa. Kyllä se lapsi ilmoittaa jos on paha olla, liian kuuma tms.
Meidän 1,5 vuotiaat löylyttelee jo kovemmin kuin äiti!
" hisää heittää öyyä!
Annetaan heittää itse löylyä (roiskii vähän sinnepäin), mutta itse ei heitetä. Välillä huljuttelen vettä pojan päälle, että viilenee. Vaikka ei me pitkiä aikoja anneta sen saunoakaan. Aina pyytää uudelleen. :)
Kannattaa muistaa pienen saunojan nesteytys sitten saunan jälkeen!
1-vuotiaalle ei suositella saunaa vielä ollenkaan (tämä siis hänelle joka sanoi että heidän vauva on käynyt ihan pikkuisesta asti), koska lämmönsäätelyjärjestelmä (olikohan oikea sana) ei ole vielä täysin valmis.
Mä yli yksivuotiaan kanssa menisin sillon kun sauna on lämmin, mutta ei vielä kamalan kuuma, eli kun ei oo viel kovasti löyöyä heitelty. sit jo parivuotias osaa jo ilmottaa kun on liian kuuma ja haluaa pois. Meillä ei lapset ole ikinä kauan saunassa edes viihtyneet.
Meidän tyttö ei ollut just ja just 6kk ku saunottiin jo kerran viikossa...
muuten otettiin muovimukit saunaan ja lapset tykkää vettä juoda samalla kun saunovat, joskus saavat mehujäätkin lauteille, eli tosiaan juoda kannattaa mitä enemmän saunovat!
Olisi kauemmin itse kuin annetaan olla =)