Tulin taas pitsalle yksin.
Jostain ihmeen syystä laitan aina puhelimen pöydälle, niin nytkin. Totuus on, että ei minulle kukaan soita. Koskaan. Paitsi lehtimyyjät, esimies tai joku muu kampanjatyyppi (autoja myyneet viime aikoina).
Juu ei, ei ole ystäviä. Ihan itse olen tämän saanut aikaan.
Aika paskaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn kahvilla ja syömässä yksin. En sen takia ettei olisi seuraa, vaan en oikein jaksa ihmisiä. Kokoajan pitää olla käytettävissä ja tavoitettavissa. Kuluttavaa hommaa. :(
Jatkan vielä. Toivon tosiaankin, että jatkuva kieltäytyminen johtaisi siihen, että saisin olla rauhassa ja yksin.
Rakensin aikoinaan työmarkkinoita varten itselleni identiteetin, että olen sosiaalinen, energinen ja positiivinen.
P*skan marjat. Rakastan yksinoloa.
Luulen että et ole yksin. Piti olla niin erinomainen, huippusosiaalinen ja äärettömän energinen.
Hullua hommaa. :(
Ei yksinolossa ole mitään hävettävää. Ihmiset ovat ärsyttäviä. Ruokaile rauhassa ja hyvällä mielellä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei yksinolossa ole mitään hävettävää. Ihmiset ovat ärsyttäviä. Ruokaile rauhassa ja hyvällä mielellä. :)
Totta tämäkin. Ihmisten kanssa toimiminen on kai sitten sellaista kompromissa kompromissin perään, etten vaan jaksa. Olen tietoisesti sulkenut ihmiset pois, jotta saan olla yksin tai jossain muussa seurassa, mutta nyt tätä yksin syömistä ja olemista on kestänyt niin kauan, että alkaa tuntua jo sellaista psyykkistä kipua. Ja vaikka en olisi uskonut, koen myös häpeää tästä. Epäonnistumista ynnä muuta semmosta ei mieltä ylentävää..
Tulin juuri kotiin. Kävin istumassa järvenrannalla kalliolla. Istuin ja luin Raamattua. Vaikka olen myös tälläinen yksinäinen, en siltikään oon yksin, kun Jeesus on mun kanssani. Rukoilin siinä samalla myös, että jokainen yksinäinen saisi ystävän ettei tarvis olla yksin...
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri kotiin. Kävin istumassa järvenrannalla kalliolla. Istuin ja luin Raamattua. Vaikka olen myös tälläinen yksinäinen, en siltikään oon yksin, kun Jeesus on mun kanssani. Rukoilin siinä samalla myös, että jokainen yksinäinen saisi ystävän ettei tarvis olla yksin...
Rukoile pois, mutta minä olen kyllä ateisti.
T: ap.
No jopas on, minä käyn usein pizzalla yksin! Ja kun en seurustele niin monessa muussakin paikkaa. Kiva hymyillä ja heittää rentoa läppää ihmisille silloin tällöin. Naisen hymy pelastaa kyllä päivän, juuri jonkun +nelikymppisen muodokkaan vieläpä...
On se mahtavaa olla miehekäs mies :)
Kirja mukaan. Lukeva ihminen on älykkään näköinen, kännykän kyttäjät not.
Yritätkö väitää, että olen pälli?
Sinkkumies