Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin taas pitsalle yksin.

Vierailija
27.07.2017 |

Jostain ihmeen syystä laitan aina puhelimen pöydälle, niin nytkin. Totuus on, että ei minulle kukaan soita. Koskaan. Paitsi lehtimyyjät, esimies tai joku muu kampanjatyyppi (autoja myyneet viime aikoina).

Juu ei, ei ole ystäviä. Ihan itse olen tämän saanut aikaan.

Aika paskaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet inva-paikalla siellä syömässä?

Sinkkumies

hehheh..

Vierailija
2/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla :´(

ei nyt varmaan ihan kaikki sinun vikaasi voi olla? pystyisikö asioita vielä selvittämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ihan saman. Eihän nykyisin edes kamalasti soitella, puhelin on pöydällä ihan muita juttuja varten. Ja musta tää on ihan normaalia, ilta venähti töissä ja tuntui helpommalta tulla syömään kuin mennä kaupan kautta kotiin.

Vierailija
4/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia itse otan aina, jos mahdollista ruuan mukaan. Ettei tarvi olla yksin pöydässä, kuin orpo piru.

sinkkum

Vierailija
5/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet inva-paikalla siellä syömässä?

Sinkkumies

hehheh..

mitä olisikaan av ilman sinua ja näitä mahtavia kommenttejasi

Vierailija
6/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä pizzeriassakin kaikki pariskunnathan vaan nuolaantuu toisiinsa kiinni ja harrastavat pöydillä seks.... , niinhän, eikä näy riiteleviä pariskuntia eikä naukuvia tottelemattomia riehuvia lapsia. kaikki vain hymyilevät - kun elämä on niin ihanaa.

Vierailija
7/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia täytteitä sä otit pizzaan?

Vierailija
8/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan sulle. mä yritän laihduttaa ja oon laihduttanut jo kolkyt kiloo ja nyt per----- alkoi tekeen mieli pizzaa.

Vierailija
9/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä lähe mihinkään kun itkisin kuitenkin yksinäisyyttäni. N47,. jonka mies vaihtoi vanhempaan.

Vierailija
10/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kahvilla ja syömässä yksin. En sen takia ettei olisi seuraa, vaan en oikein jaksa ihmisiä. Kokoajan pitää olla käytettävissä ja tavoitettavissa. Kuluttavaa hommaa. :(

Vierailija
11/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miten olet itse saanut tuon aikaan?

Vierailija
12/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just nautin ravintolaruokaa ihan yksin. Nautin yksinäisyydestä just nyt.

Vierailija
13/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kahvilla ja syömässä yksin. En sen takia ettei olisi seuraa, vaan en oikein jaksa ihmisiä. Kokoajan pitää olla käytettävissä ja tavoitettavissa. Kuluttavaa hommaa. :(

Jatkan vielä. Toivon tosiaankin, että jatkuva kieltäytyminen johtaisi siihen, että saisin olla rauhassa ja yksin.

Rakensin aikoinaan työmarkkinoita varten itselleni identiteetin, että olen sosiaalinen, energinen ja positiivinen.

P*skan marjat. Rakastan yksinoloa.

Vierailija
14/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein ihan saman. Eihän nykyisin edes kamalasti soitella, puhelin on pöydällä ihan muita juttuja varten. Ja musta tää on ihan normaalia, ilta venähti töissä ja tuntui helpommalta tulla syömään kuin mennä kaupan kautta kotiin.

Joo, mulla on vapaapäivä eikä mitään (varsinkaan tähän aikaan päivästä) työjutttuja selvitettävänä. Pyrin myös olemaan sen verran sivistynyt etten näpräile kännykkää syödessä yms. Niinpä kattellessani sitä puhelinta pöydällä tulin vaan ajatelleeksi, että niin yritänkö tässä nyt viestittää ihmisille, että juu en minä mikään yksinäinen ole, kun nytkin puhelin pöydällä ja sehän saattaa soida minä hetkenä tahansa, ja sitten on taas kiire...

Mutta kun ei se soi. Ei tule viestiä, ei puhelua. FB-päivityksiäkään en viitsi nykyään hirveästi laitella, kun ei niihin kukaan reagoi mitenkään.

Vierailija
15/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, jolle ei soita kuin äiti ja isä joskus. Minä sitten, jos minulla on jotain tärkeää asiaa, mutta mielummin laitan viestin.

Onhan tuttu tuon tilanteen tavallaan itse aiheuttanut. Mutta kyllä hän on kuitenkin toiminut niin hyvin kuin itse kykenee ja osaa. Hän ei vain osannut paremmin.

Vierailija
16/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että pissalle...

Vierailija
17/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttu, jolle ei soita kuin äiti ja isä joskus. Minä sitten, jos minulla on jotain tärkeää asiaa, mutta mielummin laitan viestin.

Onhan tuttu tuon tilanteen tavallaan itse aiheuttanut. Mutta kyllä hän on kuitenkin toiminut niin hyvin kuin itse kykenee ja osaa. Hän ei vain osannut paremmin.

Miten sinä hyödyt tästä ystävästäsi.

Vierailija
18/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos haluaa puhelimen pöydällä pitämisellä viestittää jotain sosiaalisuudesta. Ihan inhimillistä. Ja hassun itseironista, että teit tuollaisen huomion.

Vierailija
19/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan ajatellut pyytää vaikka jotain työkaveria mukaan pitsalle?

Vierailija
20/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä hyödyt tästä ystävästäsi.

Hänestä on minulle konkreettista hyötyä ja minusta hänelle. Ja toisaalta en pääse hänestä eroonkaan. Vähän samaan tyyliin kuin lähisukulaisistaan ei pääse eroon (vaikka me ei sukua ollakaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän