Minkä ikäisistä miehistä/naisista suhteessa omaan ikääsi olet huomannut yleensä kiinnostuvasi? Onko muutosta asiassa tapahtunut iän karttuessa?
Tykkäätkö nuoremmista, vanhemmista vai saman ikäisistä? Oletko esim. joskus tykännyt lähellä omaa ikääsi olevista mutta alkanutkin kiinnostua nuoremmista? Mainitse sukupuolesi.
Kommentit (28)
Olen aina tykännyt eniten 30-35-vuotiaista miehistä. Nuorempana luulin siis että tykkään reilusti itseäni vanhemmista, mutta nyt kun olen 34, tykkään edelleen 30-35-vuotiaista.
Hassu tunne kun näkee pitkästä aikaa vaikka jotain vanhoja luokkakavereita jotka ei aikanaan yhtään kiinnostaneet mutta nyt niistä onkin tullut hottissetiä :D.
25-32v miehestä oon kiinnostunut ja itse oon n24.
Olen huomannut että noin kolmekymppiset naiset ovat alkaneet vikuilemaan ja jopa flirttailemaan. Vanhemmat naiset taas tuntuvat kainostelevan. Ikää on mittarissa 50. Olen tosin pitkä ja fresh. Tukka päässä ja eikä ryppyjä tai kaljamahaa.
Suomalaiset naiset ovat nykyisin yleensä lihavia. Suurin osa sennäköisiä ettei liikunta kuulu harrastuksiin. Itse pidän sutjakkaista urheilullisista naisista ikään katsomatta. Heitä vaan on niin harvassa.
Mä oon aina tykännyt vanhemmista miehistä.
Sopiva ikäero on n. +10v ja siis se siirtyy sen mukana, kun mä vanhenen :D
Eli 20v tykkäsin kolmikymppisistä ja nyt kun ikää on reilu kolmekymmentä niin eniten viehättää reilu nelikymppiset.
Nainen.
Olen aina ollut kiinnostunut oman ikäisistä. Esimerkiksi ala-asteella ihastus oli aina joko samalta luokalta tai vuotta ylemmältä luokalta. Yläasteella ihastus oli joko omalta tai ylemmältä luokalta. Jos nyt olisin sinkku, niin etsisin kumppania ikähaarukalla 25-28v, olen itse 26. Nykyinen puoliso on minua kaksi vuotta nuorempi. En usko että tämä tästä muuttuu miksikään :D en osaa kuvitella olevani pikkupoikien perään kuolaava mummeli.
Samanikäisistä tai ihan maksimissaan 5 v vanhemmista miehistä, jos se on todella hyvinsäilynyt ja muuten poikkeuksellisen seksikäs
Olen aina seurustellut n. 10-15 vuotta itseäni vanhempien miesten kanssa. Nyt olen 31, ja 40-45-vuotiaat miehet vain "kolahtavat" kaikkein eniten (olen sinkku; muutenhan en moisia kolinoita niin noteeraisi :). Myös ystäväpiirini on jostakin syystä muodostunut aikojen saatossa koostumaan n. 10-20 vuotta itseäni vanhemmista miehistä ja naisista.
Olin lapsuudenperheessäni ns. iltatähti liki 20 vuoden ikäerolla sisaruksiini. Ehkä tuon takia olo vain tuntuu kaikkein luontevimmalta itseäni vanhempien seurassa. Sitä en sitten tiedä, miten ne 40-45-vuotiaat miehet osaavat miellyttää myös silmää eniten ja olla kaikkein seksikkäimpiä :) Ja juu poikkeuksiakin toki on, mutta noin yleisesti.
15v molempiin suuntiin