Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisistä miehistä/naisista suhteessa omaan ikääsi olet huomannut yleensä kiinnostuvasi? Onko muutosta asiassa tapahtunut iän karttuessa?

Vierailija
27.07.2017 |

Tykkäätkö nuoremmista, vanhemmista vai saman ikäisistä? Oletko esim. joskus tykännyt lähellä omaa ikääsi olevista mutta alkanutkin kiinnostua nuoremmista? Mainitse sukupuolesi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäisistä. Olen 40 v. nainen ja olen ollut kunnolla kiinnostunut vain +-2 vuoden ikäerolla olevista. Tämä on siis ihan sattumaa, olen tutustunut miehiin livenä ja useinkaan en ole ikää tiennyt ennen kiinnostumista. Jos nettideittailisin, en toki noin tiukkaa ikähaarukkaa laittaisi, paperilla kiinnostaa ehkäpä 35-45-vuotiaat ainakin.

Vierailija
2/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20v kiinnostaa.

Olen mies, 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset oman ikäisiin. Seksi-ihastumiset vanhempiin ja joskus harvemmin myös nuorempiin. Samaa ollut aina paitsi ihan nuorena ei tietenkään nuorempiin.

Vierailija
4/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18v tyttö. Saman ikäiset kiinnostaa. Poikaystävä myös 18. Yhdessä ollaan oltu reilut 2v

Vierailija
5/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tykännyt itseäni nuoremmista miehistä. Nyt olen rakastunut 22-vuotiaaseen mieheen.

N26

Vierailija
6/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viehättynyt itseäni reilusti vanhemmista miehistä (20–30+ vuotta itseäni vanhemmista). Iän karttuessa olen huomannut katselevani vähemmän vanhempia, eli siis niitä 20 vuotta vanhempia. Esimerkiksi teininä pidin jopa melkein 40 vuotta itseäni vanhempia miehiä haluttavina.

Hyvin harvoin tapaan oman ikäiseni tai jopa nuoremman miehen, joka sytyttää.

Olen nainen, 27 vuotta.

Vierailija
7/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäiseksi asti ihastuin yleensä suunnilleen samanikäisiin. Sen jälkeen oli vaihtelua paljonkin, nuorempia, vanhempia joiden kanssa tuli harrastettua seksiä ja ihastuttuakin. Oli jonkinnäköinen etsimis- ja kokeiluvaihe kai. Nyt viime vuosina on ollut pari syvää ihastusta, miehet ovat olleet 9 ja 10 vuotta vanhempia. N28

Vierailija
8/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhemmista naisista.

sinkkum

Vierailija
9/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä jo huomasin tykkääväni vähän nuoremmista, tuolloin katselin yläastelaisia. Iän myötä ero on vain kasvanut ja nyt kolmekymppisenä kiinnostun ikähaarukalla 18-29. Joo ja tiedän hyvin että tästä syystä en koskaan tule vakavaa suhdetta löytämään mutta mihinkäs se puuma juovistaan pääsee :(

Vierailija
10/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vähän vanhemmista, iän karttuessa myös ikäero on kasvanut.

Vierailija
11/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitkäaikaisemmat miesystäväni ovat olleet minua 14-vuotta vanhempia.

Nyt haluaisin kovasti löytää/ihastua lähemmäs itseni ikäiseen, oppia sellaistakin, ehkä tasa-arvoisempaa.

Olen 30-vuotias.

Vierailija
12/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistäni vanhemmista aina. Nyt nelikymppisenä edelleen siistit pukumiehet sytyttää, varakkuus ei ole huono asia

Vierailija
13/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 18-22vuotiaana kiinnosti 4-6 vuotta vanhemmat, sitten 30 vuotiaaksi asti seurustelin 2-4vuotta nuorempien kanssa. Nyt 33vuotiaana miehen täytyy olla vähintään yli 35-. En jaksa mieslapsia enää. -Nainen

Vierailija
14/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän itseäni nuoremmat miehet kiinnostaa. Nyt kun olen 35, 28-vuotias mies olisi paras.

Vierailija
15/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-26v. Ovat viehettäviä ja on vielä aikaa ennen kuin pitäisi alkaa lapsia tekemään.

m30

Vierailija
16/28 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin aina mulla oli reilusti vanhempia miehiä. Nyt parisuhteen päätyttyä olen tapaillut 3-5 vuotta nuorempia miehiä.

N 47v

Vierailija
17/28 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana itseäni vanhemmat miehet kiinnostivat, nykyisin eivät niinkään (mieskunto tuntu miehillä alkavan laskea nopeasti neljänkymppin jälkeen). ikävuosia tärkeämpää on kuitenkin kunto ja fyysinen habitus sekä henkinen ikä. N41

Vierailija
18/28 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet keski-ikäiset miehet näyttävät ikälopuilta minun silmissäni. On vatsaa, tukka lähtee. Itse ajattelen olevani ihan eri tasoa. Heh. Mulla taitaa olla (palsta)miesaivot... t.keski-ikäinen nainen

Vierailija
19/28 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 vuotias ja nuorena olin kiinnostunut noin 2-6 vuotta vanhemmista miehistä ja sen ikäisten kanssa myös seurustelin. Mieheni ja lasteni isä on minua kaksi vuotta vanhempi.

Jos nyt sinkkuilemaan alkaisin, niin luultavasti katselemani miehet olisivat noin 42-50 vuotiaita. Tunnen useita sen ikäisiä miehiä ja heistä löytyy todella mukavia tapauksia. En voisi edes ajatella alkaa olemaan miehen kanssa, joka haluaisi vielä lapsia tai jolla on pienet lapset. Omat lapseni ovat 11-16 vuotiaita, niin pikkulapsiaika on ollut ja mennyt, ei kiitos sitä enää muuten kuin aikanaan mummona.

Vierailija
20/28 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt suurin piirtein itseni ikäisistä tai korkeintaan muutaman vuoden vanhemmista. Näin 43- vuotiaan silmiin alle 35- vuotiaat näyttävät ihan poikasilta ja jotenkin samanlaisilta. Heissä ei ole särmää. Muutenkin on hyvä, että elämäntilanne ja kokemus on suurin piirtein samalta ajanjaksolta, niin yhteistä löytyy enemmän. Tosin koska olen itse urheilullinen ja hyvin säilynyt, niin miehenkin pitää olla samanlainen.