Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen teatterin opiskelijahinnat

Vierailija
27.07.2017 |

Missä vaiheessa opiskelukortti tarkastetaan jos ostan netin kautta lipun Tampereen komediateatterin näytökseen? Tarkastetaanko se silloin kun menen paikan päälle? Haluaisin mennä elokuun puolella olevaan esitykseen ja aloitan opintoni tänä syksynä, joten 1.8 voin tilata opiskelijakortin ja käsittääkseni sähköisen version saa puhelimeen välittömästi. Voinko siis nyt jo tilata opiskelijalipun elokuulle ja näyttää sitten vain opiskelukorttia puhelimestani mennessäni?

Jos kävisikin niin, että en saisi korttia tuohon mennessä, niin onko lippuni silloin mitätön vai voinkohan vielä maksaa erotuksen kassalla vai pitääkö minun ostaa kokonaan uusi lippu?

Jälkimmäiseen tuskin kukaan täällä osaa vastata varmasti, mutta entä tuohon ensimmäiseen? Kuvittelisi, että ei maksun yhteydessä mistään järjestelmästä tarkisteta, koska tuskin tiketillä on mitään yhteistyötä opiskelijajärjestöjen kanssa, josta nuo tiedot ovat saatavissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, että Tampereen yliopiston ylioppilaskunnan sivuilla lukee, että opiskelijakortin voi tilata heti kun on ilmoittautunut opiskelijaksi ja maksanut jäsenmaksun. Olen tehnyt molemmat ja nyt kun koitan kirjautua tuohon opiskelijakortin tilaukseen, niin  ei onnistu ja tulee seuraava teksti:

"Tässä palvelussa opiskelijakortin voivat tilata vain Tampereen yliopiston ja Tampereen teknillisen yliopiston ylioppilaskunnan jäsenet. Mikäli olet uusi tutkinto-opiskelija, niin varmista, että opiskeluoikeutesi on alkanut. Huomaa, että uudet opiskeluoikeudet alkavat yleensä lukukausien alussa 1.8. ja 1.1. Opiskelijakortin tilaaminen ei ole mahdollista ennen opiskeluoikeuden alkamista."

Eli ei pysty tilaamaan kun on ilmoittautunut ja maksanut jäsenmaksun, vaan vasta kun opiskeluoikeus alkaa. Tämä on tietenkin aika ymmärrettävää, koska miksi olisin oikeutettu opiskelija-alennukseen ennen kuin edes olen opiskelija. Ikävää kun kirjoitetaan ohjeita, jotka ovatkin sitten päin seiniä. 

Vierailija
2/2 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lipun ja odotetusti ei kysytty mitään tilatessa, joten kysytään sitten paikan päällä. Toivotaan, että ei tule mitään ongelmia tuon opiskelijakortin lataamisen kanssa puhelimeen, koska itse korttiahan en pysty saamaan tuohon mennessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme