katsoitteko eilen satuhäät?
Kommentit (13)
ja ollaan aikuisia ihmisiä, niin silti pitää mennä kalliisti ja hienosti naimisiin.
varmaan onkin nyt uskollinen Ullalle ;)))
kun moni kommentoi, että äijä kehuskeli pettämisillään, että mikä juttu se oli? En itse nähnyt mitään tuollaista, mutta en nähnyt kuin osittain jaksoa. Mitä hän siis kehuskeli? Ja miten?
tuli itku pari kertaa ohjelman aikana. kateeksi pisti, oma ukko on NIIIIN juntti kun manuun vertaa. uskon, että pari on oikeesti onnellinen.
jopas nyt, että tuli oikeen itku! Mulle ei kyllä tullut, minusta mies ei ollut puoleensavetävä ollenkaan.
käy kateeks tommonen mies jonka tietää pettäneen vaimoaan..Kyllä mua ainakin epäilyttäs koko avioliiton ajan, että pettääköhän se nyt minuakin..
Ja sitten vielä kerrotaan kaikelle kansalle että tälla tavalla meidän suhde on alkanut. Minä en kyllä ilkeäisi millään, häpeäisin niin paljon.
Manu on miehen " kavereita" ,joten todellakin tiedän tapauksen...
Jättihän se ex tosiaan,kun sai selville tollaset hotellinussutukset...
Tuossa antoivat ymmärtää,et jätti tavallaan " muuten van" ja tää antoi tilaa niiden oikeelle suhteelle...
Manu on ÄLLÄ showmies,joka häissäkin just noilla ällöillä runoilla ym haluaa vaan huomiota itselleen!!!!!
Ei sen puoleen,se vaimokin on tosi itsekeskeinen,joten pari sopii hyvin toisilleen!!
t. 22
vakikaveri ennen kun lapsikin oli? OKumpi se toinen Manun ja Ullan lapsi on?
Mies ei pahemmin tuntenut sitä ex-vaimoa,enkä minäkään.
t.22
kyllä se Ulla on niiiiin kaunis ja ihana jne...