Treffailemani mies paljastui sellaiseksi "pyöräteiden suhahtajaksi"
Taas tätä meikäläisen tuuria. En vihaa paljon mitään, mutta näitä puöräteiden suhahtajia oikeasti vihaan. Tiedätte niitä jotka kokovartalotrikoisiin ja kaikkiin mahdollisiin tarvikkeisiin pukeutuneena ajavat verenmaku suussa työmatkansa pyörällä ja kiroilevat hitaammille ja ihmisille jotka tukkivat heidän "kiitämisensä". Voi hitto sentään.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni pahimpia ihmistyyppejä. Ehkä jopa syy sille miksi mies on sinkku. Tuli ilmi kun puhuimme töiden alkamisesta ensi viikolla ja minä sanoin että joskus pyöräilen töihin. Mies sanoi että pyöräilee kesät talvet. Näytti vielä kuvan itsestään niissä talvivarusteissa. Vaihdoin puheenaihetta.
Peukutuksista päätellen tässä ketjussa on paljon tyypillisiä alempien luokkien suomalaisnaisia joille maistuu munkkipossut, makusiiderit ja McDonaldsin antimet liikunnan sijaan, ja joille ne jotka tekevät jotain kuntonsa eteen ovat punainen vaate. Ei jatkoon.
Eikä tämä edes rajoitu mihinkään tiettyyn urheilulajiin. On pantu kavereiden kanssa säännöllisesti merkille, että kun suunnilleen minkä tahansa urheilulajin varusteissa kulkee harrastuksiin tai takaisin kotiin niin toisinaan tulee vastaan tuhahtelevia ihmisiä. Poikkeuksetta nämä ovat 20-35 v ikäluokkaa edustavia tonnikeijuja ja toisinaan vielä itse trikoot (takamus pursuten) päällä ja juomapullo kädessä.. :D Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista, vai miten se meni...
Täytyyhän näille leideille kuitenkin antaa tunnustus siitä, että kun itsestään edes jotenkin huolehtivat naiset yleensä pitävät atleettisista miehistä niin tämä nyrpistelijäporukka taas ainakin tajuaa itsekin ettei itsellä todellakaan ole näiden sporttisten miesten suhteen mitään mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
hyi. ei jatkoon. en voisi tapailla, pahin miestyyppi.
Mun mielestä on kaksi vielä pahempaa: rullasuksihiihtäjät sekä listaykkösenä rullaluistelijat, joilla on apunaan sauvat. Hiihtämiseen sentään sauvat jotenkin järkevästi kuuluu, mutta kevyen liikenteen väylä ja siellä levvvveeesti potkivaliukuva ja sauvoillaan villisti mättävä rullaluistelija on kyllä ihan killeri yhdistelmä. Ne sauvat viuhuvat täsmälleen rattaissa istuvan lapsen silmien korkeudella.
Sitooko se kengät polkimiin vai ei? Tämä on tärkeä tieto. Jos sitoo, homma on täysin menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se suosiolla, muuten sinusta tulee leski ennenaikaisesti.
Nämä tyypithän on joitain kaappi itsemurhakanditaatteja, ei sitä kahelia autojen eteen bogoilemista voi muulla selittää.
Eikö amiksessa opetettu miten kandidaatti kirjoitetaan? No kandithan valmistuvatkin yliopistoista, joten ilmeisesti ei...
Suhahtelevat kiimapyöräilijät :D En voi lakata nauramasta
Työmatkailu ja treenaus eivät sovi yhteen. Treenaava kortupuku ei katso ympärilleen saati välitä muisen turvallisuudesta hevon hittoja. Oikeasti kiidetään valtavilla vauhdeilla leikkikenttien ja päiväkotien ohi vaikka näkevät pieniä lapsia siellä ja sinne menossa ja tulossa. Kuvottavaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kortsuohjukset ovat todellakin ihmisten pohjasakkaa. Ap, jätä se sika.
Onko ihminen, joka kaikesta päätellen omaa pitkäjänteistä kurinalaisuutta harrastaakseen jotain kovaa kuntoa vaativaa, joka on kaikesta päätellen säännöllisissä hyväpalkkaisissa töissä kun pystyy tekemisensä rahoittamaan, ja joka huolehtii terveydestään liikuntaa harrastamalla pohjasakkaa? Johtuuko tämä tuomiosi kenties siitä, että et itse omaa mitään mainituista ominaisuuksista ja jokainen vähän paremmin asiansa hoitava ohikulkija muistuttaa sinua tästä omasta puutteellisuudestasi?
Mä inhoan tätä ihmistyyppiä, koska he ovat oikeasti vaarallisia. Nopeus on varmaan 40 km/ h jos edes riittää ja ajavat ihan tavallisilla kävelyteillä jotka on tarkoitettu kaikille: vanhuksille, lapsille, lenkkeilijöille, koiran ulkoiluttajille jne.
Välillä hirvittää kun joku pieni lapsi pyöräilee vielä vähän horjuen ja tällainen kortsuohjus suhahtaa ohi. Ja tietty hirveä raivo ja nyrkin puiminen jos he joutuvat jarruttamaan. Mieti millaista jälkeä tulee kolarista pienen lapsen ja todella kovaa ajavan 90 kg miehen kesken.
Jos tällaisella tiellä ajaa vaikka huoltoauto vaihtamassa katulamppuja, kuski ajaa kävelyvauhtia madellen. Mutta suhahtajiin ei päde samat säännöt. Edes noi sauvojen kanssa rullaluistelevat ei oo yhtä pahoja.
Maantiellä harrastus olis ihan ok. En tajua miksi ei voi mennä sinne?
Mä myös vihaan näitä ranskanympäriajajia joilla aamuliikenteessä puuttuu vain numerolappu selästä. Aina kun kääntyy, ne lennähtää auton alle tyhjästä. Sitten se vittuilu että oisin voinut kaatua. Sou, ihan sama, itse en oo itsaripyöräilijä. Oon alkanut painaa tööttiä että nää vittupäät varois ja huolehtis vähän terveydestään..
Eikö näistä ollut hesarissa juttua kuinka oikaisivat työmatkansa jonkun hautuumaan läpi, ja mummot vaan sinkoili tieltä pois ja sieltä surauttivat suoraan tielle autojen eteen? Sitten laitettiin betoniporsaat ja saivat hirveät raget kun heitä silleen ikävästi estettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen, joka kaikesta päätellen omaa pitkäjänteistä kurinalaisuutta harrastaakseen jotain kovaa kuntoa vaativaa, joka on kaikesta päätellen säännöllisissä hyväpalkkaisissa töissä kun pystyy tekemisensä rahoittamaan, ja joka huolehtii terveydestään liikuntaa harrastamalla pohjasakkaa? Johtuuko tämä tuomiosi kenties siitä, että et itse omaa mitään mainituista ominaisuuksista ja jokainen vähän paremmin asiansa hoitava ohikulkija muistuttaa sinua tästä omasta puutteellisuudestasi?
Mä inhoan tätä ihmistyyppiä, koska he ovat oikeasti vaarallisia. Nopeus on varmaan 40 km/ h jos edes riittää ja ajavat ihan tavallisilla kävelyteillä jotka on tarkoitettu kaikille: vanhuksille, lapsille, lenkkeilijöille, koiran ulkoiluttajille jne.
Välillä hirvittää kun joku pieni lapsi pyöräilee vielä vähän horjuen ja tällainen kortsuohjus suhahtaa ohi. Ja tietty hirveä raivo ja nyrkin puiminen jos he joutuvat jarruttamaan. Mieti millaista jälkeä tulee kolarista pienen lapsen ja todella kovaa ajavan 90 kg miehen kesken.
Jos tällaisella tiellä ajaa vaikka huoltoauto vaihtamassa katulamppuja, kuski ajaa kävelyvauhtia madellen. Mutta suhahtajiin ei päde samat säännöt. Edes noi sauvojen kanssa rullaluistelevat ei oo yhtä pahoja.
Olen samaa mieltä. Eikä tuo nyt voi olla muutenkaan terveellinen harrastus, kun joka paikassa ne sukkahousumiehet menevät otsasuoni raivosta pullottaen, nyrkki heiluen ja irvistys kasvoilla, kun kaikki muut "ovat tiellä". Naama vain punoittaa kiukusta ja kirosanat lentelevät! Luulisi, että olisi terveellisempää harrastaa jotain vähemmän aggressioita aiheuttavaa?
Taloyhtiössäni on yksi tälläinen kortsumies. Kuiva, laiha, ryppyinen kapakala, n.50v. Aina vihaisen näköinen, ei koskaan vastaa jos tervehtii. Naama irvessä pyöräilee hulluna kesät talvet. Asuu yksin, en ihmettele lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Eikä tuo nyt voi olla muutenkaan terveellinen harrastus, kun joka paikassa ne sukkahousumiehet menevät otsasuoni raivosta pullottaen, nyrkki heiluen ja irvistys kasvoilla, kun kaikki muut "ovat tiellä". Naama vain punoittaa kiukusta ja kirosanat lentelevät! Luulisi, että olisi terveellisempää harrastaa jotain vähemmän aggressioita aiheuttavaa?
Treenaisivat salilla kuten sivistyneet ihniset, saisivat pullistella rauhassa eikä ole mummoja ja taaperoita tiellä ja hengenvaarassa.
Ne on kyllä kaikki todella aggressiivisia. Johtuuko siitä että satula kokoajan painaa kasseja kasaan? Yksikin tällainen kortsusuhahtelija alkoi joku viikko sitten huutaa ihan turhasta jollekkin äidille lastenvaunujen kanssa ja hyvä kun ei käynyt kimppuun.
Aviomieheni muuttui sellaiseksi. Koskaan et voi tietää, ap.
MIeluummin kaljamahamöhkömies kuin kuivakas kortsusuhari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvaa hyvin koko ongelman ytimen. Jos taas menen ajoradalle autojen sekaan, joku bussikuski yrittää kiilata ojaan ja autoilijat avautuvat, että miksi en aja siellä pyörätiellä vanhusten, lasten, lenkkeilijöiden, koiranulkoiluttajien ym. seassa.
Infra on siis suunniteltu päin persettä ja ihmisillä asennevamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun koomisuuden näihin tyyppeihin tuo se, että varustelutaso on aivan absurdisti ylimitoitettu näihin työmatkapyrähdyksiin. Kyllä sen viisi kilometriä tasaista pyörätietä selvittäisi ilman markkinoiden moderneinta hiilikuitukomposiittipyörää ja vaatetusta jossa ilmanvastus on hiottu minimiinsä.
Tähän mennessä ainoat hemmot joille tämä "kiimapyöräily" on ollut ongelma ja ovat siitä tulleet avautumaan, ovat itse olleet sellaisia roikkuvaposkisia rasvanaamaisia diabetespaksukaisia. Luulevat kai että 1) välittäisin siitä mitä he ajattelevat tai 2) en nauraisi koko ajan sisäisesti kun ne posket heiluen paahtavat jotain asiaa minkä voin vain kuitata sanomalla "jos on ongelma, soita poliisit". Siitähän ne aina sitten riemastuu ja otsasuoni alkaa pullottamaan kun infarkti lähenee koko ajan.
Onko Stubukan kaltainen kuumis? Harrastaa triathlonia, juoksee tonnin vetoja, ui avovedessä märkäpuku päällä ja käy sunnuntaisin pitkiksellä? Nuo on tosi sexyjä, yleensä vielä ekonomeja, lakimiehiä tai dippainssejä.
No kirjoittelepa siitä vaikka eduskuntaan miksi Suomessa pyörä- ja jalankulkuteitä ei ole useimmiten erotettu selvästi toisistaan kuten monissa maissa on, vaan pienin poikkeuksin yleensä pakotetaan sekä pyörä- että jalankulkuliikenne samoille teille.