Mitä ajattelet jos mies haluaa usein eturauhasensa hierontaa?
Tykkäisitkö antaa, lisätä miehesi tyydytystä antamalla hänelle usein eturauhasen hierontaa?
Mitä ylipäätään ajattelet jos mies haluaa aktiivisesti anaalista stimulaatiota itselleen?
Kommentit (9)
Huono seisokki, kun pitää hieromalla herätellä.
Olen mies ja menen tuota varten lääkäriin, mukamas tarkistuttamaan kilpirauhaseni
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja menen tuota varten lääkäriin, mukamas tarkistuttamaan kilpirauhaseni
Useimmat lääkärit kylläkin tietävät, että ihmisen kilpirauhanen ei sijaitse peräsuolessa eikä sitä tutkita rectumin kautta. Mistä olet löytänyt lääkärin, joka ei tunne ihmisen anatomiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat lääkärit kylläkin tietävät, että ihmisen kilpirauhanen ei sijaitse peräsuolessa eikä sitä tutkita rectumin kautta. Mistä olet löytänyt lääkärin, joka ei tunne ihmisen anatomiaa?
Kyllä sitä kautta ulottuu kilpirauhaseenkin mutta se vaatii käden työntämistä tosi syvälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä kautta ulottuu kilpirauhaseenkin mutta se vaatii käden työntämistä tosi syvälle!
Naapurissa asuu yksi fake doctor, hänellä käyn aina tutkimuksissa.
Tykkäisin. Lisäksi ostaisin hänelle Aneronin tai jonkun muun oman pikku peppulelun :D
Suostuisin. En osaa nähdä asiassa mitään vikaa tai väärää.