Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos mies haluaa usein eturauhasensa hierontaa?

Vierailija
27.07.2017 |

Tykkäisitkö antaa, lisätä miehesi tyydytystä antamalla hänelle usein eturauhasen hierontaa?
Mitä ylipäätään ajattelet jos mies haluaa aktiivisesti anaalista stimulaatiota itselleen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin. En osaa nähdä asiassa mitään vikaa tai väärää.

Vierailija
2/9 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seisokki, kun pitää hieromalla herätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies.

Vierailija
4/9 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja menen tuota varten lääkäriin, mukamas tarkistuttamaan kilpirauhaseni

Vierailija
5/9 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja menen tuota varten lääkäriin, mukamas tarkistuttamaan kilpirauhaseni

Useimmat lääkärit kylläkin tietävät, että ihmisen kilpirauhanen ei sijaitse peräsuolessa eikä sitä tutkita rectumin kautta. Mistä olet löytänyt lääkärin, joka ei tunne ihmisen anatomiaa?

Vierailija
6/9 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat lääkärit kylläkin tietävät, että ihmisen kilpirauhanen ei sijaitse peräsuolessa eikä sitä tutkita rectumin kautta. Mistä olet löytänyt lääkärin, joka ei tunne ihmisen anatomiaa?

Kyllä sitä kautta ulottuu kilpirauhaseenkin mutta se vaatii käden työntämistä tosi syvälle!

Vierailija
7/9 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mvnv

Vierailija
8/9 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä kautta ulottuu kilpirauhaseenkin mutta se vaatii käden työntämistä tosi syvälle!

Naapurissa asuu yksi fake doctor, hänellä käyn aina tutkimuksissa.

Vierailija
9/9 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Lisäksi ostaisin hänelle Aneronin tai jonkun muun oman pikku peppulelun :D