Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö kukaan enää SodaStreamia herran vuonna 2017?

Vierailija
27.07.2017 |

Jos käytätte, niin kertokaa kokemuksia. Mitä mallia suosittelette / ette suosittele? Miksi?

Makukokemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Aqvia merkkinen. Juon pari kolme litraa kuplavettä päivässä joten koen laitteen todella hyvänä ostoksena. Harvemmin juomme limpparimakuja.

Vierailija
2/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on SodaStream vuodelta 2010, eli varmasti se nykyään vanhanmallinen. Silloin vielä lapset asuivat kotona ja heidän toiveestaan tuo hommattiin.

Nykyään kun me olemme kahden, käyttö on aika vähäistä. Ehkä kerran viikossa tulee pullollinen juomaa sillä  pizzan tmv. kaveriksi tehtyä, emme ole limunjuojia muutenkaan.

Cola, appelsiini ja sitruuna makuaineet löytyy kaapista ja kaikki niistä on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä joka päivä; tykkään vaan kuplavedestä enemmän kuin "pelkästä" vedestä, vaikka toki juon sitäkin. Ihan perusmalli on meillä, joskus tarjouksesta ostettu ja ollut käytössä ehkä 3-4 vuotta. Lisäpulloja ostettiin tarjouksesta cittarista ja säästettiin alkuperäisestä pullosta tyylikkäämpi korkki. Ensimmäinen laitteemme joskus oli OPH Nordica ja siitä hajosi takaiskuventtiili (?) alle puolentoista vuoden käytön jälkeen, joten ostettiin sitten Sodastream. En oikeastaan edes miellä sitä enää miksikään laitteeksi, se on niin rutiinia se kuplaveden tekeminen. Jos (kun) tuo nykyinen hajoaa, ostan heti uuden.

Vierailija
4/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnallasi on hyvä vesi, niin silloin on ihan ostamisen arvoinen. Aika monissa kaupungeissa on sen verran sivumakuja vedessä, että ei maistu hyvältä.

Itse lopetin käytön kun limsatiivisteet muuttuivat todella juokseviksi ja niitä piti käyttää todella paljon. Aluksi ne olivat paksuja ja niitä pystyi käyttämään paljon suosituksia vähemmän. Myös hinnat nousivat ja kun lempparimakuni valmistus lopetettiin, niin se oli viimeinen niitti. Pitäisi varmaan käyttämään nuo pullot tyhjiksi, koska minulla on ollut nuo painepullot pari vuotta käyttämättöminä kaapissa. Toinen täynnä ja toinen vajaa. 

Vierailija
5/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissy maksaa Lidlissä/Prismassa niin vähän että ei maksa vaivaa enää itse sihistellä. Pölyä kerää vaan meidän Soda Stream. Makujuomia en ole sillä koskaan tehnyt.

Vierailija
6/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vetäsin puoli litraa hiilihapotettua hanavettä. Vie janon parrmmin kuin kraanavesi. En käytä makuja, joskus lisään hiukan sitruunamehua.

Miksi ostaisin jotain citronellea naurettavan kallilla kun parempaa saa itse tekemällä.

Vierailija
7/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissy maksaa Lidlissä/Prismassa niin vähän että ei maksa vaivaa enää itse sihistellä. Pölyä kerää vaan meidän Soda Stream. Makujuomia en ole sillä koskaan tehnyt.

Isoissa pulloissa sitten säilötään väljähtänyttä juomaa..

Yäk.

Vierailija
8/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ostat mielummin kassikaupalla muovipulloja!? Just. Varsinainen luonnonsuojelija.

Vierailija
9/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna ostin uuden. En nyt mallia muista mutta ei ollut se halvin vaan ehkä toiseksi halvin. Limukat eivät ole minusta kovin kummoisia, mutta kuplavettä menee paljon.

Vierailija
10/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä asenne, että käyttääkö kukaan enää vuonna 2017, onko se jo ihan laast siison? Mitä väliä? Nykymaailmasta on tullut tällaista ihmeellistä kertakäyttökulttuuria, kaiken maailman trendit vaihtuu jatkuvasti sen mukaan kuinka paljon niistä kohistaan jossain somessa. Pari vuotta vanha musiikkikin on jo lähes ikivanhaa ja kulunutta, noloa. Koko ajan pitäisi olla jotain uutta, tästä ajasta ei tule jäämään mitään pysyvää jäljelle.

Vierailija
11/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Meidän porakaivovesi maistuu paljon siedettävämmältä kun siihen iskee kuplat. Limpparia tulee tehtyä harvemmin.

Vierailija
12/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ostat mielummin kassikaupalla muovipulloja!? Just. Varsinainen luonnonsuojelija.

Eihän hän väittännyt mikään luonnonsuojelija olevansa:O

Vierailija
13/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoissa pulloissa sitten säilötään väljähtänyttä juomaa..

Yäk.

Litra vs. 1,5 litraa. Toooooooosi iso ero, kun sitä menee se 1-2 pulloa päivässä joka tapauksessa. Ääliö.

Vierailija
14/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa väitin olevani luonnonsuojelija? Ääliö.

Vierailija
15/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tuota genesis-mallia? :)

Vierailija
16/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytätte, niin kertokaa kokemuksia. Mitä mallia suosittelette / ette suosittele? Miksi?

Makukokemuksia?

Ei nyt ole mikään herran vuosi, unohda moinen latteus.

2 masiinaa löytyy, toinen- oiskohan Genesis tjsp päivittäiskäytössä, toinen (fizz) varalla.

En käytä makunesteitä.On kätevä jos roudaa paljon kivennäisvesiä kaupasta.

Vierailija
17/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää herran vuonna juttu on??

Vierailija
18/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just vetäsin puoli litraa hiilihapotettua hanavettä. Vie janon parrmmin kuin kraanavesi. En käytä makuja, joskus lisään hiukan sitruunamehua.

Miksi ostaisin jotain citronellea naurettavan kallilla kun parempaa saa itse tekemällä.

Lidlin/Prisman vissy 0,17-0,19 €/litra. Soda Streamilla kaasut 0,16 €/litra + vesimaksu + laitteen maksu + pesuun menevä vesi + pesuaineet.

Vierailija
19/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Sain vihdoin viime jouluna joululahjaksi ja ihan paras lahja ikinä. Juon kivennäisvettä tosi paljon, eikä laitetta käytä kukaan muu perheessämme, emme tee sillä limuja. Ihan super hyvä laite - suosittelen! Ei tarvitse enää roudata pulloja kaupasta ja taas palautukseen. Tosi jees!

Vierailija
20/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on tyhmää maksaa  vedestä muovipulloista ja raahata niitä eestaas.