Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan enää SodaStreamia herran vuonna 2017?

Vierailija
27.07.2017 |

Jos käytätte, niin kertokaa kokemuksia. Mitä mallia suosittelette / ette suosittele? Miksi?

Makukokemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just vetäsin puoli litraa hiilihapotettua hanavettä. Vie janon parrmmin kuin kraanavesi. En käytä makuja, joskus lisään hiukan sitruunamehua.

Miksi ostaisin jotain citronellea naurettavan kallilla kun parempaa saa itse tekemällä.

Lidlin/Prisman vissy 0,17-0,19 €/litra. Soda Streamilla kaasut 0,16 €/litra + vesimaksu + laitteen maksu + pesuun menevä vesi + pesuaineet.

...ja sitä muovijätteen määrää....

Vierailija
22/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu! Sain vihdoin viime jouluna joululahjaksi ja ihan paras lahja ikinä. Juon kivennäisvettä tosi paljon, eikä laitetta käytä kukaan muu perheessämme, emme tee sillä limuja. Ihan super hyvä laite - suosittelen! Ei tarvitse enää roudata pulloja kaupasta ja taas palautukseen. Tosi jees!

Sillä ei tehdä kivennäisvettä, vaan sodavettä. Sodavedessä ei ole kivennäisaineita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää herran vuonna juttu on??

Ikivanha sanonta.

Vierailija
24/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissy maksaa Lidlissä/Prismassa niin vähän että ei maksa vaivaa enää itse sihistellä. Pölyä kerää vaan meidän Soda Stream. Makujuomia en ole sillä koskaan tehnyt.

Se nyt vaan on tyhmää maksaa  vedestä muovipulloista ja raahata niitä eestaas.

Eipä tuo iso vaiva ole etenkään autoilevalle. Ei noita muutenkaan tarvitse jatkuvasti juoda, vaan juo pääasiassa ihan normaalia vettä. 

Vierailija
25/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just vetäsin puoli litraa hiilihapotettua hanavettä. Vie janon parrmmin kuin kraanavesi. En käytä makuja, joskus lisään hiukan sitruunamehua.

Miksi ostaisin jotain citronellea naurettavan kallilla kun parempaa saa itse tekemällä.

Lidlin/Prisman vissy 0,17-0,19 €/litra. Soda Streamilla kaasut 0,16 €/litra + vesimaksu + laitteen maksu + pesuun menevä vesi + pesuaineet.

Meillä kaasun osuus on alle 0,10/ litra, joskus vähemmän jos täyttöpatruunan saa 4€. Pesuun menevää vettä tai pesuaineita en laske; tiskaan muitakin astioita.

Suurin etu on ilman muuta se, ettei tarvitse raahata pulloja edestakaisin. Nuorena ja vahvana varmaan jaksaa, liki seitsemänkymppisenä ei enää selkä tykkää...

Vierailija
26/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pullon kiertäminen laitteeseen kuinka turhauttavaa?

Vierailija
27/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10 vuotta vanha SodaStream Jet, siihen aikaan halvin malli, joka päivä käytössä ja pelittää edelleen kuin uusi!

Kuplaveden lisäksi teemme limua Suomessa valmistettujen MySoda-tiivisteiden kanssa, halvempia ja paremman makuisia kuin SodaStreamin omat tiivisteet.

Vierailija
28/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotemerkki on israelilainen ja ovat rakentaneet tuotantotiloja laittomien siirtokuntien alueille. Jos haluat tukea Palestiinan alueen räjähdysaltista tilannetta ja palestiinalaisten ajamista pakolaisiksi, käytät sodastreamia.

Vierailija
29/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin viime vuonna ja käytetään päivittäin. Tehdään pelkkää kuplavettä. Mies oli ennen light-limujen suurkuluttaja, itse ostin kuplavettä.

Vierailija
30/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääsee jos laittaa kuplaveden joukkoon ihan sokeritonta mehutiivistettä, ihan vaikka funlight. Sokerillinen kuohuu tosi paljon, siksi kannattaa käyttää sokeritonta.

Mä en ole kuin kerran ostanut noita omia tiivisteitä ja niiden kanssa ei tule yhtään sen halvemmaksi limun teko. Fun light toimii tarpeeksi hyvin, sokerillistakin olen tehnyt, mutta pitää varovasti kaataa ettei kuohu

Vierailija
31/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvitse edes pestä soda stream -pulloa, koska teen itselleni veden pulloon ja kaadan sitten siitä lasiin..

Vierailija
32/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanontaa "herran vuonna" ei kyllä käytä...

Vierailija
33/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissy maksaa Lidlissä/Prismassa niin vähän että ei maksa vaivaa enää itse sihistellä. Pölyä kerää vaan meidän Soda Stream. Makujuomia en ole sillä koskaan tehnyt.

Isoissa pulloissa sitten säilötään väljähtänyttä juomaa..

Yäk.

Samalla lailla Soda Streamin vichyä joutuu säilyttämään. Juon itse päivän mittaan ostamani vichyn eli en kauaa säilytä.

Vierailija
34/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää herran vuonna juttu on??

Vuosiluvuista saatettiin joskus satoja vuosia sitten yleisestikin käyttää sanontaa "vuonna 1750 jälkeen Herramme Kristuksen syntymän". Ja lyhyemmin Herran Vuonna xxxx.

Nykypäivänä on vaikea nähdä kontekstia, jossa tuo olisi luontevaa.

Ehkä se on ap:n mielestä hauskaa.

Vierailija
35/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaupasta vichyn mutta autottomana ei ole mahdollista käydä aina Lidlissä/Prismassa. Lähikaupassa kalliimmat juomat (Lidlin ja Prisman halvin kuplavesi ei muuten ole vissyä vaan hiilihapotettua lähdevettä) vaikka sieltäkin välillä ostan. Usein ostan pieniä pulloja mukaan koska en halua raahata 1,5 litran pulloa mukana ja pienissä pulloissa kalliimpi litrahinta. Kaikilla ei muuten ole vesimaksua.

Vierailija
36/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuplaveden lisäksi teemme limua Suomessa valmistettujen MySoda-tiivisteiden kanssa, halvempia ja paremman makuisia kuin SodaStreamin omat tiivisteet.

Mua ärsyttää suunnattomasti, että kun mysodat uudistuivat niin sen myötä niihin tuli aspartaami makeutusaineeksi. Olen ilolla seurannut aspartaamin väistymistä elintarvikkeista, oikeastaan light-siiderit ovat ainoita "kalkkiksia", joita ei ole päivitetty nykyaikaan (steviaan, sukraloosiin, syklamaattiin). Ihan perseestä että sitä nyt raahataan takaisin markkinoille.

Vierailija
37/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoissa pulloissa sitten säilötään väljähtänyttä juomaa..

Yäk.

Samalla lailla Soda Streamin vichyä joutuu säilyttämään. Juon itse päivän mittaan ostamani vichyn eli en kauaa säilytä.

Ei joudu. Sitä tehdään pieni pullollinen kerralla, n. 4 pientä lasillista. Meillä juodaan useita pulloja päivässä, eli käytännössä tehdään aina uusi satsi tarpeeseen. Aina tuoretta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan