Imetysfanaatikot=epävarmoja äitiydestään
En ymmärrä tätä "julki-imettämistarvetta"? Totta kai vauvaa saa mielestäni ruokkia missä haluaa ja milloin haluaa, mutta vissi ero on siinä kuinka iso numero siitä täytyy tehdä. Näillä äideillä, jotka itkevät facessa "en minäkään vessassa syö", "nyt boikotoidaan sitä ja sitä ravintolaa", on tarve korostaa omaa äitiyttään. Tämä tietysti johtuu vain ja ainostaan siitä, että he ovat epävarmoja äitiydestään/sen riittävyydestä. On tarve vakuuttaa ympäristölle, että huolehdin vauvani tarpeista parhaalla mahdollisella tavalla.
Olen itse imettänyt lapseni, joten turha vetää sitä korttia esiin ;), mutta oikeasti kyllä te olette ihan riittäviä vaikka menisitte hieman sivummallekin imettämään ne pilttinne.
Kommentit (23)
Kuka aikuinen nainen valittaa muka julki-imetyksestä? Luulisi, että on joko poika tai melkein teinityttö.
Ikis ainakin yrittää aina iskeä naisia vyön alle, joskin pelkää että nämä iskevät takaisin (sinne, kirjaimellisesti, on tämänkin tunnustanut). Sadistiparka etsii tyttöystävää, vaikka äitisuhde on vielä patologisesti selvittämättä.
Mulla on kaksi isompaa lasta, joiden elämän menot, mm. eskari jatkuvat riippumatta siitä, haluanko minä olla kotona vauvan ruoka-aikaan. Ja ei, en käy pubeissa lasteni kanssa, koska se kortti varmaan seuraavaksi esille vedetään.