Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko miehet esileikkiä?

Vierailija
27.07.2017 |

Heipati! Olen 20v nainen ja eronnut muutama kuukausi takaperin pitkästä parisuhteesta. Suhteeni aikana ei seksiin kuulunut esileikkiä, joka omalta osaltani oli aina aluksi hiukan kivuliasta. Nyt olen tutustunut mieheen, josta olen kiinnostunut ja olisin valmis hänen kanssa touhuamaan enemmänkin kun vain hipsutellen ja pussaillen. Mieleeni heräsi siihen liittyen kysymys esileikistä. Itse vast.edes aijon sitä vaatia koska myös minun oikeuteni on nauttia koko seksin ajan, ei vaan lopussa. Käsittääkseni jos miehellä on jo erektio niin mitään sen kummempaa ei siinävaiheessa tarvita, toki eriasia sitten haluaako antaa toiselle nautintoa jo ennen yhdyntää. Eli ; tarvitseeko mies esileikkiä fyysisien syiden perusteella?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei välttämättä tarvitse esileikkiä, erektio on heti jos vain hipaisenkin häntä. :D Mutta totta kai haluamme hemmotella toisiamme puolin ja toisin ennen varsinaista yhdyntää, kyllä ne miehetkin tykkää, että sitä himoa kasvatetaan entisestään eikä vaan suoraan käydä itse asiaan. Meillä sitten esileikki on yleensä myös aika pitkä miehen koosta johtuen. Älä tosiaan suostu seksiin ennen kuin olet itse kunnolla valmis. 

Vierailija
22/35 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18! Hyvin sanottu! En tosiaankaan pidä seksiä pelkkänä yhdyntänä, siksi haluankin kysellä asiasta muilta. Seksi merkitsee paljon enemmän ja siihen liittyy monia tuntemuksia. Se, että aikasemmin en osannut arvostaa sitä koska homma oli 5minuutin yhdyntä ilman esileikkiä miehen ollessa krapulassa tai kännissä, itse usein vielä hoitamassa hommaa kun toinen ei oloiltaan kyennyt.

Itse havittelen seksissä yhteenkuuluvuuden tunnetta, läheisyyttä ja nautintoa. Haluan antaa nautintoa ja saada sitä itse. Orgasmeja kykenen saamaan kunhan asennoidun siihen ja mieli on oikealla vireellä.

-AP

Kiitos. - Ehdin jo ajatella, että onnituinko tahattomasti loukkaamaan sinua, kun aloitin, ehkä hieman provosivasti toteamalla heti alkuun, että minusta tuntuu sille kuin olisit sotkenut kaksi asiaa: Sen mitä on yhdyntä ja sen mitä on seksi. - Sillä uskoakseni vain harva ja vielä harvempi sanosinko ns. täyspäinen nainen ka toivokaseni myöskään mies ajattelee tai ainakaan toimii, niin että pyrkii vain yhdyntään ja erehtyy pitämään sitä nautintoa ja iloa tuottavana seksinä.

Vaikka toki on vähän tylsää sanoa, että tuollainen tai tällainen seksi olisi oikeaa tai väärää, niin kauan kui suunnilleen molemmat tietävät mitä ollaan tekemässä ja saatetaan jotakuinkin olettaa, että se tuottaa nautintoa ja iloa molemmille. (-Vertailun vuoksi ovathan monelle esim. s/m ja bdsm täysin käsittämättömiä) .

Yhtä kaikki uskaitaudun vielä toteamaan, että mies (ta nainen) joka haluaa seksiltään vain tai lähinnä yhdyntää kuullostaa minun korviissani vähän yksinkertaisena; ikään kuin mies näkisi naisen reikänä - tai reikinä.  (Jokainen vain yhdyntää ilman esileikkkiä haluava nainen varmaan osaa varmaan antaa oikeamman mielikuvan, jona kokee itsensä tai seksikumppaninsa). 

Lopuksi vaikka seksiin alkaessanne , -mitä ikinä tämä sitten tarkoittaakin-  mutta, siis jos tai vaikka miehellä viisari värähtäisi heti ensimmäisestä kosketuksesta eli hänen penis olisi välittömäst erektiosta jäykkä, niin älä oleta, että mionikaan jokainen mies haluasi heti työntää sen sisääsi. Tosin sanoen halusin sanoa, että älä tee liian hätäsitä  johtopäuksen päätöstä siitä, että mies haluisi sen vuoksi kipata ja ohittaa kokonaan esileikin.  - Ja hei ei jokaisen läheisen, korjaan intiimin kosketuksen aina tarvitse edes -minusta- johtaa välttämättä yhdyntään lainkaan.       

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18! Hyvin sanottu! En tosiaankaan pidä seksiä pelkkänä yhdyntänä, siksi haluankin kysellä asiasta muilta. Seksi merkitsee paljon enemmän ja siihen liittyy monia tuntemuksia. Se, että aikasemmin en osannut arvostaa sitä koska homma oli 5minuutin yhdyntä ilman esileikkiä miehen ollessa krapulassa tai kännissä, itse usein vielä hoitamassa hommaa kun toinen ei oloiltaan kyennyt.

Itse havittelen seksissä yhteenkuuluvuuden tunnetta, läheisyyttä ja nautintoa. Haluan antaa nautintoa ja saada sitä itse. Orgasmeja kykenen saamaan kunhan asennoidun siihen ja mieli on oikealla vireellä.

-AP

Ja tuon kaiken haluat muuttaa siihen että sängyssä on vain oikeuksia ja ansaitsemista.

Onnea valitsemallesi uralle, se tosin on hyvin muotitietoista.  Ikävää että ensimmäinen kokemuksesi on ollut huono, mutta tekemällä jyrkät päätelmät ja syyllistämiset, lyöt vain kirveellä itseäsi jalkaan.   

Vierailija
24/35 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, ennen kaikkiea TÄRKEINTÄ on säännöt, ne kannattaa pitää itsellään kirkkaana mielessä. 

Vierailija
25/35 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään seksiin ainakin itse tarvitsen onnellisen parisuhteen jokaiselta kulmalta. Seksi velvollisuudesta on perseestä ja pakonomaista vaikka olisikin kyvykäs siihen. Jos toista loukkaa henkisesti tai ei halua olla läsnä suhteessa vaan puhelin jne kiinnostaa enemmän, katoaa mielekkyys ainakin minulta. Joten esileikin merkitys tarkoittaa rentoa suhdetta jotta voisi viihtyä muuten voi runkata ilman velvollisuuksia ihan rauhassa nauttien siitä vapaammin. 

Vierailija
26/35 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah kirjoitti:

Mun mies ei välttämättä tarvitse esileikkiä, erektio on heti jos vain hipaisenkin häntä. :D Mutta totta kai haluamme hemmotella toisiamme puolin ja toisin ennen varsinaista yhdyntää, kyllä ne miehetkin tykkää, että sitä himoa kasvatetaan entisestään eikä vaan suoraan käydä itse asiaan. Meillä sitten esileikki on yleensä myös aika pitkä miehen koosta johtuen. Älä tosiaan suostu seksiin ennen kuin olet itse kunnolla valmis. 

Erektio ei välttämättä tarkoita että mies olisi valmis seksiin, toki moni on, mutta esim oma mieheni ei. Tarvitaan vielä mieli mukaan, pelkän munan seisominen ei riitä. Tosin meillä sitä esileikkiä on monesti koko päivän. Odottamattomia pusuja, haleja, kosketteluja, pepun hipaisuja ohimennen jne.

Vierailija
27/35 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei pitäisi alkaa yhdyntään, ennenkuin on kiihottunut ja märkä. Ei se muuten ole nautinnollista.

Se, mitä pitää tehdä, että nainen olisi kiihottunut ja märkä, riippuu yksilöllisesti jokaisesti naisesta. Joillekin riittää suora ehdotus, toiselle "pitää" tehdä esim suuseksiä tai suudella intohimoisesti.

Voit ap  verrata tilannetta siihen, että ethän itsekään vaadi mieheltä kyvykkyyttä yhdyntään ilman erektiota. Samalla lailla ei naiselta voi vaatia kyvykkyyttä yhdyntään ilman kiihottumista ja kostumista.

Mutta vaaditaanko naiselta kykyä kiihottumista ja kostumista ilman miehen toimia? Monet naiset tuntuvat odottavan, että miehellä seisoo ihan itsestään silloin kun nainen on valmis yhdyntään.

Vierailija
28/35 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmin puolin niin hyvää esileikkiä, että yhdyntä on pelkkä nopea finaali sen päälle. Pitkän esileikin jälkeen sekin alkaa naisen aloitteesta, itse voisin vielä jatkaa. Kyllä pitkä, molemminpuolinen suuseksi on se varsinainen juttu. Ei muuta edes kaipaa.

Vierailija
29/35 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta aihe on mielenkiintoinen.

Itse ainakin kaipaan pitkää esileikkiä, ja kyllähän meillä sitä onkin. Olen kuitenkin sellainen mies mistä joku tuolla aiemmin sanoi, että kiihottuu helposti niin paljon, ettei sitten kestä pitkään. Sen vuoksi meillä ne lämmittelyt ovat aika yksipuoleista suuseksin ja sormetuksen antamista vaimolle. Kyllä hänkin jonkun verran kullia ja peppureikääni voi hyväillä, mutta koko ajan pitää olla kontrolli, ettei mene liian pitkälle.

Olisi mahtavaa jos seksi ja mielenkiinto ei loppuisi orgasmiin, vaan voisi tulla vaikka useammankin kerran ennen yhdyntää ja silti jaksaisi. Olisi upeaa kun saisi antaa himon ja kiihotuksen kasvaa vapaasti ilman kontrollia.

Joo tiedän että mieskin voi olla multiorgasminen, mutta ainakin mun kohdalla se on sellaista, että saan täyttä orgasmia pienemmät värinät. Se on ihan kivaa, mutta jättää niin kiihottuneeksi, ettei siitä pystyisi yhdyntää todellakaan jatkamaan pitkään. Sekin voisi olla kivaa, jos vaimo hoitaisi minut loppuun jälkileikkinä sen jälkeen kun on itse saanut tarpeeksi, mutta ei hänellä siihen tunnu olevan haluja. Alkaa vain vauhdittaa laukeamistani, mutta ei halua että laukean muulla tavalla kuin pillussa, se tuntunee hyvältä hänestä itsestäänkin.

Onneksi voi edes silloin tällöin saada noita kiihotuksen ja himon nostattamisen fiiliksiä, kun runkkailee oikein pitkän kaavan kautta, mutta olisihan se ihan eri asia yhdessä toisen kanssa.

Vierailija
30/35 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E tarvitse. Suoraan panemaan.

Vierailija
31/35 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvitsee ja iän karttuessa vaan enemmän. Tuolloin erektiosta tulee kovempi ja kestävämpi. Erektio osoittaa että kykenisi mutta ei aina tarkoita että olisi valmis ja halukas eikä kaipaisi enempää lämmittelyä.

Vierailija
32/35 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Näissä asioissa ei lienee voi muuta kuin jakaa oman subjektiivien näkemyksensä. Jaan tässä siis oman miehen näkökulman, siitä näkökulmasta miten rakastelen vaimoni kanssa. Pelkkä erektio ei ainakaan omalla kohdallani tarkoita täyttä halua työntyä vaimoni sisälle. Vaikka tätä ikää jo tässä on jonkin verran, minulla pääsääntöisesti aina alkaa seisomaan jo siinä vaiheessa, kun riisumme vaatteita rakastellaksemme.

Ainakin itse miehenä kaipaan hellää ja joskus pitkää esileikkiä. Siinä silittelen ja suukottelen vaimoani. Se on ihanaa osoittaa sellaista hellää läheisyyttä, sillä miehinen himo ikään kuin odottaa siellä pinnan alla. Yleensä vaimoni huomaa jossain vaiheessa, että minulta on tullut hieman kirkasta limaa, joka helmeilee terskan päässä. Se on kuin merkki siitä, että olen valmis työntymään vaimooni. 

Silloin seksuaalisuudesta nousee esille myös se toinen eli määrätietoinen ja himokas mies. Se näkyy sellaisena varmana haluna ottaa vaimoni. Annan hänen tuntea kehoni ja lantioni rytmisen liikkeet, kun nain häntä määrätietoisesti kuin mies konsanaan.

Ennen pitkää tulee se hetki, kun minulta tulee kenties vielä vähän lisää touhutippoja. Vaimoni tuntee sen, jos olen silloin hänen sisällään. Se on myös merkki siitä, että kohta tapahtuu se, jota molemmat odotamme: siemensyöksy. Vaimoni avaa itseään vielä vähän enemmän ja minä pyrin työntymään mahdollisimman syvälle. Kumpikin nautimme, kun pitkän esileikin jälkeen himo purkaantuu isona määränä spermaa.

Sanotaaan, että ne touhutipat ovat luonnon keino valmistaa keho siemensyöksyyn. Mutta ne vaativat tullakseen ihanan pitkän esileikin. Itse koen, että tuohutipat ikään kuin tekevät sperman purkautumiskanavan mahdollisimman liukkaaksi, jotta sperma saa sitten mahdollisimman liukkaan lähdön sinne vaimon ihanaan pimppiin. 

Mutta kyllä - esileikkiä tarvitaaan! Itse yhdyntä on ihanaa, kun molemmat ovat maksimaalisen kiihottuneita sitä varten.

M

Vierailija
33/35 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin on ihminen ja kaipaa hellyyttä, halauksia, suukkoja ja  hyväilyjä  ihan kuten nainenkin.

Vierailija
34/35 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvii pillua!

Vierailija
35/35 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran tarvii, että jos silmät kiinni laittaa niin näkymä muistissa säilyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä