Mp tästä talosta?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kiva talohan tuo on, vaikka pinnat nyt eivät ihan olekaan minun makuuni.
Ja hintataso on aivan ok, huomaa kyllä, että näihin vastaavilla ei ole mitään hajua hinnoista - ja tonttivuokrista - stadissa.
Olen syntyperäinen helsinkiläinen, idässä mm Hertsikassa asunut 32 vuotta, nyt viiden kilsan päässä tuosta. Talo on ylihinnoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hintataso on aivan ok, huomaa kyllä, että näihin vastaavilla ei ole mitään hajua hinnoista - ja tonttivuokrista - stadissa.
Olen syntyperäinen helsinkiläinen, idässä mm Hertsikassa asunut 32 vuotta, nyt viiden kilsan päässä tuosta. Talo on ylihinnoiteltu.
Oon samaa mieltä. Pohjaratkaisu huono (anteeksi, jos omistajat haluavat mielipiteitä). Meillä 125 m2 ja silti yksi makuuhuone ekstraa, rinneratkaisu ja käytävätila minimoitu juurikin rinteen ansiosta. Meillä myös pk-seudulla talo ja hinta on noh,korjattavissa. Pintaremonttia ja mahdollisesti isompaakin joutuu jo tekemään. J vuokratontista tulee pitkä miinus. Toki tämä on Helsingin tapa rahastaa. Lypsetään rahaa vastikkeiden muodossa ja kymmenessä vuodessa olet maksanut 60 000€. Sitä harvemmin ajattelee..
Vaatia mun mielestä täydellisen sisäremontin, huh.
Kannattaa tarkistaa tuleva kaavoitus. Tuossa vieressä on iso teollisuusalue. Ettei sen leviäminen tule yllätyksenä.
Vuokratontti on huono, koska tuolla hinnalla saa jo oman, joka on aina Helsingissä hyvä sijoitus. Vuokratontti on kallis, eikä hintaan voi itse vaikuttaa. Vrt Lehtisaaren tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tarkistaa tuleva kaavoitus. Tuossa vieressä on iso teollisuusalue. Ettei sen leviäminen tule yllätyksenä.
Vuokratontti on huono, koska tuolla hinnalla saa jo oman, joka on aina Helsingissä hyvä sijoitus. Vuokratontti on kallis, eikä hintaan voi itse vaikuttaa. Vrt Lehtisaaren tilanne.
Erittäin hyvä huomio tuo teollisuusalueen laajeneminen. Ulkopuoli on upea ja puutarha näytti erittäin hyvin suunnitellulta. Istui ympäristöön. Sisäpuoli vaatii työtä ja kuntokartoitusta ei ole ilmeisesti tehty (?)
Ysäriunelma. Tontti kiva, mutta vuokrattu. Ei jatkoon.
Ruma julkivisu, ruma värikin. Outo pohja, täysi sisäremontti ehdoton. Kiva tontti, jos olisi oma. Sijainti kaupungin vuokrataloalueen takana. Hinta ainakin 100000e pielessä.
Vierailija kirjoitti:
En hyvällä tahdollakaan ymmärrä miten saat tuosta talosta tehtyä moottoripyörän. Kerro nyt vähän lisää! Olen itsekin aina halunnut moottoripyörää, ja kaipaisin vinkkejä miten saan taloni muutettua sellaiseksi.
Yleensä mp on moottoripyörän lyhenne.
Ylihinnoteltu.Vuokratontti ja vaatii täydellisen pintaremontin, joten ainakin 150 000 liikaa hintaa.Muuten ihan kiva talo.
Ihan ok, saisi pintaremontilla tosi kivan.
Ihan sama millainen mörskä, niin stadilaiset on silleen jee ihana kiva !:D
hyi ihan kauhea. :D tyhmä on joka maksaa tosta noin paljon ja vielä vuokratontilla.
Aika huono maku saa olla jos menee tollasen ostamaan :D Ja maksaa siitä yli puoli milliä. Ja mikä puutarha?:D stadilaiset innoissaan parista pusikosta ja kukkapenkistä. Ihan helvetin ruma.
Myytävänä siis moottoripyörä hyvästä talosta. Hinta-arviota varten tarvitaan tietoa myös itse motskarista.
Pinnat kaipaisivat päivitystä, mutta esim.keittiön ja khh:n ovien vaihdolla ja märkätilojen kaakeleiden maalauksella päästäisiin jo pitkälle. Vessoissa ehkä pari allaskalusteen vaihtoa. Oikeanlaisella sisustuksella näiden muutosten lisäksi päästäisiin jo pitkälle, nykyinen sisustus vaikuttaa valitettavan paljon yleisilmeeseen. Piha on kaunis, pienestä raivauksesta ja siistimisestä sekin hyötyisi.
En ole seurannut pk-seudun hintatasoa, mutta äkkiseltään tuntuu kyllä ylihintaiselta. Vaatisi lähes täyden pintaremontin. Kylppäri, keittiö jne. ihan kauheita. Julkisivu ok, piha vaikuttaa varjoisalta. En ostaisi.
Vuokratontti ja kova tonttivuokra tekevät asumisesta kallista eikä talosta jää sen tultua tiensä päähän omistajalle kuin purkukulut. Laskin kuukausikuluiksi 683e ilman lämmitystä, mikä on huikea summa omistusasunnosta. En maksaisi edes puolta pyydetystä, vaikka asunnossa onkin onnistuneita avaria ratkaisuja. Vaatisi täydellisen pintaremontin, minkä jälkeen se tosin olisi ainakin minua miellyttävä. Pihaan ei taida juuri aurinko paistaa, eli siellä on aina kylmä.
Tottahan tuosta saisi nätin. Remontti katosta lattiaan. Kaapit, pesutilat , lattiat, seinät , kaikki vastaamaan tätä päivää. Varmasti sitten hyvä. Nyt sen näköinen, että siellä asuu joku vanha pariskunta, jonka lapset on lentäneet pesästä 1990-luvulla.
Tähtitieteellisen kallis betonilaatikko, vuokraryteikössä.
Sisäpinnat 90-luvun alusta. Kaikki menisi uusiksi. 100 000 ei riitä remppaan lähellekään.
Onko kosteusvaurioita ?
Tuolla rahalla saa parempaa.