Miten britit muistuttavat niin paljon suomalaisia? Love Islandin (UK) tyypit ovat aivan kuin suomalaista wt-porukkaa!
Ihan kuin katselisi suomalaista tosi-tv:tä. Tosi kotoisa tunnelma.
Kommentit (19)
Samaa olen miettinyt! Että brittien ja suomalaisten huumori on aika samanlaista ja jossain määrin käytöskin, vähän pidättyväistä yleisesti ottaen. Jäin muuten ihan koukkuun tohon ohjelmaan, vaikken normaalisti katso tuollaisia. Tulispa seuraavat kaudetkin (nyt tuleva on vuodelta 2015).
Onko tuo brittiversio jossa max ja josh kokkaa?
No mun mielestä tuon ohjelman britit on vielä tyhmempiä kuin suomalaiset missään muodossa, siis siten tyhmiä ettei pääkopassa liiku mikään. Niillä on osalla sellainen tyhjä töllötyskin usein.
Itsekin huomannut saman :D
Onko tuo Zoe muuten ollut H&M-mallina? Tosi tutun näköinen ja muistan että olisin nähnyt hänet H&M:n kuvissa?
Britanniassa on jotain 60 miljoonaa ihmistä ja tuttua pukkaa sisään jo toisen kerran. Cally ja nyt tuo toinen. Jo on pienet ympyrät.
Vierailija kirjoitti:
Britanniassa on jotain 60 miljoonaa ihmistä ja tuttua pukkaa sisään jo toisen kerran. Cally ja nyt tuo toinen. Jo on pienet ympyrät.
No kai kun ne ottaa nuo guidot jostain Newcastlen alueelta. Siellä guidot tuntee toisensa. Ei tuonne kukaan järkevä ihminen lähtisi nolattavaksi.
Max haukkui Jessiä idiootiksi aiemmin...
Minua ärsyttää eniten tuo aina äänessä oleva mies joka on tuon povipommin kanssa. En muista nimiä.
En oo kattonu ohjelmaa ku kerran, mutta ihan samaa oon muuten miettiny täällä saarella tepastellessani. Suomalaiset on kyllä kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että suomalaiset ovat yhtä rumia?
Kenties aloittaja haki juuri tätä takaa, kuka tietää? Brittejä on verrattu suomalaisiin lukemattomia kertoja, etenkin mitä tulee alkoholikulttuuriin ja ulkonäköön. En tiedä onko nuo vertaukset sitten kohteliaisuuksia, mene ja tiedä.
Britit on kyllä käytöstavoiltaan aivan siellä sietämättömimpien joukossa. Niiltä pitäisi kieltää matkustaminen ulkomaille
Nuo kivipestyt farkkushortsit on kyllä so last season.
No brittien kuningashuonekin on saanut alkunsa suomalaisista joten brittien perimässä voi olla aika paljon suomalaista perimää.
Vierailija kirjoitti:
No brittien kuningashuonekin on saanut alkunsa suomalaisista joten brittien perimässä voi olla aika paljon suomalaista perimää.
???
Vierailija kirjoitti:
Lisää aiheesta? Muistan nimittäin lapsuudesta yhden tuttavaperheen sanoneen, että sukututkimuksen mukaan ovat jotain (toki kaukaista) sukua Englannin kuninkaallisille. Että onko oikeasti totta?
Olen ajatellut ihan samaa, että britit ja suomalaiset ovat aika samanlaisia. Vähän sama huumorikin.